|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
pajeron vääntöjouset!potilas 1993 pajero! paljonko vääntöjousia kiristämällä pystyy keulaa nostamaan? sitten mistä sais pidemmät iskarit kun olis tarkotus laittaa taakse gr patrollin kierrejouset, joiden pitäs nostaa perää 2-3 tuumaa!
|
#2
|
|||
|
|||
noin 4o mm mut tulee suht jäykkä keulasta ja käsittääkseni ulosjoustot häviää melko pahasti, voin olla väärässäkin
|
#3
|
||||
|
||||
Vetonivelet huutaa hoosiannaan, kulmat jyrkkenee ku vedät jousituksen tappiiin... ja ulosjoustot tosiaan häviää. Lisää korotusta saat kun veistät rajotin kumeista pois. Sellaset on muistaakseni molempiin suuntiin, sisään ja ulosjoustoon.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#4
|
||||
|
||||
Noin 100mm kun vaihdat uudemman Pajeron ylätukivarret ja siirrät niistä pallot varren alapuolelle, poistat ulosjouston rajoittimet kokonaan, hiot vetoakseleiden päistä perän puolelta muutaman millin pois ja vaihdat vetareihin sisempien kumien tilalle ulommat kumit. Murrokset vaan on sen jälkeen aika kovilla, joten maantiellä kannattaa ajaa napalukot auki.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
nissanin vääntöjouset?? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.04.2008 17:23 | |
M: Pajeron vanteet | miekin | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 31.10.2007 17:30 |
M: Pajeron 15" alut | Caddy | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 30.09.2007 19:24 |
Pajeron kierroslukumittari | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.06.2007 20:49 |
Pajeron 3l V6 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.06.2005 12:04 |