|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
hj:n öljypumpun vaihto, MITENEli öljynpaineet hävis kesken ajon ja kone käy ja kukkuu entiseen malliin. Ei kilinää, kolinaa eikä mitään ylimmääräisiä ääniä ole päästänyt missään vaiheessa. Ilmeisesti öljypumppu hajos. Miten ja minkälainen hommeli on pumpun vaihto. Huomenna puolenpäivän jälkeen rupean vaihto sessioon jos saisin tietoutta täältä ni homma helpottuis. Ja katoin öljyntäyttö korkista ni kansi näytti olevan "tyhjä" öljystä ja ei roiskinut tippaakaan öljyä täyttö reiästä eli ei lienee helppo anturi vikakaan kyseessä. road servise/OFF ROAD servise man!!
|
#2
|
||||
|
||||
Jos tilaa on ni tutki ensin mahdollisuutta käyttää vain öljypohja pois ja sitäkautta...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
#3
|
||||
|
||||
AHMA: Ootko millasen nettiyhteyden takana? Mulla olis täs koneella tollanen 600 meganen 2H/12H-T -koneiden korjausopas PDF-tiedostona. Eli jos sulla on mahkut nopsaan nettiyhteyteen, niin ilmottele privana.
/* Life Begins at 35" */ |
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
Ei siitä korkin reiästä hirveästi öljyä välttämättä roiskukkaan varsinkaan tyhjäkäynnillä,sitäpaitsi jos Hj´stä häviää öljynpaineet niin se sammuttaa itse itsensä...Oon itekkin ajatellu asentaa mekaanisen öljynpainemittarin niin näkis varmasti paljonko on paineita..Samoin lämpömittarin... Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. |
#5
|
|||
|
|||
Eipä noi mekaanisetkaan mittarit ikuisia ole, varsinkaan kovassa tärinässä ja melkosissa lämpötilanvaihteluissa.
Mutta painemittareille letkut kabiiniin ja tukevasti kiinni... Jo vain pelittää... kunnes letkut pettää Elämä ilman riskejä on tylsää eikä tylsä elämä ole elämisen arvoista! |
#6
|
||||
|
||||
Kyllä jos paineet häviää ajon aikana niin varmasti leipoo jossain vaiheessa kiinni,joten veikkaan anturi tai mittari vikaa,kannatais mitata yleismittarilla vastukset...tietääkseni koneesta joutuu purkaa jakopäänkopan auki ja eikös se pumppu sijaitsekin siinä kopassa....?
Ei siitä korkin reiästä hirveästi öljyä välttämättä roiskukkaan varsinkaan tyhjäkäynnillä,sitäpaitsi jos Hj´stä häviää öljynpaineet niin se sammuttaa itse itsensä...Oon itekkin ajatellu asentaa mekaanisen öljynpainemittarin niin näkis varmasti paljonko on paineita..Samoin lämpömittarin... Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING. [/quote] Hommaa tutkittu järvisen opastuksella ja öljypumppu sökö. Ja harvassa on ne jojotat missä TOIMII tuo öljy "vahti" ei ainakaan mulla. Eikun hj 61 konetta haalimaan. Aivan liian kallis remontoida tuo vanha kuntoon road servise/OFF ROAD servise man!! |
#7
|
||||
|
||||
Mistäs muuten kannattaa alkaa kysellä tuota öljypumppua,siis edullisin paikka.
hetken mietittyäni rupean vaihtaa tuota ja katotaan mikä on lopputulos road servise/OFF ROAD servise man!! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
avattaren vaihto miten? | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.10.2007 22:23 |
Öljypumpun pohjan kiristys? | viikinki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.12.2006 23:03 |
Rangen öljypumpun 'priimaus' konerempan jälkeen ?? | rangemies | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.06.2005 22:56 |
käyttäjänimen vaihto miten? | Chit-Chat | 1 | 17.11.2004 18:25 | |
O: BJ-40 öljypumpun imuputki | MK | O/M/V Muut | 0 | 01.12.2003 09:07 |