Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.10.2010, 20:15
alticity:n Avatar
alticity alticity ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.09.08
Sijainti: suomussalmi
Viestit: 120
Perusasetus

2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot


Meniskö vanhan lj:n kampiakselille uudemman mallin vauhtipyörä heittämällä eli tarkotuksena olis saada edes hiukan isompi kytkin? Ja onkohan nuo edes muuten suunnilleen samannäkösiä/kokosia? Haulla ei löydy kun extreme pakettien juttuja

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.10.2010, 23:05
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alticity Näytä viesti
Meniskö vanhan lj:n kampiakselille uudemman mallin vauhtipyörä heittämällä eli tarkotuksena olis saada edes hiukan isompi kytkin? Ja onkohan nuo edes muuten suunnilleen samannäkösiä/kokosia? Haulla ei löydy kun extreme pakettien juttuja
Noit vauhtipyörii on oikeestaan kolmee mallia,kuuspulttisia johon ei sovi se isompi kytkin 236mm. Sit on kasipulttisii joissa on 220mm kytkin joten ku vaihtaa vauhti pyörän kasipulttiseen jossa on reijät 236 asetelmalle ni onnistuu. Mun mielest vanha LJ on kuitenki kuuspulttisel vauhtipyäräl joten vaihto ei onnistu,joskus olin mittaavinani et sen 236 asetelman voi kyl laittaa sihen pikku vauhtipyörään ku poraa uudet reijät. Se on kyl sit koneistamon hommia ku ne kohdistus tapit pitää olla just eikä melkeen,tais joku sanoo et sit se asetelma ottaa kytkin koppaan kiinni mut sen varmaan voi sit vaan jyrsiä isommaks.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.10.2010, 12:40
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Noit vauhtipyörii on oikeestaan kolmee mallia,kuuspulttisia johon ei sovi se isompi kytkin 236mm. Sit on kasipulttisii joissa on 220mm kytkin joten ku vaihtaa vauhti pyörän kasipulttiseen jossa on reijät 236 asetelmalle ni onnistuu. Mun mielest vanha LJ on kuitenki kuuspulttisel vauhtipyäräl joten vaihto ei onnistu,joskus olin mittaavinani et sen 236 asetelman voi kyl laittaa sihen pikku vauhtipyörään ku poraa uudet reijät. Se on kyl sit koneistamon hommia ku ne kohdistus tapit pitää olla just eikä melkeen,tais joku sanoo et sit se asetelma ottaa kytkin koppaan kiinni mut sen varmaan voi sit vaan jyrsiä isommaks.
Juu on vanha kuudella ja uus kahdeksalla
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrollin sd33 vauhtipyörän hammaskehä SEMMI Tekniikka & Jutustelu 0 07.12.2008 18:58
sd33t ja sd33 vauhtipyörän sopivuus keskenään american Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 12:41
SJ 410 ja 413 erot Tekniikka & Jutustelu 6 23.07.2005 20:40
Vauhtipyörän hammaskehän korjaus migillä?? veejii Tekniikka & Jutustelu 12 25.10.2004 08:24
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).