Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2007, 14:23
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Viestit: 789
Blog Entries: 1
Perusasetus

Tietoa hj lokeista tarttettaisiin .


tässä alkaa olla turpo projekti ajankohtainen kesän aikana, ja päätin että kokeilen ensin tuohon vakio pumppuiseen ensin ja alan rakentaan konetta sitten jos tämä pelaa kunnolla, ja tuli mieleen että käykö
hj-60 kansi ja diesel pumppu hj-61 lokiin. ajatuksena olis sellainen että sais jäämään hj60 alaväännöt turpotuksen jälkeen ja lokissa olisi männänhelmoihin oljy ruiskutus niin voisi olla että kestää paremmin.
vai onko lokit erinlaiset. kertokaa oi idän viisaat miehet.

pakko mahtua ku on vihitty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.05.2007, 14:31
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.729
Perusasetus

siihen en osaa sanoo vastausta käykö lohkot pariin, mutta ton 2h saa pelaan turbon kans ihan kohtuu hyvin ilman mitää isoja muutoksia. tietysti toi mäntien öljyjäähdytys olis hyvä jos käyttää isoja ahtoja! itte tein ainoastaan siihen syötönsäätökalvolle menevään etummaiseen putkeen noin4mm reijän ulkoilmaan ja kierros syöttöö lisää ja pelaa omasta mielestä 0,6 ahdoilla hyvin!

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.05.2007, 14:51
kauhanen kauhanen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: leppävirta, Finland.
Viestit: 153
Perusasetus

kyllä se kestää kunhan laittaa turpo ruuvin et ei koko ajan työnnä täysiä ahtoja.. hj60 motskari kestää hyvinkin hetkellisiä parin kilon ahtopurkauksia, nuapurin bertassa ei ainakaa mitää onkelmia kestänyt vuosia.. ite laitan kans hj 60 kylkeen turpon ilman mitään muutoksia.. mut kyllähän se öljyruiskutus parantas kestävyyttä.. sit vaan syöttöjä reilusti ja kierroksia vähän lisää

ei tiedolla, ei taidolla, vaan savulla!!

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.05.2007, 07:42
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Samat on, öljysuuttimien ja turbon öljykanavien ja tukirautojen reijät vaan poraamatta (putkettomissa) vaparin lohkoissa.

Timop

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.05.2007, 08:23
ttapio ttapio ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.12.04
Sijainti: ivalo, Finland.
Viestit: 789
Blog Entries: 1
Perusasetus

kiitoksia tiedoista, täytyy panna hakuun hj-61 alakerta, rakentaa siitä sitte uusilla osilla lopullisen koneen.

pakko mahtua ku on vihitty
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ tietoa... Ticru Tekniikka & Jutustelu 8 06.02.2008 07:18
Tietoa volvo 303 joker Tekniikka & Jutustelu 11 05.02.2008 23:27
volvoista tietoa ??? uazman Tekniikka & Jutustelu 6 24.10.2007 20:21
Rocky tietoa? Tekniikka & Jutustelu 5 10.01.2006 21:19
Tietoa FJ 40:stä hj61 Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2004 16:00


Sivu luotu: 11:59 (GMT +2).