|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
vanhemman Defenderin tuonti saksasta pakettiautonaMoi. Sellaista vaan kyselisin onko mahdollista tuoda 93vm vanhempi defenderi suomeen ja rekisteröidä se pakettiautoksi ennen veropäätöstä niin ettei veroa mene? Ja jos on niin tarviiko defenderiin tehdä jotain muutoksia ennen kun se kelpaa pakettiautoksi? esim pitääkö kattoa korottaa tai riittääkö tilavuus/pituus? On meinaa defenderit hinnaltaan ihan eri luokkaa saksassa. Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
|||
|
|||
Search: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=11333
Liippaa ainakin melko läheltä - Assholes are people too! - |
#3
|
|||
|
|||
Tervehdys!
Hei anonyyni kyselijä, ilmoittele itsestäsi palstalla jotakin josko asia oikeesti kiinnostaa... TT Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
Moi.
Täytyy ensin rekisteröityä,kyllä asia kiinnostaa oikeesti ajelen tälläkin hetkellä series lantikalla mut pitäis saada vähän tuoreempi versio. Miten vaikee ja kallis juttu muuten se katon korotus on ja monta päivää siinä on aikaa tehdä se homma? Terv.TJ Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
||||
|
||||
Joo ilmoittele kun oot lähössä voisin mahdollisesti lykkääntyä följyyn? Jos saa toisen noista 110 v8 hen. autoista myytyä siihen mennessä.
Tuo pic uppi siihen sitten rätti päälle ni avot. |
#6
|
|||
|
|||
joo vois tuoda pick upin mutta niitä edullisia on niin vähän myynnissä.
Suunnitelmissa kun olis sellainen 3-4 tonnin luokkaa oleva defender, esim.siellä autosivuilla oli yks LR defender 90 vm 1992 ja hp oli 2900e aika uskomaton hintaero kun ajattelee että maksais täällä ainakin 15 tonnii, En sit oo ihan varma kuitenkaan miten hemmettii sen saa muutettuun pakuksi ja miten paljon siinä saa aikaa tehdä sen. hankalaa on suunnitella kun ei oo mitään mittoja näistä defendereistä eikä oikein lohjaltakaan viittis kysellä? Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
|||
|
|||
Paljonko muuten pyydät v8 lantikasta?
Mulla olis lähinnä tarkoitus sen takia hankkia defender koska series lantikka on vähän liian traktori jokapäiväisessä käytössä, ja koneessa sais olla vähän enemmän potkua. Harmi vaan että Suomessa defendereiden hinta on ihan pilvissä jostain syystä. Note! This message was posted anonymously! |
#8
|
||||
|
||||
Nuo saksan markkinat on kyllä kiinnostavat. Oon kuolannut G-mersuja, sellaisia 90vm kieppeillä. Löytyis hienoja siinä 10.000e hujakoilla (lukkoakselit, automaatti, 300 bentsiini tai TD, lyhyt malli, hyvät varusteet), mutta veroja joutuu maksaan varmaan ihan v*itusti kun katsotaan suomen hintoja vertailussa :-(
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
#9
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
Defe 90 sarjaa on paljo tarjolla, mutta milläs teet semmosesta Suomi-kelpoisen pakun... vasta 110 mallista se on mahdollista kun peräkopissa on tarpeeksi tilaa tai lavamallista sitten.
TT Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vanhemman patrollin perät | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.10.2008 13:18 |
M: Vanhemman LJ70:n etulokasuojat ja konepelti | H_Nietu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 20.03.2007 07:51 |
Lj:n tuonti Saksasta,muutama tyhmä kysymys | J-T | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.01.2007 22:37 |
Vanhemman Läjän etujousilautasesta | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.09.2006 07:00 |
Defenderin tuonti & paku | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.11.2004 21:39 |