|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
suzuki samuraipikku suikka vaihtu tollasee korkee kattosee samuraihin. autosta löytyy -takana lukko (lockright) -noppee runva narulla -heenonia ja lediä -panssaria tankilla ja jakiksella -renkhaat oli aikas pienet (205/75r15 malatesta kobra) vaihetaan 31" -yms yms. vuoden aikana pitäs laittaa auto sellaseen kuntoon että sillä kehtais pyöriä ympäri kyliä pikkasen pyöriny mielessä että pitäiskö pikkusuikkaan varattu turbo laittaa sit tähän antamaan lisää potkua samuraihin kötöstelty isompia kaaria mutta on sellai tehty et menee uusiks, pikkasen löytyy reikiä lattiasta ja muualta eli ystävämme keijo k orroosio piässy pikkasen kolahtamaan kuvia: tällähetkellä autossa lainarenkaat 265/75r16 kaiken näkösiä ehdotuksia otetaan vastaan mitä kannattais tehä ja mitä ei ja jos joltai löytyy korottavia jousia kyseiseen laitteeseen ni saap tarjota sellasella opiskelija hinnalla tietysti
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#2
|
||||
|
||||
minkä vuoden Samurai toi on?
Korotusta voi hankkia vaikka takomalla jousia käyremmäksi ja lisäilemällä peräkärryn pakasta lateja. |
#3
|
||||
|
||||
Olikos tää Ismon vanha samurai ? Ostitko ruiskusarjan mukaan tohon ?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#4
|
||||
|
||||
vuosimallia 90 ja on ismon vanha suzuki, ruiskusarjakin tuli mukana mutta ei ainakaan tähän laitteeseen tule mutta katotaan jos se jossai muussa laitteessa saatas toimimaan
aika homma on rueta jousia takomaan kun ollut mielessä joku 2,5-3" korotus? vai onko? kun ei ole kokemusta moisesta hommasta.
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#5
|
||||
|
||||
Lainaus:
Turbotus vaatii varmaan katalysaattorin, tehomittauksen yms. näin uuteen? |
#6
|
||||
|
||||
ei pitäs tarvita katalysaattoria kun on alle 95 vuosimallin auto, no tietysti teholappu on käytävä hakemassa.
ja niitten jousien puoleen niihin on jotain lateja lisätty jo mutta on aikas lässähtäneet et pitää kattella jaksaako niitä rueta takomaan, ostaako korottavan sarjan vai muuttaako kierteille sekin riippuu ihan siitä minkälaisella pudjetilla lähtee liikkeelle ja yks olis sekin että antais olla matalana tekis vaan pyörille tilaa rajottas sisään joustot ettei renkaat raavi kaariin kiinni ja väsäis revolveri riiput et sais ulosjoustot maximoitua. onko kellään kokemusta miten kannattaisi revolverit tehdä?
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
Toi on aika vanha sivu, mutta onko tuosta jokin muuttunu? Ymmärsin, että -92 tai tuoreempaan suzukiin on mahdotonta saada turboa, joka vähän harmittaan ku itellä on just 92 vuodelta. Vanhempiin riittää taas teholappu ja päästöt pitää olla kurissa, johon katalysaattorikin auttaa. |
#8
|
||||
|
||||
voip olla nuinkii...
tuo on sen 90 ni ei tarttee ku teholapun ehkä
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#9
|
||||
|
||||
Soaa se+taakse tractiooni ja joku räikee väri niskaan ja keulaan joku omaperäisempi puskin ja vähän fiksummat levikkeet
Ei olisi ainakaan kallis/iso muutos,jollei omalle työlle laske hintaa.. Tossa on ainakin yhen sortin revolverit,Kannattaa kattoa ettei kardaani pääse karkaamaan liulta.. http://www.billjohn.com/articles/sus...volverconv.htm |
#10
|
|||
|
|||
tossa olis pöydällä ylimääränen paine ilmalukko eteen
|
#11
|
|||
|
|||
Lainaus:
mut tarvii piästöestä erillisen todistuksen VTT-ltä. vähä vuan taetaaa olla kallis... joskus taes olla yli tonnin. mut ee oo mahotonta laettoo. ylleesä vm.91 etteenpäen on ollu katti. mut on joetaki maahan muuton yhteydessä tuotuja aatoja vm.-94 katastettu iliman kattia. Viimeksi muokannut make.suzuki : 12.02.2014 20:12 |
#12
|
||||
|
||||
no eihän siinä jos se ilimane o ni pistä tullee vua
soa olis juu yks vaihtoehto mutta siinä tullee taas omat ongelmasa... pittää tosa viikonloppuna rueta suunnittellee/mittailee minkälaiset niistä revolvereista tekis
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#13
|
||||
|
||||
Olis aika kähvelä kun laittais joka nurkkaan tollasseet revolverit ja jonkun näköinen lukitus niihin maantie käyttöä ajatellen,Että toimisi tavallisen riipukkeen tavoin tienpäällä?
Rakentaa sen niin että leimalle on helppo vaihtaa tavalliset.. |
#14
|
||||
|
||||
Niii onkii kiitos pajares ideasta. Mites muuten se katsastus juttu et tykkääks konttorin poijjaat noista revolvereista?
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#15
|
||||
|
||||
sitä en tiiä miten vaikuttaa turbon leimaamiseen, mutta vähäpäästöisyys vaatimus tuli maastohenkilö autoihin vasta 1993, eli 92 ei tarvii kattia
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#16
|
|||
|
|||
aenakii henkilöaato puolella alle -90 bemuihinkin pittää laittoo katti jos meenoo turbottoo. vaekka ee olis ollu vähäpiästönen pittää turbottaessa olla katti.
tae aenakii sen näkönen. mut silti ee tarvii lähtee katti aaton pako arvot... |
#17
|
||||
|
||||
kattia kanssa
Enemmän mua ainakin kiinnostaa mitä tollaseen 1,3 voi puhaltaa painetta.Niin että se ois vielä suht varma?Miten oma kytkin kestää? Paineistettu kaasari vai kaasari jo ennen turboa? Kerrohan vähän omia ajatuksia/kokemuksia,kerta tollainen vaihtoehto pyörii mielessä... |
#18
|
||||
|
||||
ei oo kokemusta moisesta asiasta mutta mitä nyt alustavaa tutkimusta tehny ni ei pitäs olla mikään ongelma, mutta turbo tullee jos tullee vasta sitten kun kori ja alusta on saatu toimivaksi...
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#19
|
||||
|
||||
Ite meinasin tohon omaan ykspiste ruiskuun laittaa ahtimen mutta se projekti on nyt toistaseks kuopattu.
Ajatus oli tää että Ahdin kiinni, ja hiukan isommat pensas paineet. Kun alkaa tuleen ylipainetta niin Mapille se "ohivirtausventtiili" ettei mee moottorinohjaus sekasi. Sit pari lisäsuutinta kiinni ahtoputkeen ja niiden ohjauksen olisin toteuttanut tolla proboost purkilla. (8 eri map arvon perusteella voi ohjata 4 suutinta portaattomasti yms..) Laajakaista lambaadan olisin laittanut putkeen mittaan millasta palamista tapahtuu.. Tää projekti tosin jäi vaan mietintä asteelle, lähinnä ton kestävyyden takia kun siitä ei ollut mitään takeita.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#20
|
||||
|
||||
turbotus on viel taka alalla kuhan sais ensi korin sun muut sellaseen "ruosteettomaan" kuntoon takavalot vaihoin ja laitoin eteen pohjaanlyöntikumit ettei renkaat revi itteään rikki kaarissa sunnuntaina kävin heittämässä ensimmäisen lenkin metässä ja ei ollut mitään ongelmaa =takakylki rutussa kun nojasi pikkasen kiveen ensiviiko onkin sitten hiihtolomaviikko niin aattelin aloittaa keulan suunnittelemisen jos piäsee talliin...
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#21
|
||||
|
||||
Ehämmää sit lomaviikolla kerenny mittää tekemäänkää mutta pikkasen liikahtanu rojekti ettee päi, kierre alusta osia koittanu haalia kasaan ja nyt rupees olee jo melkee kaikki ei puuttus enää ku jousilautasien teko ja jakarin korvakkeiden leikkaus. Tukivarsiks tulee samurain jakarit, iskareiksi jotkuu keltaset en nyt muista merkkiä mallia mutta kumminnii merkki iskarit taakse hiluksin ja eteen lj:n ohjaus iskarikin vaihtuu samalla lj:n iskariksi ja jouset on audin. Eteen nyt alkuusa 14mm langalla ja taakse 11mm langalla.
Kierre alustaa rupean tekemään kun korista on mädät pois eli kesällä joskus jossei sit tule hetken mielijohde et nyt ne menee sinne alle Alkuusa nyt vaihdan ne iskarit alle et saa alustan pikkasen elämään paremmin kun vakio iskarit on niin lyhyet. Sit tuossa viimeviikolla käytii hakees velipojan kanssa fediman siroccot renkaiksi.
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
#22
|
|||
|
|||
Kato vanha automme... tuolla voitimme retron orkkisluokan 2011
|
#23
|
||||
|
||||
Jos ny yhtään muistan oikein niin auton vuosimalli ei kai suoraan määrää meneekö vakio koneen turbotus VTT:n papereilla vai pelkillä dynopapereilla. Jos rek.ottees mainitaan että auto vähäpäästöinen niin silloin vaaditaan VTT:n mittaukset. Maksaa jonkun verran oli tulos sitten mikä vaan. Mut aina voi vähäpäästöisestä alunperin turbolla varustetusta autosta vaihtaa koko moottorin turbottomaan vähäpäästöseen jos vaan pysyy teho ja kokorajojen sisällä Mitään muutoksia moottorille ei sais tehdä...
|
#24
|
||||
|
||||
gummeja
eli pikkasen aikaa sitten ostin 31/10,5 R15 fediman siroccot ja niille koittanut ettiä vanteita, no tuossa vappuna velipoika sano et koitetaas noita sun kumeja noille mun vanteille eli 10x15 et:-44 no siitähän seuras oikeet german look gummit
__________________
M.O.C Temmitiimi JR toyota lj (jamaica edition) VRCF.FI "Life's too short to drive boring cars" |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki Samurai | ailu-petteri | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 17.07.2011 21:39 |
Myydään Suzuki Samurai | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.09.2008 16:12 |
M: Suzuki Samurai | geswas | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 05.06.2008 00:44 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
M: Suzuki Samurai | O/M/V Muut | 0 | 31.05.2004 19:13 |