Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.03.2011, 01:02
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Maahanmuttajat,pakolaiset,neekerit yms. muu roska kansa


http://www.verkkouutiset.fi/index.ph...ea6651f4c6%2C0

Mekin halutaan samanlainen pääministeri Suomeen, vai mitä olette mieltä?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.03.2011, 01:18
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

kerrankin asiaa. No täällä rakkaassa kotimaassa noita pakolaisia kylla otetaan vastaan. maksetaan niille vitusti rahaa ja kuitenkin ne saatanan mokkakullit vaan raiskaa täällä naiset. Saatana että pistää vihaks.

Eilen kävi joku vitun tummaihoinen mukamas puolalainen opiskelija kerjäämässä rahaa.
Kyllä minuukin vituittais kovassa tuulessa sotkee fillarilla jossain korvessa kerjäämässä rahaa ovelta ovelle.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2011, 01:30
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

annoitko rahaa?

mulle jakaa neekeri aina postin, harmi etten ole monesti kotona kun tulee posti, ajattelin että voisin avata oven juuri sillä hetkellä kun posti tulee! kerran huomasin että postinjakaja kun oli jakanut postin niin kusi sen jälkeen mun pihamaalle!! kerran naapurin koita kusi mun pihamaalle ja sen jälkeen arvelin että ammun sen jos vielä kusee mun pihalle ihan senkin takia kun se koira on koko ajan vapaana ja räksyttää jatkuvasti ja pyörii mun pihalla. Kerran ajoin tahalleen toisen naapurin koiran yli kun se koira puras mun lasta ja sekin kusi ja pasko mun pihalle monesti ja muija kun oli kotona niin sano että se koira oli päivisin sisällä ja räksytti koko ajan ja se koira oli muutenkin todella aggressiivinen, kun muija oli lenkillä niin se hyökkäs päälle, ja omistaja vain sanoi että se on koiran luonne. Onneksi sattui tiellä kohdalle. Harmitti vaan kun koiran verta ja paskaa oli auto täynnä. Oli kuulemma ihan monen tonnin rotu koira. Onneksi on evoluutio ja minä autoin evoluutiota parempaan suuntaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2011, 02:36
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

No en varmasti antanu rahaa. sanoin vaan että kiitos ei. Ja katoi viellä että lähtee sotkemaan pois eikä jää norkoilemaan pihalle.

minen anna millekään kerjäläiselle rahaa.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2011, 05:55
Tractor:n Avatar
Tractor Tractor ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.07
Sijainti: Paavola Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 797
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
annoitko rahaa?

mulle jakaa neekeri aina postin, harmi etten ole monesti kotona kun tulee posti, ajattelin että voisin avata oven juuri sillä hetkellä kun posti tulee! kerran huomasin että postinjakaja kun oli jakanut postin niin kusi sen jälkeen mun pihamaalle!! kerran naapurin koita kusi mun pihamaalle ja sen jälkeen arvelin että ammun sen jos vielä kusee mun pihalle ihan senkin takia kun se koira on koko ajan vapaana ja räksyttää jatkuvasti ja pyörii mun pihalla. Kerran ajoin tahalleen toisen naapurin koiran yli kun se koira puras mun lasta ja sekin kusi ja pasko mun pihalle monesti ja muija kun oli kotona niin sano että se koira oli päivisin sisällä ja räksytti koko ajan ja se koira oli muutenkin todella aggressiivinen, kun muija oli lenkillä niin se hyökkäs päälle, ja omistaja vain sanoi että se on koiran luonne. Onneksi sattui tiellä kohdalle. Harmitti vaan kun koiran verta ja paskaa oli auto täynnä. Oli kuulemma ihan monen tonnin rotu koira. Onneksi on evoluutio ja minä autoin evoluutiota parempaan suuntaan.
Onpa taas nyyperö vauhdissa muutaman iltasiiderin jälkeen..
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan-

-Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89-

-Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86-

http://www.mitsubishi4wd.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.03.2011, 09:35
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tractor Näytä viesti
Onpa taas nyyperö vauhdissa muutaman iltasiiderin jälkeen..
Niin tuntuu olevan. Ja on tuo kielioppikin varsin hyvin hallinnassa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2011, 09:45
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

tutun kuulosta paskaa... tutut teoriat ja kirjoitusvirheet ja uho
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.03.2011, 10:41
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Somali voittaa aina


108 Somalia Itäkeskuksessa
http://www.youtube.com/watch?v=wEdESH4aORs&NR=1
"somali voittaa aina"
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.03.2011, 14:09
ReTrO ReTrO ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.12.07
Sijainti: Rahkoila
Viestit: 39
Perusasetus

verenpaineet nouseeeeeeeee!! PERKELE!!!
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 27.03.2011, 14:17
wikke:n Avatar
wikke wikke on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.862
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli Näytä viesti

Eilen kävi joku vitun tummaihoinen mukamas puolalainen opiskelija kerjäämässä rahaa.
Aikanaan kävi ovella Puolalainen opiskelija neekeri kaupittelemassa itse kotiseudustaan tehnyttä taulua parilla kympillä rahoittaakseen opiskeluansa, joka esitti Fuji vuorta! Tuottelias kaveri tämä Japanin Puolalainen, nimittäin samoja pikku tauluja vinot pinot kirppiksillä. Joskin yleensä €gellä...
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 27.03.2011, 14:27
Ooppeli:n Avatar
Ooppeli Ooppeli ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Perusasetus

Joo onhan noista kaupittelijoista ollu paljon juttua täällä palstalla. No toivottavasti kukaan naapureista ei antanu rahaa.Mut kyl mieltä lämmitti ku fillarilla kierteli talosta taloon. pari astetta pakkasta ja kovatuuli ja lunta viellä sato. ja pyörässä kapeat renkaat
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 27.03.2011, 15:45
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Vanhemmilla kun kävi vuosia sitte "köyhä opiskelija" ni meijän koira älmenti neekerin pyörinee ja tauluinee kadun päähä ja jäi vielä passii jos musta mies tulee uudestaa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 27.03.2011, 18:30
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Oikeastaan tästäkään muuta sanottavaa kuin että siinä on suomalainen mies kovimmillaan kun pienessä pierussa uhoaa jossain foorumilla nyybinä ulkomaalaisia vastaan...

Jos edes olisit malttanu ettiä jonkun valmiin topicin...

Hyvä Suomi.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 28.03.2011, 09:03
ramiss ramiss ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 54
Perusasetus

Mulla tässä ei nyt ainakaan mitään turhaa uhoa ole mukana, mulle ihan sama, jos tänne tulee pakolaisia, jos osaisivat käyttäytyä.
Perjantai-iltana, kun muija oli koiraa ulkoiluttamassa kävi somalian ihme hätyyttelemässä ihan yleisellä kävelytiellä. Onneksi pelkäävät koiria, varsinkin kun tuo koiruus tuntuu olevan melkoinen rasisti, ruotsalaisia vielä sietää mutta virolaisillekin ärhentelee aina
Osalla mamuista tuntuu olevan muutenkin tuntematon käsite se, että nainen voi suomessa kieltäytyä asioista joita mies haluaa.
Suurin osa tuntuu olevan tätä porukkaa, mutta tunnen kyllä itsekin pari ihan oikeasti hyvää jätkää, kotoisin kummatkin Marokosta, eli ei voi yleistää.
__________________
Nykyinen
Toyota Land Cruider KZJ90 3.0TD

Entiset
Jeep Cherokee Sport 2d 4.0
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 03.04.2011, 00:03
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.019
Perusasetus

syksyllä koirat (2x rottweiler) makoili tallin pihalla noin 24aikaan kun jotain turasin sisällä ja ihmettelin että vittuako ne koirat möykkäävät,
menin pihalle katsomaan niin naapurin pihassa reilu 100metriä mun hallin ovesta oli korealainen neekeri 3pyöräsell fillarill missä laatikko keulass jakamass ilamislehtiä,
koira ihmisenä minä annoin luvan koirille lähteä ja ne juoksi sitten ja korealainen polki niin maan vitusti sillä fillarilla varmaan ainakin 40km/h jäi muutama jakelupiste väliin ennen kuin kutsuin koirat takaisin sen jälkeen ei tullut minulle eikä naapureille mitään ilmaislehtiä vähän aikaan,kunnes oli sossu kustantanu corollan jollekkin mamulle joka lehtiä ajoi

niin ja jos erehtyy kerjäläinen pihalle niin lopputulos varmaan aika sama
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 03.04.2011, 01:39
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
http://www.verkkouutiset.fi/index.ph...ea6651f4c6%2C0

Mekin halutaan samanlainen pääministeri Suomeen, vai mitä olette mieltä?
Terve,

tulokas, eli nyymi ei ossoo suomee eikä savvoo, kun kirjoottaa sanan roskakansa erilleen: tyyliin roska ja kansa.

JK. Suomen-kielikurssit ovat ilmaasia muahanmuuttajille.
__________________
Eteenpäin elävän mieli.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 03.04.2011, 01:47
Mattius:n Avatar
Mattius Mattius ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.11
Sijainti: Suomi, Finland
Viestit: 66
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PostiC Näytä viesti
syksyllä koirat (2x rottweiler) makoili tallin pihalla noin 24aikaan kun jotain turasin sisällä ja ihmettelin että vittuako ne koirat möykkäävät,
menin pihalle katsomaan niin naapurin pihassa reilu 100metriä mun hallin ovesta oli korealainen neekeri 3pyöräsell fillarill missä laatikko keulass jakamass ilamislehtiä,
koira ihmisenä minä annoin luvan koirille lähteä ja ne juoksi sitten ja korealainen polki niin maan vitusti sillä fillarilla varmaan ainakin 40km/h jäi muutama jakelupiste väliin ennen kuin kutsuin koirat takaisin sen jälkeen ei tullut minulle eikä naapureille mitään ilmaislehtiä vähän aikaan,kunnes oli sossu kustantanu corollan jollekkin mamulle joka lehtiä ajoi

niin ja jos erehtyy kerjäläinen pihalle niin lopputulos varmaan aika sama
Terve,

nyt vitutti entistä natsiakin! Että päästit sun rakkis työtä tekevän ihmisen (mamun) perään tarkoituksella!

JK. Eläinsuojelurikos ei ole syöttää koiria thai-ravintolan asiakkaille, mutta on rikos ihmisyyttä vastaan syöttää juutalaisia saksanpaimenkoirille (sotaoikeus).
__________________
Eteenpäin elävän mieli.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 03.04.2011, 02:07
Heegi:n Avatar
Heegi Heegi ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 03.04.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 1.019
Perusasetus

pahanteossa ne mamut on vaikka siinä ohellä vähän työtäkin.. kaikki pihassa mikä ei ole pultattu kii häviää yöllä kun kinkit ja neekerit pyörii.. sen takia ei mun puolest tarvii liikkua mitään lössiä täällä!

ja jokaikinen virolinen ns suomessa töissa,justjoo.. varastelevat öisin ja työmailta minkä ehtivät.. ja tuliaisina huumeita ym..

enkä kyll heti antais koisani purra tollasta kemulia/kinkkii koirahan voi saada minkä tahansa sairauden myrkytyksen tollasesta
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! !

Viimeksi muokannut Heegi : 03.04.2011 02:10
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 12.04.2011, 18:35
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Ylläri et ollu taas jotai ählämineekerei

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunki...tf_iOKboksi_p1

Ja sellasta. Jos ei stana pysty/halua todistaa henkilöllisyyttään ni ei varmaa tartte saada mitää ilmasii rahojakaan

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/HS...381981989.html

Kyl taas pisti v*tuttamaan...
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 12.04.2011, 18:48
opelman:n Avatar
opelman opelman ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.11
Sijainti: Somewhere out of civilization
Viestit: 657
Angry

Ottaaa pattiiin.


Niiin, pölliivät meijjän naiset, perkl.... En VIHAA muuta kuin, mustalaisia, mutiasia/nekruja ja muita pakolaisen paskaperseitä...
Ja toi ministeri puhuu ASIAAA, ja tuo ovelta ovelle kerjääminen on LAISSA KIELETTY!! Meidän ovelle jos ilmestyy, niin, otan niskasta kiinni ja laitan kellariin ja soitan poliisin... Kyllä ne hoitaa tuonne jonnekkin ne... (varmaan)
Aika varmaan vievät laitokselle, antavat 100e käteen ja laittaavat menee...
Ps. kunhan en unohda sitä sinne kellariin, ettei hillot pilaannu...
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Kahta en vaihda, neloselta kakkoselle ja vauhdista pakille.
En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä.
https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ

ISORY
SLCK #556
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 13.04.2011, 13:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.269
Perusasetus

Mut hei


jos asiat kismittää, niin ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA

Vaalit on muuten tällä viikolla ihan loppuviikosta, 17 päivä sunnuntaina
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 13.04.2011, 15:32
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ulkomaalaisuus


Kyl noita mutiaisia alkaa olla ihan liikaa ainakin täällä pohjosessakin päin..joka toinen on joko neekeri tai ählämi..neekerit raiskaa nuoria tyttöjä ja ählämit hakkaa pikku lapsia kun eivät isommille pärjää..onneksi itse omista parikappaletta 60cm säkäkorkeaa koiraa niin niitten kanssa on mukava käydä lenkillä kun ählämi tulee vaastaan niin se hyppää pusikkoon piiloon tai ajaa pyörällä ojaan kun pelkäävät niin paljon..
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 14.04.2011, 11:29
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Viestit: 424
Perusasetus

Eniten minua ihmetyttää turvapaikanhakijoiden joukossa olevat terveet nuoret miehet, jotka ovat lähteneet muka sotaa pakoon,
eikös heidän pitäisi olla torrakat kourassa puolustamassa isänmaataan?
Jos pystyy suomessa raiskaamaan , niin kai sitä pystyy oman maan vihollisen tappamaan.
__________________
- missing operating system -
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 14.04.2011, 17:44
jep:n Avatar
jep jep ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.03.09
Sijainti: orimattila
Viestit: 206
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
http://www.verkkouutiset.fi/index.ph...ea6651f4c6%2C0

Mekin halutaan samanlainen pääministeri Suomeen, vai mitä olette mieltä?
Mites noi kirjoitustaidottomat valkoihoiset rasistit? Siinäpä vasta ali-ihmisiä onkin...
__________________
jeppiskamaa, pukinkonttiin...
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 14.04.2011, 18:49
sössökoski sössökoski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.06
Sijainti: Myrskylä
Viestit: 50
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruiseristi Näytä viesti
Eniten minua ihmetyttää turvapaikanhakijoiden joukossa olevat terveet nuoret miehet, jotka ovat lähteneet muka sotaa pakoon,
eikös heidän pitäisi olla torrakat kourassa puolustamassa isänmaataan?
Jos pystyy suomessa raiskaamaan , niin kai sitä pystyy oman maan vihollisen tappamaan.
Vaikka en kovin maahanmuuttaja ystävällinen ihminen olekkaan niin useinhan nämä pakolaiset ovat sisällisodan runtelemista maista eli ei siellä minkään isänmaan puolesta tapella... Näissä tapauksissa vertaus suomen sotiin on huono. Myöskin poliittiset pakolaiset jotenkin ymmärrän... Tottakai kun tullaan suomeen niin eletään niinkuin on suomessa eletty, uskontoa ja perinteitäkin saa ja pitää ylläpitää sikälimikäli ne menevät yksiin suomenlain kanssa, pl.lukien moskeijoitten rukouskutsut niitä en haluaisi omaan naapuriini joten en kenenkään muunkaan!
Raiskauksiin ja rikoksiin syyllistyvät pitäisi lähettää ensimmäisellä lennolla takaisin kotimaahansa. Mä olen myös sitä mieltä että suomenkansalaisuutta ei pitäisi kovin helposti pakolaiselle antaa, vaan ennemminkin pyrkiä siihen että joku päivä ne palaisivat kotimaahansa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millä Kansa ajelee??? Tekniikka & Jutustelu 269 20.02.2011 00:16
Maailman nopein kansa ajopeli Korhos Make Chit-Chat 0 08.06.2009 16:56
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Pakolaiset karsinaan! Lars Society 0 20.04.2002 12:12


Sivu luotu: 03:41 (GMT +2).