|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
ARB lukkoon laakerit 160 patrol?tuli tuollainen eteen kun rupesin laittamaan lukkoa taakse niin oli ohjeet kateissa ja rupesin katselemaan netistä ohjeita RD24 lukosta, ja kun ei löytynyt enään tietoja arb sivuilta niin tuli sellainen olo et onkohan tuo edes käypäinen... ja eihän se ollut oikea oli tullut väärä lukko, ja ei siinä mitään soitin myyjälle ja vaihdetaan käypäiseen. mut rd 134 on varmaan oikea patrollin isoon perään vai onko rd04 kun sellainenkin löytyi ja pitääkö tuohon ostaa jotain lisäksi kun on tuo englanti on vähän mitä on. ja mihinkäs tuo rd 24 sit käy?vai
Viimeksi muokannut MotorPsycho : 15.04.2009 19:11 |
#2
|
||||
|
||||
tämmöst tietoo antaa arb rd24. Nissan H233B 33 Spline Drum Brakes. Onko pathfinderin taka-akseli?
Viimeksi muokannut mikjus : 22.02.2009 21:53 |
#3
|
||||
|
||||
kyllä mut missä autossa mahtaa olla tuollainen rd24. kun itsellä on 31 booriset vetarit
|
#4
|
||||
|
||||
oiskohan tuo rd04 kuiteskin se oikea lukko ja siihen ei tarttee vissiin ostaa mitään ylimääräistä? äh perhana kun on tuo englanti huonoa
|
#5
|
|||
|
|||
Kolmea katalogia selaillessani näin annoin itseni ymmärtää:
Patrolliin käypäset ARBin lukot: RD04 => Patrol 1979-88 Rear H233, rear drum brakes (takana rumpujarrut), 31 Spline (replaced by RD134) RD27 => Nissan C200,29 SPL (replaced by RD107) (myös taakse C200) RD107 => Patrol 1979-88 Front C200 (myös taakse C200), 29 Spline RD134 => Nissan H233,31 SPL RD17 => Patrol 1988-98 Rear, H233B, rear disc brakes (takana levyjarrut), 33 Spline RD24 => Patrol 1988-98 Rear, H233B, rear drum brakes (takana rumpujarrut), 33 Spline RD78A => Patrol 1988-98 Front, H233B, 31 Spline (replaced by RD136) RD136 => Nissan H233B,31 SPL Perän poskilaakerit kannattaa vaihtaa samalla kertaa. Tarkista Pinionin laakerin väljyys ja stefan kunto (vuotaako ulospäin). Kannattaa myös tarkistaa takapyörän laakereiden ja stefojen kunto (vuotaako ulospäin). |
#6
|
||||
|
||||
rd 04taakse ja rd 27 eteen takana 31 booria ja edessä 29 booria.- toi 33 boorinen on espanjan mallin taka akseli eli 160 korinen mut 2,8 td padalla samalla mikä on gr malleissa eli välimallin perästä kyse.
|
#7
|
||||
|
||||
joo no selvisi sekin mihin tuo lukko olisi käynyt.joo rd04 ajattelinkin et on varmasti oikea ja en muista varmaksi et mikä oli edessä olevan arb:n numero sarja mutta ainakin toimii,olikohan se tuo rd 107? en muista
|
#8
|
||||
|
||||
joo sotkeennuksien takia lukko taas tulematta eli rd 04 valmistus on lopetettu ja rd134 tulee tilalle ja siihen joutuu hommaan erilaiset laakerit . siihen laakereita tiedustelisin eli 80mm ja sisä 50mm. onko toyotassa samat laakerit? kun vissiin pitäisi olla. ja sit noista skf laakereista kaveri muisteli numerot 32010x tai 30210x oilsi vissiin halvat mutta mitenkäs tuo kestävyys tuossa käytössä onko tietoa.en ole tuttkinut netistä ollenkaan ja ajattelin kysellä jos jollain tietoa.
|
#9
|
||||
|
||||
Toyotassa 8" high pinion perään jos laittaa arb23 niin pitää laittaa samankokoset laakerit, ja ovat juurikin nuo 32010x merkinnältään. ja kyllä ne on tojotissa ainakin kestänyt.
hintaa 20-30€ kpl. laakeriliikkeestä |
#10
|
||||
|
||||
kiitos ja kumarrus saan varmaan tosi edullsesti ne laakerit vielä kaverin kautta.
|
#11
|
||||
|
||||
kentso oy kokkola sieltä itselle laakerwita hommanut .http://www.kentso.fi/
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410: lukko taakse, woblauksen poisto | Kelaperse | Maasturiprojektit | 96 | 19.08.2009 22:43 |
Patrol lukko+välitys | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.01.2009 18:03 |
Myydään m: patrol dopinsonin lehtijouset taakse | MotorPsycho | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 28.11.2008 20:48 |
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko | Big-Willys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 08.12.2006 07:16 |
patrol lukko ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.11.2006 17:45 |