|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
TSL SX / TSL erot ?vai mitkä alle?Mitäs eroa noilla renkailla on? Muutakun hinta ja pikkuinen koko ero.Pitäs päivittää kesäsi jokapaikan renkaat 35" ja leveet.Boggerit jo tiedetään 33" alla ja kohta nähään irokit luonnossa etenemässä.Mutta kun jokaista kuuntelee niin menöö lopukkin sekaisin.Laittakaa nyt oma lusikka soppaan jos vaikka sais jotain tolkkua rengas valintaa.Ja autonahan on toi läjä.
|
#2
|
||||
|
||||
Eikös SX:ssä ole myös "kylkikuvio"?
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen. WIRMA Montenegros#10 |
#3
|
||||
|
||||
SX on niin jäykkä että voi ajaa ilman sisäkumeja kevyellä autolla ja niissä tosiaan on se kylkikuvio. TSL ilman kylkikuviota ja pehmeämpi hyvin elävä runko.
|
#4
|
||||
|
||||
Lainaus:
BJ40 -77 Nytkö sais uus Nicci??? |
#5
|
|||
|
|||
Kevyt = alle 1500kg
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
#6
|
|||
|
|||
sx:ssä on muistaakseni jonkinlainen teräskudos vielä lisänä kankaiden seassa.... tosiaan kylkikuviolla ja onhan ne äijemmän näköiset kuin perinteiset tsl:ät.
muistaakseni vahvimmat kyljet mitä interco valmistaa... t:jv nyybi Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
||||
|
||||
sx on todella jäykkä kevyen auton alla.viime kesänä hilux 35x15.5x15 tslsx swamppereilla ei huomannut että renkaat olis myynyt yhtään kasaan kun oli renkaissa 0.1.bar painetta joten kevyeeseen autoon perus tsl painavempaan sx.
Range Rover Heikkoa voimansiirtoa jo vuodesta 1972. |
#8
|
||||
|
||||
Joop, eipä viä tommonen 0.5 painetta vanhoissa 36*12,5 SXssä Raakun alla saa rengasta viä kovinkaan eläväiseks. Saman verta näyttäs menevän tasasella littuun mitä kaverin Broncon alla 35*12.5 mutiaiset noin parin kilon paineella.
|
#9
|
|||
|
|||
Juu mulla oli myös rangessa 36" tsl sx.ät ja sitte myöhemmin pelkät tsä.llät jotka toimivat mielestäni paremmin. sx.ät huomattavasti jäykemmät.
|
#10
|
||||
|
||||
Nyt tulikin rengaspaineita kateltua tarkemman mittarin kanssa. Kuvassa edessä 0.5 ja takana 0.3.
Kuvasta kyllä näkee, että rupeehan tuo SXä nöyrtyyn Raakun alla ees jonkin verran ku painetta tarpeeks pudottaa. |
#11
|
|||
|
|||
|
#12
|
||||
|
||||
Lainaus:
Tiedä niin sitten kuinka mahtaa pysyä vanteella kesällä paremmalla pidolla. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitkä akselit pajeron alle? | pallero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.12.2007 10:53 |
toyota 2,2 ja 2,4 erot | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 31.07.2007 00:09 | |
Mitkä renkaat alle BJ:hin | Jess | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.01.2006 20:38 |
Mitkä iskunvaimentimet hj:n alle? | Donut | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.01.2006 14:32 |
SJ 410 ja 413 erot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.07.2005 20:40 |