|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Pätkittyjä Patrolleja.. KäyntiongelmaaKun murkut omii tota mustaa, tarvii alotella oman mettälelun kasaus mikä ei kavahda mutaa.. hiekkakuoppalelu liian kallis korjata niin tehdään näitä satkun trolleja.. Eppäilen hiukan miten takajousitus toimii mutta kokeillaan: Etukardaanin kulmat ainakin persiillään, hiukka kova homma muuttaa soaa, mutta lienee pakko tehdä? Edelliseltä omistajalta käyny joku pikku lapsus? Tankki, akut ja syyläri takaluusteriin: Heininmaan ajoihin ei ihan kerkii tälle vuodelle mut..
__________________
Broken Back Team #1 Viimeksi muokannut SamiN : 29.12.2013 23:13 |
#2
|
||||
|
||||
Voi kun olis taas se "tykkää"- nappula..
|
#3
|
||||
|
||||
Jos auto on ollut maantiekäytössä niin kardaanin kulmat on oikein eli molemmat nivelet samassa kulmassa.
Muuten akselin pyöriminen ei ole tasaista ja vemputtaa, en näe syytä tuota muuttaa jos tarkoitit pinionia kääntää ylöspäin. Tractionbaria se kaipais kun eteenpäin mennessä pinioni kääntyy alaspäin ja nivelestä loppuu liikevara.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
||||
|
||||
kun akseli joustaa ulos niin loppuu sillonki nivelestä liikevara
__________________
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki |
#5
|
||||
|
||||
Melekosesti saa värinöitä vähennettyä jo pelkästään kasaamalla etukartaanin oikein. Eli tässähän noi ristikot just keskensä 90 astetta väärässä asennossa.
|
#6
|
||||
|
||||
Etuakselia siirretty eteenpäin n. 8cm, eli tota etujortaania joutunee jatkamaan. Näyttäs olevan liuku tapissa..
Laatikon päästä aattelin nostaa hiukan , jos etusen kulma hiukan helpottus. Kuva nimittäin hämää. Takatukien palkin takia ei montaa senttiä ole varaa. Napalukotkin pitäs mikkiliimata, niin pääsis kokeileen millasta jyrinää pitää.. Takakardaani kun on hitsaamati.. Niin ja jarrut olis kans kivat.. Onhan tossa hommaa mut vähemmän ku pätkästyssä gr:ssä!
__________________
Broken Back Team #1 |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
Saahan sen testattua tunkillakin. Tuossahan ulosjoustossa murikka tulee samalla taaksepäin ja pinioni kääntyy vähän ylöspäin. Mulla on vielä riiput takana jolloin ulosjousto kääntää pinionia väärään suuntaan eikä haittaa. Tractionbarilla asentoa voi vähän pakottaa mieleisekseen, lehtijousi antaa myöden. Tuota kardaanin ristikoiden väärää asentoa en edes huomannut, se oikein ja tractionbar niin näyttäis äkkiä täydelliseltä. Ei kai sillä laatikon nostolla voi saada kuin ihan merkityksettömän muutoksen. Kartaanin liukua tarvis itekkin jatkaa, tähtiputki olis kai tarpeeks hyvää?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#8
|
||||
|
||||
Piti hakeman motivaatiota tolla murkkujen mustalla mutta sepä oli erimieltä..
Eipä lähde tulille! Ajettu tohon äetsän ajojen jälkeen ja pölöö tulee suuttimille asti, oli jopa lohkiksessa tunnin mut ei edes lupaa! Eikö nää muka lähde ilman hehkuja käymään parin asteen lämmössä? Kun hehkujen toimintaa epäilen..
__________________
Broken Back Team #1 |
#9
|
||||
|
||||
Tosi nihkeesti tuntuvat ilman hehkua lähtevän. Ainakin mitä serkun patrollia käynnisteltiin hehkujen reistaillessa. Koita "hyppyjohdolla" antaa muutamat lyhyet hehkut suoraan hehkun liittimeen.
|
#10
|
||||
|
||||
Jos nyt ei ihan saatanan väljä paska ole niin lähtee ilman hehkuja jos on ollut lohkossa. kuumailmapuhaltimella ilmaa suoraan imusarjaan ja tulille.
Akulta lähtevät sulakejohdot? Hehkuille menevä liitin hapettunut? Mulla meni kerran sukelluksessa vettä sinne hehkureleille oikeen urakalla, auto kävi koko ajopäivän ja sammutettiin vaan hetkeksi, seuraavana aamuna ei kirveelläkään käymaan.... Kaikki hehkut paskana, kun rupesin vaihtamaan uusia niin kamala kipinöinti, oli hehkureleestä palanut kärjet kiinni...
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#11
|
||||
|
||||
onko tossa vielä alkuperäinen sammutin käytössä? se siel saattas vitt..lla.. eli se tanko irti pumpun kyljestä niin sen pitäs olla pois käytöstä.
|
#12
|
||||
|
||||
Letkuruokintaa kolmisen tuntia ja hiukka aerosolia perään ja tulille.. Tarvii vissiin hehkuja alkaa metsästeleen.. Voi toki olla muutakin, kummasti röpötteli välillä. Kokeiltava pienempää tankkia, ku toi nykynen on liian iso ja laakea.
__________________
Broken Back Team #1 |
#13
|
||||
|
||||
Jos soppaa tulee suuttimille, ei sammutin vittuile.
Anna vaan hehkulle sähköä jollain hyppyjohdolla. Mua ei ainakaa ole yksikään patrolli vakuuttanu käyntiinlähdöllää ilman hehkuja.
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
#14
|
|||
|
|||
Itellä yksi täysin toimiva startti pyörittk niin hiljaa ettei jaksanut oikeen lähtee ilman hehkuja. Vaihdoin startin ni johan taas alkoi lähteen. Nyt oli vähän kylmempää taas ni ei lähtenyt. Sit pilotilla lähti. Oli kyllä seisonut jo 3kk.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrollin osia | nalle00 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 29 | 02.09.2015 16:57 |
Myydään Useita Patrolleja | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.08.2013 19:26 |
M: Patrolleja | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 09.05.2007 21:14 |