|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Fiat Ducato koneEi nyt ihan tämän palstan aihe vaan tietoa saattaa olla silti.Mahtaako 1:s korin Ducaton 1,9 vapari kone sopia 2:korin 1,9 turbo koneen tilalle.Olisi moottorin hajoittanut 2:korinen tiedossa ja hyvä 1:korin kone nurkissa kun siitä hajosi laatikko ja kori.
|
#2
|
||||
|
||||
No lähetää nyt alkaisiksi siitä että ykköskopan 1.9:t on 1929 kuutioisia mutta kakkoskoppaa on tarjolla sekä 1905 että 1929 kuutioisia ja ne on ihan eri moottorit.
Jos ei ole kuutioista tietoa niin helposti tunnistaa venttiilikopasta, 1905 koneen koppa on keskeltä kolmella pultilla ja 1929 on usealla pultilla reunoista. Jos molemmat pannut ovat samaa kokoa niin voi vaikka sopiakin, mutta eri moottorityypin vaihtamisessa on taatusti enemmän puuhaa kuin vain plug & play ja luovuttajasta tarvitaan muutakin kuin pelkkä moottori. Mahdollisesti lootaa ja vetoakseleita (jotka eivät ainakaan eri korimallista sovi) myöten, en enää muista kun omasta projektista on jo jokunen vuosi.. Aikanaan kun etsin tuota 1905 konetta (yhden veivin laakeri porsinut) niin ei ollutkaan ihan helppo homma, yhdelläkin purkaamolla sanoivat suoraan että se on niin huono kone etteivät ne edes viitsi myydä niitä kun aina tulee joku ongelma vastaan :-)
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#3
|
|||
|
|||
1905 cc moottori on PSA:n (Pösön) XUD9 ja 1929 cc fiiatin.
Ykköskorisessa 81-93 1,9D/TD on kaikissa (Fiat/Pösö/Citikka) hiivatin 1929 cc motti. Kakkoskorisessa 93-99 PSA:n koneita ei ole ollut Ducatossa eikä hiivatin myllyjä Pösössä/Citikassa (paitsi 98-99 2,8 i.d TD suoraruikkari joka on Ivecon mylly ja käytössä myös Pösössä/Citikassa). Eli 1,9D/TD Ducatossa on hiivatin 230A pata ja 1,9D/TD Boxerissa/Jumperissa PSA:n XUD9 mylly. 00-01 malleissa 1,9D/1,9TD on Pösön esikammio XUD9 myös Ducatossa ja 2,0 JTD/Hdi Pösön DW10. Faceliftatussa kakkoskorisessa -02 jäi suoraruikkarit ja esikammiot historiaan ja 2,0 JTD/HDi commonrail on kaikissa Pösön DW10 1997 cc. |
#4
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
1.9td Ducato -99 9-hlö penkeillä oli edelisessä työpaikassa asioiden hoitoa varten ja kyllä se aika syvät haavat jätti.. Nyt on itsellä -02 2.8hdi pösö, eikä tarvii valtateiden mäkiin pykältää kahta pykälää pienempää..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
|||
|
|||
Lainaus:
Periaatteessa sen pitäs tulla henkiin jos toisesta vehkeestä ottaa tarpeeksi osia. Tottakai niitä ABS paskalaatikoita pitää olla ties kuinka monta versiota. Moottorihan ei ihan surkea ole, eikä takatila. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Fiat Ducato | villev51 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.10.2017 20:22 |
Myydään Fiat Ducato | GENOBI | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 18.05.2013 18:53 |
Myydään Fiat Ducato Maxi | PutKari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.01.2011 06:54 |
Myydään Fiat ducato -04 | Rölli | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.11.2008 20:29 |
Myydään M/V Fiat Ducato kevytkuormaauto | Juilewi | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.10.2008 08:54 |