|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
kokemuksia/tietoa saginawin asennuksesta japsiin.Asentelin hj:seen saginawin pumpun ja ohella uudet putket/letkut, kunnes keula kasattu ja tehostin ilmattu niin aloitin testin. Tuntuu että olisi tehottomampi kuin hj:iin oma, ensi ajatus jos vähän nostaa painetta mutta simpukkaa kokeilin kädellä niin aika lämmin kevyen 5min ajelin jälkeen eikä mitään offia edes löysillä paineilla. Liekö pumppu jo tien päässä vai jotain muuta, missä kohtaa meni jokin väärin?? Tarviihan porttaali akseli hivenen enemmän voimaa kääntyäkseen.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#2
|
|||
|
|||
Joskus taisteltiin läjän simpukan, läpipuskevan sylinteri ja saginawan pumpun kanssa. Samanlaisia oireita vaikka oli uusi pumppu. Parani kun vaihdettiin jenkki simpukkaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#3
|
||||
|
||||
tän saa yhdistää/siirtää
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=131211 tohon osioon kun en eilen löytänyt sitä. mutta vielä yön tutkiessa/purkaessa ja pumppua vaihdellen niin samaan tulokseen tulin että simpukan ohjaus venttiili voisi kuristaa/ahdistaa tätä hommaa. painetta ei ole nostettu mutta tuottoa on hivenen pienemmällä siimapyörällä. toivottavasti näin sillä ajattelin purkaa simpukan jos sitä venttiiliä saisi paranneltua. tiedä näistä paljoakaan ja sopivasti unen puute korostaa tyhmyyttä . Mielellään vielä pitäisin orggis simpukan paranneltuna jos mahdollista ja lisäisin sylkän varteen.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa Viimeksi muokannut ukkonen7 : 15.03.2015 08:45 |
#4
|
||||
|
||||
No tuo taitaa vahvistaa noita epäilyjäni että simpukan venttiili kuristaa.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#5
|
||||
|
||||
onkohan patrollissa parempi simpukka kun niihin on laitettu saginawan pumppuja lisä sylkällä ja ei ole ihmiset valitelleet lämpö ongelmaa. onko pumpun kanavat Toyotassa niin paljon ahtaammat vai kun ei ole vielä sylinteriä niin siinä ongelma. venttiilihän siinä välissä kuitenkin.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#6
|
||||
|
||||
Hmm. Jos ei jaksa käännellä pyöriä niin voinee se simpukkakin falskata. Meitsillä on Bertassa Ooppelin ? pumppu ja se pelaa kyllä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 15.03.2015 15:02 Perustelu: Luin ketjun alusta uudelleen |
#7
|
||||
|
||||
No kyllä joo, ei käynny toi vaihtoehto mielessä ollenkaan. Varaosa autosta hain simpukan ja purin sen että porailis sylkän lähdöt valmiiks mutta simpukka pilattu liika kiristyksellä ja sylinteri osa vainaa.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#8
|
||||
|
||||
No sillehän voi sitten tehdä opetusmielessä ruumiin avauksen ja kenties treenata vaikka niitä lisäsylkän reikien porausta...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#9
|
||||
|
||||
Avauksessa huomasin sen kelvottomuuden mutta treeni poraus täytyy kyllä suorittaa, meinasin jo romukuormaan heittää mutta treenataan nyt ensin. Täytyy kyllä kuva siitä miten pilalle se voi mennä kun liikaa kiristelee väljyksiä simpukasta.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#10
|
||||
|
||||
Sellaista jälkeä kun liikaa kiristää
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
#11
|
||||
|
||||
sitten yksivaihto ehto on saginavan tilalle hydrauliikka pumppu, ongelmat kestävyydessä loppu kun siirryin niinhin ja ihan uusi maksaa 90e kpl
|
#12
|
||||
|
||||
Täytyy ruveta keräämään jo osia semmoiseen pikkuhiljaa.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia ja tietoa Jeep: Commander tai Grand Chero | pee | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 13.05.2019 04:58 |
Tietoa/kokemuksia Jeep Grand Cherokee | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.01.2009 18:13 |
Eberpacherin asennuksesta?? | jonetzu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.10.2007 05:56 |
arb:in asennuksesta | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.07.2006 10:42 |
Vinssin asennuksesta? | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 11.03.2005 22:54 |