|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Pajerot -92->Näitä "uudempi"-koppaisia pajeroita näyttää olevan tyrkyllä Saksanmaalla suhteellisen edulliseen hintaan. Millaisia vimpaimia nämä ovat? Lujia? Vahvoja? Onko arkoja korroosiopeikon hampaalle? Mikä varmuuskerroin? ...se sieltä mihinkään putoa
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
#2
|
||||
|
||||
No ainakin runko näyttää ihan samalta kuin vanhoissakin pajeroissa. Taitaa vaan olla uudempi kori vanhan rungon päällä?
|
#3
|
|||
|
|||
Itsellä -92 2.5 diesel suomi-auto ollut muutaman kuukauden.Hyvin jaksaa kulkea hieman syöttöjä+ahtoja lisättynä.Tutkiessa ruostetta löyty hieman muovilevikkeiden alta,runko on hyvä.Hyvin on pelannu.Ja kyllähän tuolla pääsee metässäkin,takana on sähkönen lukko,33x12.5 kumit laitoin alle ja koria korotin hieman rungosta.
|
#4
|
||||
|
||||
Kato kuule karvaturpa täältä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com...telu/index.php Löytyy jotain tietoja. |
#5
|
|||
|
|||
Juu, itellä on -92 bentsiini Pajero, ruottista tuotu, eipä ole ruostetta. Tietenkin rungossa on sitä normaalia ruostetta mutta ei sen enempää. Joo ja muovilevikkeiden alle tahtoo tulla jonkin verran sitä ruostetta. Mutta tosi hyvä auto on, ainakin omasta mielestä.
|
#6
|
|||
|
|||
Ei naperot tuolla iällä enää ruostu verraten vanhempikoppaseen.
Hae jenkkilästä californian alueelta niin saat ainakin ruosteettoman ja kyllähän nuissa tekniikka pelaa,dieselinä ota 2.8 koneella mieluiten. Leasing kalustona ruotsin armeijan ylijäämää. |
#7
|
||||
|
||||
Eräässä saksan tuontipajerossa ei ollu massaa alustassa ollenkaa. Pelkkä joku kivenisku köhnä ja seki enimmäkseen kuoriutunu pois. Eiks saksassa tartti massaa ollenkaa?
Seuraava voit olla sinä |
#8
|
|||
|
|||
Lainaus:
Huomattavasti vähemmän kun täälä, koska saksanteillä ei tarvi auttaa avuttomia suolalla.. -Enemistö tarkoittaa joskus sitä, että kaikki idiootit on samalla puolella- -EUvostoliitto. Toverismin toinen mahdollisuus!- -Metallimusiikki on pelastanut monet Jeesukselta- |
#9
|
||||
|
||||
Ite ostin -93 pajeron pari vuotta sitte, nyt oon kelannu n. 100kmk. Ihan hyvä pirssi, ainakin omaan käyttööni. Laatikon laakeroin vuodenvaihteessa, ja laturin vaihdoin muutama kuukausi sitte. Nyt on mittarissa 430kmk...
Tekniikka on jonkin verran sama kuin viimeisissä vanhakoppasissa, mut 93(?) takapää muutui levyjarruille. 2.5l diisseli on minusta pikkusen naftinlainen tuon kokoiseen autoon... lue: pitäis olla 6-kone... Mut kyllä sillä jonossa pysyy, ja joskus pääsee ohikin. Ite pidän pikkusen pahana 3500+ kierroksia motari nopeuksissa... mut kyllä siihenkin tottuu ****************************************** - Power is nothing without traction - - Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 - |
#10
|
||||
|
||||
Itellä on 92 vm pätkä pajero ja hyvin on pelittäny, hieman on ruostetta lokareissa mutta tekniikka pelaa oikein loistavasti ja vähän on käyty maastoaki näyttämässä ja etenee siinä missä muutki
olisko ollu vm91 ---> etiäppäin ni on vahvempi laatikko kun vanhemman mallisessa pajerossa. |
#11
|
||||
|
||||
pajero...
mulla alla 95:nen paje, tuotu saksasta joku vuosi sitten... kori suht hyvässä kunnossa, runko menossa puhallukseen lomien aikaan ja massaa + muuta töhnää sit levitykseen... 2.8tdic koneella kulkee nyt nätisti kun enimmät on korjattu pois häiritsemästä... samaa kansi ongelmaa tarjolla kuin aiemmissakin mut oikealla pidolla, eli ennen ajoa pikkasen lämmittelyä ja taas ajon jälkeen jos varsinkin motari nopeuksia ajaa niin reilu pari minuuttia antaa koneen tasaantua... hyvä,tilava ja kallis pidettävä... suosittelen...
|
#12
|
|||
|
|||
Lainaus:
2 Gen Pajerossa oli sentään jo paineilmakäyttöistä taka lukkoa. SS laatikollisissa avattava keskitasauspyörästö ja visko, eli neliveto soveltui myös maantieajoon. Käsittääkseni edessä enemmän joustoa ja takana kierrejouset. Paljon muitakin eroja. Ja dieseleissä laatikot canter pohjaisia, paljon kestävämpiä kuin alkuaikojen pikkulaatikot 1 Gen mallissa. Eli käytännön erot on loppujen lopuksi varsin merkittävät, vaikka perusteiltaan saman tyylinen onkin. Kahdenlla oikealla lukolla, sen etenemiskyky vakiona on jo varsin paljon 1Gen mallia parempi. Ja otteeseen saa 33't sillä lapulla pelkällä muutoskatsastuksella. |
#13
|
||||
|
||||
Lainaus:
menee vähän offtopikkiin mutta noihin 33 tartun sen verran että pitkään malliin tosiaan lapulla muutoskatsastettua mutta löytyykö vastaavaa paperia pätkä malliin ? |
#14
|
||||
|
||||
Appiukko kokelaalla on -99 Suominapero, mittarissa karvanyltä 200tkm..
Ruostetta ei löydy mistään ja muutenkaan ei ole tainnut mitään vikoja tulla vuosien varrella vastaan, tuntuu olevan paljon parempi kuin Gen1:set.. Hyvin tuntuu myös vetävän 2.8tdic takalukko päällä kärryä umpihangessa perus 235/75/15" Hakkapeliitoilla.. Mutta se 2.5 on kyllä uskomattoman laiska.. Eli yhdyn edelliseen joka kutoskonetta kaipaili, mutta kyllähän tolla 2.8:lla toki jo pärjää.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot tänne | L-200 | Chit-Chat | 307 | 28.10.2015 08:54 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |