Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2011, 17:08
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

zukizuki SJ410


Terveppä terve kaikille.

Tässä jokunen aika tullu luettua palstaa ja pikkuhiljaa rohkaistuneena ajattelin kirjoitaa pienen rustauksen zukizukista.

Kampe tuli perheeseen hiukan vahingossa, oltiin myymässä aikaisempaa käyttöautoa ja tällaista tyrkytettiin vaihdossa.

Meinattiin että mikäs siinä sit kun väliraha-ajatukset kohtas.


Tarkotus oli alkuun vaan hiukan sipistellä pahimpia epäkohtia kuntoon ja myydä nopeasti pois.

Mutta mutta, ei se menny kun elokuvissa.

Hiukan ajelua ja ihmettelyä mitä tämmöisellä pienellä kipolla voi touhuta, ja voi hitto. Hauskaahan se oli.


Hiukan jotain äänieristystä takakoppaan kun ei siellä mitään ollut.

Hiljeni hiukan vaikka ei tuosta kyllä hiljaista saa millään..


Kauppaan kuului myös hiukan mukavemmat renkaat ja nehän piti pyörittää heti alle kun myyjä sai ne toimitettua tallille.


Tovin kerkes ajella ja kopistella. Pidempää riippua paikalleen ja kurkkimaan josko se olis noussu edes hiukan.


No joo, ei se korkea ole mutta on sillä hauskaa ajella. Seuraavan ohjelmanumeron aiheuttikin sitten kansipahvi.. Tallille mennessä huomasin kun auto puskee valkoisa sauhua tuutin täydeltä. Pihassa nuuhkiminen ja diagnoosin pohjalta kansi irti. Jee.

Koneistamokeikka siitä sit tuli.

Samalla kun kippo seiso tallilla ja kansi koneistamolla ajattelin laittaa penkit vaihtoon kun sellaiset tallin nurkassa makoili.


Ja korin korotukset tungettiin alle samalla, aika miedot nekin mutta jotain sentään. jossain välissä "ehkä" lisää. Jos tarvii.


Koneistamon jäljiltä ollaankin sitten vain ajeltu, pientä sipistelyä sytkän kanssa mutta muuten ok.




Piti väännellä nuo kumit leveämmille vanteille jotta sai ulommas tuotua, oli niin kovin piilossa.




Möyrimistäkin ollaan koitettu ja jumiin jääty, poiskin sentään päästy.

Katu-uskottavuutta...





silta..



Hiluxin iskarit kulkeutui tallille ja niitä pitäis tunkea paikalleen kun saa jotain eteenkin.

Olihan tässäkin jo jotain selitystä. Näemmä jokunen kuvakin. Mut kuvistahan tykkää kaikki.
Kiitos ja anteeks.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.05.2011, 17:32
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Niin siinä käy kun offikärpänen puree. sama ongelam itelläkin kun ekan maasturin hommasin "pintapellit kuntoon ja katastus ja heti myyntiin" siitä kaksi päivää oli jo runko hiekkapuhalluksessa.. nyt sen vitaran myynnin jälkeen henkilöautpo tilalle ja lupaus että ei enää koskaan enää. 6kk eteenpäin niin taas on maasturi ja kesälomaa odotellessa alkanu jo osien haalinta samanlaiselle projektille
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2011, 17:54
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Niin siinä käy kun offikärpänen puree. sama ongelam itelläkin kun ekan maasturin hommasin "pintapellit kuntoon ja katastus ja heti myyntiin" siitä kaksi päivää oli jo runko hiekkapuhalluksessa.. nyt sen vitaran myynnin jälkeen henkilöautpo tilalle ja lupaus että ei enää koskaan enää. 6kk eteenpäin niin taas on maasturi ja kesälomaa odotellessa alkanu jo osien haalinta samanlaiselle projektille
Juu pääsihän tuo kärpiäinen puraisemaan. Tää lähtee nyt jokatapauksessa myyntiin vajaan kuukauden sisällä. Kesän reissu vaatii rahoitusta..

No joo. Eillen illalla/yöllä kaveri jätti pajeron jumeksiin, pääs koittamaan hinausta tuolla pikkukipolla.



Mittasuhteet kohdilleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.05.2011, 08:42
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Suzuki


Mikä rengastus tuossa suzukissa on? Niin nuo isommat renkaat. Näyttäis aika sopivilta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.05.2011, 09:06
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Mikä rengastus tuossa suzukissa on? Niin nuo isommat renkaat. Näyttäis aika sopivilta.

235/75-15 Maxxis mudder.

Pieniltä noi tuntuu, en sit tiiä. 31" tekis mieli hommata.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.10.2011, 21:20
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Kirjotellaas jotain tännekkin.

Iskarijumppaa on tullut tehtyä, taakse tuli Hiluxin vakio kepit, ei mitään hajua mallista sen tarkemmin, 10-15 cm pidemmät kuin alkuperäiset, ja eteen vaihtelin tänään volvosta konin kepit, joissa pituus meni jokseenkin samalla lailla.
Nyt tarveis varmaan oikeesti saada nuo tallissa makaavat jouset paikoilleen. Alkais olemaan korkeus sitten siellä tienoilla mitä haluaa itse.

Ovet pitäis vaihtaa kun sellasetkin on jemmassa jo.

Kytkin kiukuttelee oikein urakalla nyt, tarvii vaihtaa. Ei vaan saa yhteyksiä myyjiin.

Koitettiin päästöjä mittailla tänään ja laitte käy kierroksilla TODELLA rikkaalla. tyhjäkäynnillä ollaan laihalla mutta kierroksila pomppaakin sitten reilusti paksulle.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.10.2011, 21:55
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lueskelin nyt vasta tarkemmin tätä,puhuit tuosta korinkorotuksesta. Nostitko koria rungon päältä,kuten yleensä tehdäänkin? Jos niin laiton viritys,suzukiin ei saa tehdä koppakoroa,siitä olikin jo puhetta tekniikka puolella.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.10.2011, 22:50
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Juu kopankorotus juurikin.

On mennyt ohi miksi ei saa suzukia noin korottaa?

Yleiset pykälät kuitenkin sallivat korotuksen 64mm asti maastoautoissa. Vai vai, tulkitsenko nyt ton finlexin ihan päin honkia? Mitäs siellä tarkoitetaan tuolla "asentamalla jousen ja akselin tai rungon väliin korotus- tai laskupalat"?

Ei siinä jos se laiton on niin on, kunhan kyselen tyhmiä.

edit. korkeus oikeaksi..

Viimeksi muokannut macce76 : 12.10.2011 22:53
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.10.2011, 23:17
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macce76 Näytä viesti
Juu kopankorotus juurikin.

On mennyt ohi miksi ei saa suzukia noin korottaa?

Yleiset pykälät kuitenkin sallivat korotuksen 64mm asti maastoautoissa. Vai vai, tulkitsenko nyt ton finlexin ihan päin honkia? Mitäs siellä tarkoitetaan tuolla "asentamalla jousen ja akselin tai rungon väliin korotus- tai laskupalat"?

Ei siinä jos se laiton on niin on, kunhan kyselen tyhmiä.

edit. korkeus oikeaksi..
Kokonaispaino.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=87938

Viimeksi muokannut Murros : 12.10.2011 23:19 Perustelu: Lisäystä.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 12.10.2011, 23:30
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

No hitto. En katsonu noita painojuttuja ollenkaan. Tarviipa laittaa toi asia kuntoon. Nouseehan se jo jousillakin mun tarpeisiin riittävästi.

Kiitos näistä.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.10.2011, 10:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macce76 Näytä viesti
No hitto. En katsonu noita painojuttuja ollenkaan. Tarviipa laittaa toi asia kuntoon. Nouseehan se jo jousillakin mun tarpeisiin riittävästi.

Kiitos näistä.
Kaverilla on nyt tuo Dobinsonsin alusta suzukissa http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...lient_category ja on aika hyvä ajaa sekä noussut sopivan korkuiseksi,31" kaaria sais vähän leikata. SOA:LLA nousi jo niin korkeaksi että meinasi kaatua mutkaan ajettaessa Eli jos pelimerkkejä on käytössä niin suosittelen tuota sarjaa tuolta,ja saahan näihin suomesta myös ihan valmiita kierrojousi muutossarjojakin http://www.porlanpaja.net/tuotteet.html?id=4/6 jos mieli tekee korkeampaa ja joustavampaa alustaa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.10.2011, 13:34
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macce76 Näytä viesti
235/75-15 Maxxis mudder.

Pieniltä noi tuntuu, en sit tiiä. 31" tekis mieli hommata.
Hanki Insa Sahara Turbot kokoa 235/75-15, niiden halkasija on liki sama kun 31" boggereissa

Sama juttu ilmeisesti muissakin pinnoitetuissa renkaissa, eli ovat paljon numeroita isompia.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.10.2011, 15:43
sepi:n Avatar
sepi sepi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.03
Sijainti: Lieto, .
Viestit: 291
Perusasetus

Ei ole mulle korotuksista kiukuteltu, mutta tää kai onkin rakenneltu joskus kauan sitten:

Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 20.10.2011, 08:31
La tuskaa La tuskaa ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.06.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 556
Perusasetus

Viime perjantaina kun oman vituran katastin niin samalla sit kyselin monenlaista katsurilta ja vastaus tohon sj:n korotukseen oli se että ei ole painosta kiinni ku painopisteestä. Ne on kapeita autoja ja niissä ei välttämättä mene korin korotukset siksi läpi että auton painopiste nousee. Mut uskon että on katsurista kiinni että meneekö läpi vai ei. Mu etukäteen kannattaa käydä kysyyn toi ennenku laittaa. Jos tekee niin että laittaa pikku renkaat ja vakio jouset alle ja sit käyttää muutoskatsastuksessa korinkorotuksen niin voi mennäkkin läpi. Sit seuraavalla kerralla ne jouset ja renkaat. Ku 150mm saa korkeintaan nousta maastohenkilöauto. ja siitä saa korinkorotus olla se 77mm loput jousilla ja renkailla. Homma kysytty 14,10,2011 ja uusimmasta kirjasta luki.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 20.10.2011, 10:48
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.015
Blog Entries: 20
Perusasetus

Jos katsuri sanoo Suzukin korin korotuksesta jotain muuta kuin ei onnistu, niin taitaapa silloin puhua palturia.

Finlexiä lainaten:
23 §
Korin korottaminen runkoon nähden
1. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä omamassaltaan yli 1500 kg:n M1G- ja N1G-luokan ajoneuvon korin korottaminen erilliseen runkoon nähden seuraavin ehdoin:

a) korin ja rungon väliin asennettavat korotusosat ovat korkeintaan 77 mm:n mittaiset;

b) mahdollisia korin ja rungon välisiä kumityynyjä ei poisteta;

c) hallintalaitteisiin sekä jarruputkiin ja -letkuihin tehdään tarvittaessa asianmukaiset korotuksen vaatimat muutokset ilman ylimääräisiä liitoksia tai jatkoksia;

d) korin korottamisen sekä mahdollisten renkaiden ja alustan muutosten yhteisvaikutuksesta auton kokonaiskorkeus lisääntyy alkuperäisen korin korkeuteen nähden enintään 150 mm;

e) korotettuun avomalliseen autoon asennetaan 24 §:n mukainen turvakaari, jollei turvakaari ole autossa vakiovarusteena; ja

f) auto ei muutoksen jälkeen ole kaatumisherkkä.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 23.10.2011, 00:04
epäonnensoturi epäonnensoturi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.10.10
Sijainti: E-Häme
Viestit: 55
Perusasetus

"Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä omamassaltaan yli 1500 kg:n M1G- ja N1G-luokan ajoneuvon korin korottaminen erilliseen runkoon nähden seuraavin ehdoin:"


Pitää laittaa kaksi suikkaa päälekkäin, että tuo omamassa ylittyy.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 23.10.2011, 19:24
valu valu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.02.06
Sijainti: Pori,Lavia, Finland.
Viestit: 710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja La tuskaa Näytä viesti
Viime perjantaina kun oman vituran katastin niin samalla sit kyselin monenlaista katsurilta ja vastaus tohon sj:n korotukseen oli se että ei ole painosta kiinni ku painopisteestä. Ne on kapeita autoja ja niissä ei välttämättä mene korin korotukset siksi läpi että auton painopiste nousee. Mut uskon että on katsurista kiinni että meneekö läpi vai ei. Mu etukäteen kannattaa käydä kysyyn toi ennenku laittaa. Jos tekee niin että laittaa pikku renkaat ja vakio jouset alle ja sit käyttää muutoskatsastuksessa korinkorotuksen niin voi mennäkkin läpi. Sit seuraavalla kerralla ne jouset ja renkaat. Ku 150mm saa korkeintaan nousta maastohenkilöauto. ja siitä saa korinkorotus olla se 77mm loput jousilla ja renkailla. Homma kysytty 14,10,2011 ja uusimmasta kirjasta luki.
Näin se varmasti on.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 26.11.2011, 16:02
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Jahans, Taas olis jotain saatu tehtyä.

Laalaalta tuli haettua hiukan virtalukkoa ja kytkintä. (kiitokset näistä)

Vanha kytkin tuli sitten vaihdettua, olihan jo aikakin...


Kun tämän sain tehtyä ja vaihdettua samaan rytinään virtalukon niin kelpasi ajella taas hetken.
Vaihtelin nuo "uudet" ovet paikoilleen ja nautiskelin "hiljaisuudesta".

Kunnes kansipahvi ilmoitti ettei ajellakkaan..... Asennusvirhe.. Tyhmästä päästä pääsee jumppaamaan...

Eli kun aiemmin tuli laiteltua paffi paikoilleen, en huomannut lohkon takaosan ohjuriholkin puuttumista, no mites olisinkaan, sehän puuttui.
Eli olin kiristellyt kannen pahviin nähden vinoon.

Oli lyönyt liekkirenkaat lyttyyn, ok, ei onneksi muuta vikaa. Suoruudet tarkistettiin kannesta ja lohkosta, kaikki ok.




Uutta pahvia ja samalla tuli tekaistua ohjuriholkki takaosaan. Jokohan olis palikat linjassa..

Takkyljen repparin puolelta oioin töissä hiukan paremmaksi, loppui ylimääräinen räminä kun pintapelti pysyy muodossaan.

Myös alkuperäistä etupuskuria on tullut leikeltyä, katsotaan josko sais ripusteltua paikoilleen jossain välissä.


Viikolla kiristeli etupyöränlaakerin, vaihtelin eteen jimnyn jarrulevyt, sekä ne kauan tallissa olleet jouset.

Nousihan tuo nyt takapäästään hiukan, keulalle tarvii jotain vielä tehdä.


Venyttelyä takavedolla..


perheen käyttökikottimet pariskuntakuvassa.


Siinähän sitä taas.

Seuraavaksi vaihtelen jakiksen stefat että öljyt pysyy sisäpuolella.

Niin ja jotain maalia olisi tarkoitus levittää kopan yli.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 22.01.2012, 23:55
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Jaahas.
Tiistaina olis leimauspäivä.

Tullu paikkailtua mätävikoja pohjan puolelta ja muuten siivoiltua toimimattomia epäkohtia.
Hätävilkut, pitkät, pissapojan suutin. Päästölappu otettiin, siitäkin oikeastaan heittämällä läpi vaikka laitos haisee niin maan perkl pahalta..

Kytkinvaijeri paukahti poikki ja se piti uusia.

Maalia sudin kylkiin että olis edes hiukan nätimmän näköinen vanhaan 10 värisyyteen nähden.

Etupuskurin ripustin nokkaann kun ne vissiin katsastuksessa sellasen vaatii. Hiukan sitä vois vahvistaa vielä myöhemmin ja tutkailla jos vinssin sais rakenneltua jotenkin fiksusti pakettiin sekaan.


Puh, että noi talvirenkaat on tyylikkäät ..
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 19.02.2012, 20:49
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Laitellaas tekstiä.

Suikka läpäs katsurin tarkan silmän laakista, niinkuin pitääkin.

Tuli vaihdettua nuo mutiaiset takaisin alle kun näyttävät pitävän ihan hyvin tuolla lumella. Ja onhan se niillä paremman näköinenkin.

Valot laitoin katolle, eteen pari ja taakse pari, eteen vois heittää vielä reunoille lasit jos jossain välissä tulee olo/tarve sellaisille.

Nyt on ollut ebay kuumana kun oon vinssiä metsästelly keulille ja jos palalukot löytäis kanssa. Maalaaminen on vielä hivenen vaiheessa, mutta tarkotus olis vetää loputkin valkealla.

Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 25.03.2012, 21:24
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

..

Viimeksi muokannut macce76 : 20.04.2012 22:49
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 20.04.2012, 22:48
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Ooja, kippo olis kokonaan maaleissa, ja mallimerkinnät laitettu takaisin.



Nuo valot tarvii jossain välissä asennella alemmaksi, nyt ottaa kyllä metsässä joka paikkaan kiinni.



Vieläkään ei o vinssiä nokilla mut etsintä "halpaan ja hyvään" on kovassa käynnissä.


31" kumekset on hakusessa noiden katurenkaiden tilalle myös. Jonkinlaista mutailua on tullu leikittyä toki noillakin ja eteneehän toi jotenkin.

Tarvii metsästää hiukan jotain tapahtumaa minne vois lähtee kiusaamaan tota enemmänkin. Kun vaan on muitakin että saa vinssaus apua tarvittaessa.

No siinäpä taas jotain, vaikkei ihmeellisyyksiä nyt ollutkaan.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 21.04.2012, 09:15
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macce76 Näytä viesti
Nuo valot tarvii jossain välissä asennella alemmaksi, nyt ottaa kyllä metsässä joka paikkaan kiinni.
Samaten tuo A-pilarissa oleva valojen virtajohto on vaaravyöhykkeessä. Ite toin johdon sisäkautta turvakaaren putkea pitkin ja sitten vaan katosta läpi valoille.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 21.04.2012, 10:06
macce76:n Avatar
macce76 macce76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.05.11
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 42
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Samaten tuo A-pilarissa oleva valojen virtajohto on vaaravyöhykkeessä. Ite toin johdon sisäkautta turvakaaren putkea pitkin ja sitten vaan katosta läpi valoille.
Juu niin se varmaan onkin, ja parempi olis ollu sisäkautta. En vaan halunnu tehdä ylimäärästä reikää kattoon. Saa sen toki vieläkin sisäpuolelle jos haluaa, sen verran on varaa noissa piuhoissa.
snorkkelia mä tuohon "eteen" meinasin, niinkun tuossa sitä tarveisin.
Putket olis jo hitsattuna kun vaan sais aikaseks laittaa sen kiinni.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Zukizuki EVO 2 Zamppa Maasturiprojektit 12 18.07.2015 16:17
Zukizuki rojekti.(moottorin vaihto loppusuoralla) Zamppa Maasturiprojektit 92 01.10.2009 19:27
Ostetaan Zukizuki vitaran takasivuikkunan avausklipare Kovakalu69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.07.2009 14:31
M; SJ410 vm-84 RANSKIKSET O/M/V Muut 5 13.07.2005 19:23
M:SJ410 AVO O/M/V Muut 0 25.08.2003 08:10


Sivu luotu: 16:09 (GMT +2).