Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2009, 06:41
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuormatunnistimen asento


Joo.. omassa L-200:ssa oli vähän mätä toi palkki mihin se kuormantunnistin häkkyrä oli kiinnitetty.
Tarkoitus on irroittaa palkki ja hitsaa siihen uusi. Tämähän tarkoittaa sitä että kaikki tingel tangelit joutuu irroittaa mitä siihen on kiinnitetty: tankki, pakoputken kannatin sekä tämä kyseinen tunnistin.

Kysymys kuuluu: miten sen saa takaisin niin että sen jousen jännitys on oikein? Toisin sanoen nolla-asentoon.
Annetaanko auto olla pyörien varassa vai pyörät ilmaan vai onko jotain fiksumpaa vaihtoehtoa?

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
panhard asento? MotorPsycho Tekniikka & Jutustelu 16 19.01.2010 17:21
Panhardin asento kun hysteeri varret _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2009 13:52
Bj-75: n öljynputsarin oikea asento ? Palde Tekniikka & Jutustelu 8 01.05.2009 19:02
Iskareiden asento Repro Tekniikka & Jutustelu 12 28.02.2006 14:17


Sivu luotu: 05:07 (GMT +2).