|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
9.9.2017 Isory Destruction derby Sponsored by BAHCO9.9.2017 Isory Destruction derby (officrossi kisapäivä) Kisa-alue sijaitsee n. 10km Joensuun keskustasta, Iiksenvaaralla. Ketunpesäntie 55, Jns ALUSTAVA AIKATAULU: 8.00 – 9.30 Ilmoittautuminen 9.30 Kuljettajakokous + rataan tutustuminen 10.30 ENSIMMÄINEN LÄHTÖ, PIKKULUOKKA n. 14.00 TOINEN LÄHTÖ, ISOPYÖRÄISET n. 18.00 Palkintojen jako 19.00 Sauna, leiriytyminen *Aikataulu muokkautuu osallistujamäärän mukaan lopulliseen muotoonsa kisaa edeltävällä viikolla Luokkajako: Pikkupyörät alle 35” Isopyöräiset koko 35” ja siitä yli Mönkkärit -> ilmoittautuminen 6.9 mennessä! Osallistumismaksu on 40€. Jälki-ilmoittautuminen mahdollista, 60€ KISAN KULKU: Kilpailu ajetaan kierroskisana. Osallistujat jaetaan pienempiin starttiryhmiin kokoluokittain ja aikaa radan kiertämiseen on 20 minuuttia. Jokaisen lähdön 1-3 parasta siirtyvät suoraan A-finaaliin. Jokaisen lähdön loput osallistujat siirtyvät ajamaan B-finaalin. B-finaalin voittaja siirtyy jokerina mukaan ajamaan A-finaalin lähtöön (ikäänkuin rallicrossisäännöissä). A-finaalin kolme parasta palkitaan. Palkintomäärän varmistuttua voidaan palkita ehkä mahdollisesti todennäköisesti useampi per lähtö. Jokerina kisoissa palkitaan myös Uskomattomin ajosuoritus. Kisatiimi valitsee palkittavan ajosuorituksen, kaikki oikeudet pidätetään SPONSORIT: Pääsponsorina Bahco - Joensuun Autokorjaamo - JRT Motorsport - Joensuuun Konekeskus - Mattilan koneasema - Maren korjaus ja kuljetus - Valolux - Joen Loka Oy Kisapaikalle on mahdollista leiriytyä jo perjantaina. Katsastus on mahdollista suorittaa jo perjantai-iltana etukäteen. ILMOITTAUTUMINEN sähköpostilla isory.posti (at) gmail.com saat paluuviestissä maksuohjeet ja tiedot. Ennakkoilmoittautuminen päättyy 3.9 klo2400 *
__________________
____________________________________ "Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän." -ISORY- Viimeksi muokannut Pöyski : 09.09.2017 16:31 |
#2
|
||||
|
||||
Alue ja luvat alkaa olla joten hyvältä näyttää että saadaan kilpailu aikaiseksi. Maasto on todennäköisesti hyvinkin haastava (tämä tietysti riippuu mihin on tottunut). Yhteistyökumppaneitakin ollaan saatu ja yksi palkinto on ainakin tehonmittaus paikallisessa kilpa-auto pajassa
|
#3
|
|||
|
|||
Saakos seuran jäsen osalistuu tähä alle 15v?
|
#4
|
||||
|
||||
Erittäin hyvä kysymys. Asiaa pitää pohtia lähinnä vakuutus/laki puolelta. Minä selvitän ja ilmoitan asiasta.
|
#5
|
|||
|
|||
Destruction, eikait se tarkoita tuhoamista?
|
#6
|
||||
|
||||
Juuri sitähän se tarkoittaa, ja sitähän siellä tapahtuu, kun kattoo ja kuuntelee noita muita officrossikisoja.
|
#7
|
||||
|
||||
no ei se nyt ihan romurallia ole, tahalliset kontaktit kiellettyjä ja herrasmiessäännöillä menty yleensä. toki kontakteja ja kaluston hajoomisia tapahtuu aina, koska maalaisjärki sanoo et jos metässä ajetaan kovaa, niin väkisin jotain sattuu aina, vaikka yritettäs kuinka pitää vehkeet ehjänä
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
||||
|
||||
Lainaus:
Juurikin tämän takia nimi |
#9
|
|||
|
|||
kiinnosta
jos luvassa oikeen OFFroadia, niin kiinnostaa kyllä.
Rallycross ei kiinnosta
__________________
www.facebook.com/TeamTostanoin |
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
Samalla jos joku lukee näitä niin saako/pitääkö kuljettajien mielestä radalla olla mahdollisia vinssaus paikkoja? Eli olisiko parempi haastava ja osaltaan hidas rata vai onko nopea ja melko helppo parempi? Viimeksi muokannut nbf : 03.03.2017 07:19 |
#11
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#12
|
||||
|
||||
En lupaa näin kauas lähteä kisoihin, mutta kommentoin silti sujuvasti. Mielestäni vinssaustilanteet eivät kuulu officrossiin, ellei sitten ohjausvirheestä johtuen aja ojaan tms. Vinssauspaikat on turhan vaarallisia. Yksi kun vinssaa spooriissa ja muut koittavat päästä vierestä ohi täyskaasulla niin siinä voi olla hengen lähtö lähellä. Itse suosin mieluummin vaikeampaa ja hitaampaa rataa kuin peltorallia pitkine suorineen jos saa valita. Ja ohituspaikoista pitää aina mainita -> https://forums.offipalsta.com/showpo...&postcount=157.
|
#13
|
||||
|
||||
Ekat offikrossi kisat ajelin vuonna miekka ja kirves,olikohan Heinola?,sillo oli todellista offi krossii kera vinnssihommien,eikä mitään pelkkää nopeusajoo.
Mielestäni offikrossin luonteeseen kuuluu vaikka pikku vinssihommat ja se turha nopeus pois. Muutetaan nimi vaikk offi sprintiks jos pelkästä nopeudesta ajetaan
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#14
|
||||
|
||||
Lainaus:
Klaperjaht varmaan veis vielä tosta voiton, joskus täytyis mennä paikanpäälle ainakin katsojaksi |
#15
|
||||
|
||||
vähempi on nykyään vinssitalkoita officrossissa ja kuskit on äänestäny siitä ns jaloillaan, eli ne vinssit on jätetty ihan suoraan asentamatta ja tähän on pari ihan konkreettista syytä miks näin on ja puhun nyt aika pitkälti muidenkin tiimien puolesta kun meidän oman..
1. nopee ajo on yleisölle näyttävämpää ja kuskit haluaa ajaa kovaa 2. justiinsa mitä tuolla ylhäällä jo mainittiin, vinssitalkoissa kun pyritään kilpatilanteessa väkisin ohite, niin siellä voi joku jäädä autoon, eli täyspäiset pysyttelee auton sisäpuolella kun starttilupa on annettu. sama pätee myös siihen et kun kiireellä koitetaan vinssata, niin riski on AINA isompi haaverille, kuin että se vinssaus tapahtuu rauhassa, kuten safaroidessa tms.. krossiradan voi tehdä haasteelliseksi, siis teknisesti vaikeaksi ajaa, kun miettii hiukan sitä maaston muotoa jne, ihan samallai kikkarastit kuuluu suunnistuskisaan, ei sen haasteen tarvia aina olla et kenenkä vinssi vetää parhaiten. samalla krossi on myös endurance laji, jossa taktikointi ja vehkeiden ehjänä pitäminen näyttelee aika isoo osaa kisasta, jotkut ajaa tasasen rauhallisesti täydet ajoajat ja nousee tuloksissa todella korkealle, kun taas toiset ottaa maksimi nopeudella kierrokset mitä ehtii ja yleensä keskeyttää jossain vaiheessa, kun auto hajoaa käsiin. tapoja on aika monia kuitenkin. nykypäivän officrossi on muotoutunut aika nopeatempoiseksi offroadin alalajiksi, jossa mennään eikä meinata ja nuo taktiikat sun muut merkkaa TODELLA paljon, ei pelkästään se reikä päässä kaasun survominen ja hillitön riehuminen radalla. yleinen harhaluulo tosin on, että jos sinne radalle ei väkipakolla kehitetä jotain paskaojaa missä sitten kaikki vinssaa, kisa menee liian vallattomaksi ja laji muuttuu rallicrossiksi. mutta se on mielen köyhyyttä jos ei osaa poimia esim youtuben kymmenistä videoista tuon alalajin monimuotoisuutta, niiko sanoin, krossi on muutakin kun reikä päässä lintassa vetämistä, vaikka kyllä sitäkin hetkittäin harrastetaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#16
|
||||
|
||||
Erittäin hyvä että saadaan keskustelua aikaiseksi.
Yleinen mielipide taitaa olla että ei vinssattavaa mutta haastavaa maastoa? |
#17
|
||||
|
||||
kyllä joo, aika pitkälti se menee noin. se mitä noita oon ite ajanu ni worry on mielenkiintonen siks, et se on "metässä" eli siel on kivee jnejne, sit taas luumäki on pirun tyly autolle, siel pitää vähän osata miettiä et missä hyppää vai meneeko rauhallisemmin koska krossirata sit mikkelin mäntykangas on taas kallistettuine kurveineen ja talvikisana oma lukunsa ja myös kuskille mahtava ajaa, vaikka radalla on tosi vaikee ohittaa kaikissa on puolensa ja eiköhän Isory:n voimin saada sellanen rata, että sekin lyö ittensä kuskien tykkäyslistalle
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#18
|
||||
|
||||
Ajetaanhan nää kinkerit?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#19
|
||||
|
||||
kyllä nää ajetaan
ratamestarit on tehny radan eteen hommia jo ja reittiä on merkattu ja suunniteltu oikein olan takaa. luvassa on itäsuomalaiseen tapaan haasteellinen, mutta silti melko nopea, järki päässä ajettava, paikoitellen jopa psykopaattinen ajokokemus luokasta riippumatta ite oon ollu osallisena suunnitteluun lähinnä konsultin ominaisuudessa, antamassa kuskin näkökulmaa ja vaikkei meillä seurassa olla ennen krossikisaa järjestetty, niin onhan seuran porukalla perinteitä rata/jokkis/jne autourheilusta, eli uskaltaisin luvata, että kannattaa tulla kokemaan paikan päälle, ainakin parhaamme tehdään ja tarkoitus on, että näin ekana vuonna sitten ajujen päätyttyä kuskien ja yleisön palautteet käytäisiin lävite tosi tarkkaan ja seuraavalle vuodelle parannetaan viellä, eli nyt ois tärkeetä, että mahollisimman moni tulee osallistumaan, niin saadaan tuleville vuosille sitä palautetta, jotta voijaan viiä hommaa eteenpäin ei uskalla luvata, mutta koitetaan saaha aikaiseksi vaikka joku incar video rataesittelyyn ennen kisoja, jollakin vakiohkolla autolla rata läpi ajaen, niin pääsee hiukan tutustumaan ennen kun ruutulippu heilahtaa ja tarttee ajaa kovaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#20
|
||||
|
||||
Saatiin hyvät sponsorit ja avut joten sankoin joukoin osallistumaan
Bahco lähti todella hienosti mukaan tavara palkinnoissa. On pulttikonetta, hylsysarjaa jne. JRT-Motorsport lähtee mukaan tehonmittauslahjakortilla Joensuun konekeskus osallistuu järjestely kuluihin ja tavara palkinnolla Maren korjaus ja kuljetus osallistuu hienosti järjestelyihin Mattilan Koneasema tarjoaa maastot ja sauna tilan Joensuun Autokorjaamo tarjoaa korjaamo tilat tarvittaessa käyttöön noin kilometrin päässä tapahtumapaikalta Tapahtumapaikalla sauna ja teltta majoitus mahdollisuus. |
#21
|
||||
|
||||
Valolux Joensuusta liittyi tukijoiden kerhoon ja saadaan numero tarrat sieltä
|
#22
|
||||
|
||||
Nyt saapi sitte ilmoittautua, sähköpostilla isory.posti (at) gmail.com
Paluuviestissä saa sitten maksuohjeet Kuskin tiedot, mikä luokka, auton tiedot ja/tai tiimin nimi
__________________
____________________________________ "Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän." -ISORY- |
#23
|
||||
|
||||
Laitatko otsikkoon että ilmoitautuminen auki
|
#24
|
||||
|
||||
Olikos tähän liittyen jotain talkoita 12.8?
Missä ja mihin aikaan? Jos ei voi vastata tänne, niin viestiä: ismo.tuononen@solenovo.fi |
#25
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Officrossi fbssä | uokki | Chit-Chat | 8 | 07.11.2017 19:18 |
Isory tapahtumat 2017 | Pöyski | Tapahtumat | 10 | 16.10.2017 15:38 |
ISORY:N VUOSIKOKOUS 16.2.2017 | sakari65 | Tapahtumat | 1 | 09.02.2017 09:25 |
Weapons of mass destruction | SamppaFIN | Jokes | 6 | 13.07.2005 16:37 |