|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
faktoja kokeneilta tietäjiltähj:n jousien vaihto edessä onko lehtijousi pakoissa jotkut kolot tms että millä saa sen pakan oikeasta kohdasta kiinni ettei tuu liian eteen tai taakse??? Samalla pitäs putsata,paikata,massata runko. onko siis hyvä idea paineilma veheillä täyttää koko runko jonkinlaisella massalla millä? entäpä riipukkeet ajattelin ite tehä vähän pidemmät kestääkö ihan perus mustarauta? vai kannattaako tehä jostain jäykemmästä miten paksusta metallista? mitä katsuri on mieltä kun otteessa 2,5 tonnin koukku ja sen on neljällä peruspultilla(lujuus 8,8) kiinni pitäiskö ne pultitkin olla jotain jäykempää tavaraa? sanooko katsuri jotain n jos astinlaudat hitsaan runkoon kiinni? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
Jousien läpi menee pultti joka pitää pakan koossa, jousilautasessa on kolo tolle pultille joten ei voi mennä kuin yhteen kohtaan
- Luigi |
#3
|
||||
|
||||
Jousipakoissa on pultti, jonka kanta menee akselin tukilatassa olevaan koloon.
Riippuja ei kannata pidentää liikaa. Korottaa vaion puolet pidennyksestä ja akselin kulma muuttuu aika nopeasti. Nakkaa ne astinlaudat mäkeen ja tee kunnon helmasuojat. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Apua tarvittaisiin Grand Cherokeen tietäjiltä | carneval | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 01.07.2005 13:34 |