|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Kierrejousia Oulun suunnalta.Nyt tarttis apua tuon pajeron etupään kierrejousirojektiin. Tarvis erilaisia kierrejousia lainaan että sais mallata just sopivat tuonne keulaan, jousilla ei muuten niin väliä kunhan ovat kierrejouset. Henkilöautoista isoihin lotjakkeisiin. Tietenki jotku 80-luvun fiestan jouset voi unohtaa. Ihanne ois joku ystävällinen kanssaharrastaja jolla ois joku laatikollinen ylimääräisiä vanhoja jousia ettei tarvis ympäri pitäjää kiertää. Hierrottais sitten kaupat sopivista jousista tai ostan uudet vastaavat? Yhteydenottoanne odottaen kusessa oleva pajeron pilaaja!
|
#2
|
|||
|
|||
Eikö oo ystävällisiä kanssa-autoilioita täälläpäin? Sais viikonlopuksi testipalikkaa!
|
#3
|
||||
|
||||
G-mesen jousia olis kierros....samoin Audi A4 TDQ Avantin jouset (vm 2008)
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#4
|
|||
|
|||
onko jousien halkaisiat kuinka suuret?
|
#5
|
|||
|
|||
Ei enää tarvista, löyty soppelit
|
#6
|
||||
|
||||
varo ettet sotkeennu niihin jousiin siellä pajalla,kuulosti olevan aika hilpee meininki päällänsä ,soita jos tarvii tulla leikkaa sut irti niistä
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mäntsälän suunnalta Oulaisiin menijöitä ? | pee | Chit-Chat | 0 | 13.05.2010 09:14 |
Dieselpaja Tampereen suunnalta | terhakas | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.01.2009 21:44 |
Kukaan tulossa Salon suunnalta Nordiciin?? | Jare | Chit-Chat | 5 | 07.09.2008 21:14 |
Nokian suunnalta eksytykseen tulijoita ??? | pee | Chit-Chat | 1 | 07.02.2007 20:39 |
M: kierrejousia | HannuN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.10.2006 17:32 |