Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.06.2014, 00:50
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.954
Question

kirottu honda 2.2 icdti 2007


apuja kaivataan PALJON!!! ostin veli pojan perheelle japanissa valmistetun hondan accordin farmarin tietämättä kuinka sysi paskoja autoja ne on, 2kpl avensiksien jälkeen jossa ei kummassakaan juuri ihme vikoja ollut,NO on hondassa ollut niitä ja osaa vikoja en ole pystynyt selvittämään.

vika 1+ ratkaisu. kylmänä reippalla kiihdytyksessä auto menee vika tilaan ja leikkaa tehot pois ja auto sammuu kesken ajon- ratkaisu oli 1kpl suuttimia korjaus arvot eivät riittäneet. sen vaihtamalla korjaantu.

vika2+ ratkaisu. kone säksättää. ratkaisu, pako sarja halki tyyppivika ja hondalta sai korjaus sarjan n.380e +SYY teko vika orkkis on hitsattu peltisatsi joka murtuu hitsauksistaan.

sitten viat joita ei ratkaistu..

varas hälytin kytkeytyy päälle/hälytää itsestään eikä, muuta ratkaisua ole ollut kuin yöksi akun kenkä irti, yritin pika korjausta poistamalla äänimerkiltä johdot mutta sekään ei kuulemma auta hälytin huutaa silti vaikka johtoja ei ole kiinni. WTF!!!

liian kylmällä ilmalla polttoaineen esilämmitin saattelee auton vika tilaan ratkaisuna on ehdotettu denso merkkistä relettä joka toimii PAKKASESSA... no siellä on sellainen. mitä nyt??

taka luukun kahva on mykkä.. sinne tulee virta+ ohjaus
taka kontin power out +12 pistoke on mykkä (sulakkeet ovat ehjät)
vaihde vapaalle alamäessä on saatu myös vika tilaan.

ai niin unohtu jos takajarrut hirttää kiinni on abs yksikkö vaihdettava 1000e(happy with honda)

specs vm accord 2007 tourer icdti farmari manuaali 6v,ns. Suomi auto noin 250tkm

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.06.2014, 06:38
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

No hondahan on aina ollut niitä ö-luokan japseja, joihin kuuluu myös muutama muukin japsimerkki, joita ei viitti tässä mainita et ei kukaan suutu taas. Kyl toi sunkin pitäis tietää jo...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.06.2014, 13:02
Walto Walto ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 11.03.14
Sijainti: Käpykylä, AakeeLaakee
Viestit: 6
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
specs vm accord 2007 tourer icdti farmari manuaali 6v,ns. Suomi auto noin 250tkm
Itsellä 2007 2.2d avensis, josta vaihdelaatikko hajonnut kesken ajon 2 kertaa ja koko moottori vaihdettu. ~190000 km mittarissa. Ohi aiheen, mutta esimerkki siitä, ettei tojotakaan enää ole sitä, mitä se joskus oli..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.06.2014, 13:32
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Walto Näytä viesti
Itsellä 2007 2.2d avensis, josta vaihdelaatikko hajonnut kesken ajon 2 kertaa ja koko moottori vaihdettu. ~190000 km mittarissa. Ohi aiheen, mutta esimerkki siitä, ettei tojotakaan enää ole sitä, mitä se joskus oli..
Valitettavan totta. En minä ainakaan uskalla ostaa näitä nykyautoja ennen pitkällistä googlaamista tyyppivioista, kun ihan uuteenkaan ei ole varaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.06.2014, 15:40
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Ei kannata uskoa sokeasti googleakaan, meinaan kokemusta on.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.06.2014, 19:39
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
No hondahan on aina ollut niitä ö-luokan japseja, joihin kuuluu myös muutama muukin japsimerkki, joita ei viitti tässä mainita et ei kukaan suutu taas. Kyl toi sunkin pitäis tietää jo...
Luotettavimpia japseja toyotan kanssa aina sinne 1999 asti,molemmat lähti sitten 2000 luvulla perseilemään ihan urakalla. Mutta noihin vikoihin niin johtosarja vikoja noissa on tullut tavattua töissä aika paljonkin. Eikö muka merkkiliikkeessä saaneet tuota alkuperäistä hälytintä koodattua pois?
Takaluukun mikrokytkimet vaihdettu,nämä yleensä ei kestä montaa talvea?
Jättääkö minkäänlaisia vikakoodeja muistiin?
Jos ei niin sytyttääkö mitään merkki/häiriövaloja,onko hiukkassuodatinta,nämä tuppaa tukkeutumaan väärillä öljyillä ajettaessa.
Kannattaa seuraavan kerran kun menee vikatilaan niin kelkkoa suoraan koodien lukuun. Sähköviat on aina niitä vittumaisimpia haettavia,mekaaniset viat on paljon helpompi todeta.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.06.2014, 19:44
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

En kyllä allekirjoita tota että ne kaikki Accordit on susipaskoja.

Meillä oli '04 2.0 bensa manuaali 11/09 -> 4/13, 120tkm -> 229tkm.

Normihuoltojen lisäksi ilmastoinnin rele ja etummainen lambda.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Honda FourTrax 300 4x4, Asiallinen ja toimintavarma neliveto Honda, VAIHTO / TARJOUS Kimpsu O/M/V Ajoneuvot 7 23.09.2010 17:01
Kisakalenteri 2007 neliveto Tapahtumat 22 02.01.2008 22:01
Kirottu löpökamina okkiM Chit-Chat 47 19.11.2007 19:47
TML Trophy 2007 24-25.8.2007 Eke Tapahtumat 15 23.02.2007 13:16
Eduskuntavaalit 2007 KariSalmelainen Society 5 02.02.2007 09:47


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).