#1
|
|||
|
|||
Takaiskareiden vaihtoKatsastusmiehen planttu käski laittaa kasikutosen takaiskarit vaihtoon. Uudet on matkahuollossa mutta mitenkäs vaihdon kanssa? En ole oikeastaan auton alle vielä kunnolla vilkaissutkaan mutta kertokaas vinkkejä noviisille. Selviääkö hommasta itse ja jos niin mitä tulisi otta huomioon? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
Ei siinä vaihdossa mitään kummallista ole. Auto siltä puolen pukille takapyörän edestä rungon alta jonne iskaria on vaihtamassa ja takapyörä irti.
Iskarin pultit pitää sitten kiristää kiini auton paino päällä jotta kumit eivät jäisi väärään jännitykseen normaalikäyttöä ajatellen! Jollet pääse tekemään kiristystä montusta, pitää nostaa tunkilla jousen päästä kiristyksen yhteydessä. Jari Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
||||
|
||||
Muutenkin uuden iskarin paikalleenlaittoa helpottaa vähän jos nostat varovasti tunkilla jousen päästä. Saat silloin iskarin alapultin helpommin paikalleen. Siellä auton alla hauisvoimin sen iskarin painaminen kasaan on hankalaa.
Vette '91 Kupla '00 Land Rover '66 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Mersu / vaihto? | Jari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.05.2007 07:12 |
m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
Merkin vaihto | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.02.2005 13:55 |
L98:n vaihto LT-1:een | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 21.12.2004 11:54 |
Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 |