Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Niilo Paasivirta - Correct Opinions
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Niilo Paasivirta - Correct Opinions Tänne on koottu Niilo Paasivirran kirjoittamia mielipiteitä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.12.2001, 14:12
Lars
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Valitkaa Minut Suomen Diktaattoriksi!


Suomeen On Valittava Diktaattori!

Armaan Suur-Suomemme tilanne on surkea. Perusarvot kuten Koti, Uskonto ja Isänmaa ovat kohta jo kokonaan unohtuneet. Yhä useampi nuori pettää isänmaansa menemällä siviilipalvelukseen. Homot, ja kaiketi kohta pedofilit ja muut kieroutumatkin, saavat mennä avioliittoon ja adoptoida avuttomia lapsia! Kovia huumeita, kuten kannabista ja hashista, myydään lapsille ja niistä levitetään Internetissä valheellista tietoa! Kouluissamme ei enää edes opeteta kristillistä uskontoa eikä kurista ole tietoakaan. Euroopan Unioni - Eurostoliitto - uusi Antikristus - joka on muuten vapaamuurarien salaliitto - vie itsenäisyytemme! Laiskat työttömät loiset, joiden työttömyys on heidän oma syynsä, loisivat rehellisten ihmisten rahoilla!

Nyt olisi ripeiden toimien aika! Suomeen olisi mitä pikimmin valittava diktaattori, jotta asiat saataisiin kuntoon. Kun yksi, jalo, rehti Suomalainen mies päättäisi kaikki tärkeät asiat ilman eduskunnan, tuon läskilöllyköistä koostuvan omaa etuaan ja napaansa apaattisena toljottavan lauman, tahdottomien myötäilijöiden joukon, häirintää, puhumattakaan ns. hallituksesta, joka on vielä surkeampi nössösakki, saataisiin kaikki hyvät lait heti voimaan ilman vuosikausien viivästystä.

Kenestä saisimme Armaaseen Suur-Suomeemme tällaisen miehen? Valitkaa minut diktaattoriksi! Minulla on monen vuoden raudanluja kansainvälinen johtajakokemus. Olen reservin ylikersantti. Uskon syvästi Jumalaan ja Jeesukseen, vapahtajaamme! Olen vakaa, rehti, reipas, urheilullinen, siveellinen, hyveelinen, urhoollinen, järkähtämättömän ankara mutta oikeudenmukainen, tarkka, ahkera, uskollinen ja ennen kaikkea tinkimättömän rehellinen! Olen ollut partiolaisena jo pienestä pitäen. Älykkyysosamääräni on yli 180. Olen Isänmaallisen Kansanpuolueen perustajajäsen! Kuulun Lionsiin, Rotareihin, Keskustapuolueeseen, Vihreisiin, Kokoomukseen, SDP:hen, SAK:hon, STTK:hon ja Akavaan!


Tässä hieman lakeja, jotka astuvat heti voimaan kun minut valitaan diktaattoriksi:

Jääkiekko kielletään lailla ja sen tilalle tulevat sotilaslajit, kyykkä ja muut perinteiset suomalaiset lajit.
Kansalaisten kypäräpakko
Mielipidelaki, sillä erotuksella että käytetään minun mielipiteitäni, jotka ovat poikkeuksetta oikeita.
Peruskoulujen uudelleenjärjestely
Ranskan kielen käyttö kielletään
Postin ennakkosensuuri
Raamatun mukaiset lait
Säästölait
Työmarkkinatuen Uudistus!
Jalkojenkäyttömaksu
Moniavioisuus
Lesbo- ja homo-avioliittojen vastainen laki
Poliisille lisää valtuuksia
Laki kinkkusämpylöistä: Joka kinkkusämpylästä jättää sinapin pois ilman pätevää syytä, rangaistakoon enintään kahdellatoista parilla raippoja tahi enintään 14 päivän vesileipävankeudella.

Joka ylläolevia lakeja vastustaa, on toki suljettava yhteiskunnan ulkopuolelle!

Lisäksi Suomi ryhtyy välittömästi valmistamaan ydinasetta puolustuksemme varmistukseksi.

Tulen tekemään myös lukemattomia muita uudistuksia, josta tulee olemaan runsaasti hyötyä Armaan Suur-Suomemme koko väestölle!


--------------------------------------------------------------------------------

np@co.jyu.fi (Niilo Paasivirta)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomen hauskin tie? simov Chit-Chat 16 30.05.2007 23:42
Suomen tiestö?? Chit-Chat 4 27.02.2005 15:29
Suomen... Tekniikka & Jutustelu 4 07.01.2005 07:08
Suomen sähkönkulutus Laskos URL 0 14.01.2003 21:02


Sivu luotu: 10:22 (GMT +2).