|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Hilux vs L200 vs Navara vs D-MaxElikkä tosissaan nyt on tultu elämässä siihen pisteeseen että 2 kpl G-Mersun jälkeen on seuraava työ-/harrasteajoneuvo joku seuraavista. Ei kestä kukkaro meinaan Mercedes harrastusta enää... Hiluxin ominaisuudet on aika hyvin selvillä mutta muun kolmikon suhteen olisi kiva kuulla kokemuksia. Ajo-ominaisuudet, ruostumisherkkyys, tyyppiviat, maasto-ominaisuudet yms.. Ja minimirengaskoko 33" on saatava alle eli meneekö alustasarjalla vai vaatiiko korinkorotuksen yms. offituunauksen helppous kiinnostaa myös tolla Mitsu/Nissan/Isuzu -akselilla... Kommentteja?!
|
#2
|
|||
|
|||
Minkä ikäisistä laitteista on kyse? Kannattaa harkita myös Rangeria. Mulla ollut jokusen vuoden -04 ja täytyy sanoa että luja peli on, mm. alkuperäinen kytkin kesti 335 tkm. Yhtään puslaa/niveltä ei oo tarvinnut mun aikana vaihtaa. Suomesta saa vähän heikosti osia mutta briteistä/ausseista kohtuullisesti.
|
#3
|
|||
|
|||
n. 2005 -> eli alle 10v. peli ois hakusessa...
Rangeria oon kuullut kyllä kehuttavan mutta Fordi ei vaan jotenkin ole merkkinä oikein innostanut koskaan. Täytyneepä silti tuokin ottaa harkintaan... |
#4
|
|||
|
|||
Eipä siinä mazdassa muuta fordia ole kuin merkit.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
|||
|
|||
OK. Parani Rangerin mahikset just n. potenssiin 10...
|
#6
|
|||
|
|||
Tuossa muutama vuosi sitten tuli Navaralla ajeltua. On se kyllä niin äijäpeli mitä japsi vaan voi olla. Ainakin tuossa millä minä ajoin niin potkua oli sen verran, ettei perässä tullut traileri tuntunut missään. Maasto-ominaisuuksista ei hajuakaan kun en ajanut maastossa sillä. Maantiellä oli kuitenkin ihan ok peli ajella.
|
#7
|
|||
|
|||
Lainaus:
Liekö automaattia muillakaan merkeillä ollut saateilla lyhyt koppaseen? Jos ei ois rahasta kiinni niin Truckmasters Hiluxin laittaisin heti mutkun ei viittis ihan 49k€ laittaa kiinni kakkosautoon... Viimeksi muokannut GKC : 15.10.2015 19:34 |
#8
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ei ole kulutus päällimmäisenä murheena kun aika vähän kilsoja tulee tohon. Taitaapi olla vaan turhan kalliita Navarat vielä ko. tekniikalla meikäläiselle. Olihan muuten niin että kaikissa 2,5l Navaroissa on jo eri kone kuin surullisen kuuluisassa King Cabissa? |
#10
|
||||
|
||||
on.
rangeria jos harkittee niin tosiaan se vanhempi korinen, meillä nyt käytössä töissä uuskoppanen 2012=> ja siihenhän sais kyllä korosarjaa ja 33" sutkahtaa vakio kaariinkin senkun laittaa alle, voimaa on ja menee mettässä vakionakin hyvin, muttakun ei oikein ole luotettava.. 33tkm mittarissa ja kaikenmoista pientä vaivaa koko ajan. eikä merkissä niinkään ole vikaan, ainoastaan laaduntarkkailussa, kaikki viat on just sellasia, että ne kyllä tiukalla laadunvalvonnalla ei olisi tulleet käyttäjän harmiksi.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#11
|
||||
|
||||
En nyt tiä onko apua,mutta tossa linkki yhden pick up -miehen autoblogiin,se on noita lava-autoja koeajanut
http://www.nelivetoa.fi
__________________
Liian monta ikuisuusprojektia... |
#12
|
|||
|
|||
Jaahas. Nyt näyttää pahasti siltä että ässänä hihasta taitaa tulla jenkkipickupit hämmentämään soppaa pahemman kerran... Kun alkoi nyt mietityttämään että jos sen 15-20k€ panostaa niin onks pakko laittaa rahat alitehoiseen, ruosteiseen riisikuppiin kun ois noita Ameriikan herkkujakin aika hyvin tarjolla ja c-kortti taskussa. No metässä ei kyllä sitten tartte ajella. Eikä taida jenkin harrastaminen paljoa Geetä halvemmaksi tulla mutta aika pahaksi jenkkikuumeeksi tää näköjään meinaa kääntyä... Saas nähdä miten käy.
|
#13
|
|||
|
|||
Itsellä autona L200 vm04 magnumi joka tuli primastaarin tilalle kun ei kukkaro enään kestäny ajoa sillä(hajoili kaikki maholliset paikat). Nyt 4 kuukautta ajanu mitsulla ja oon kyllä tykänny, maantiellä melkein henkilöautomainen ja hyvin pääsee mettässäki. Ahtopaineet nostettu 1,6:teen barin ja kyllä vetää. Alla pyörii 235/85r16 all terrainit jotka vastaa n 32 tuumasia rattaita, tuossa katselin että pikku modauksella saisi alle 33:set renkaat. Aluksi hiluksia haaveilin mutta ovat mun mielestä pirusti yli hinnoiteltuja ja yleensä paljo ajettuja. Suosittelen koeajoa myös mitsulla, ainakin mielestäni parempi ajaa kun hiluksi yhtään sitäkään moittimatta.
|
#14
|
|||
|
|||
Ameriikan Isuzu eli Silverado Lly Duramaxilla tuli näköjään laitettua... Saas nähdä mikä harmi siitä vielä tulee mutta kyyti on kyllä hieno!
|
#15
|
||||
|
||||
Lainaus:
Tuo LLY maxihan on hyvä moottori eikä autossakaan moitittavaa. Omat kokemukset moottorista on tokikin pakuversiosta jossa tehoja on alennettu laatikon takia, Allison ei mahdu olemaan Expressin mahan alla.
__________________
Joop |
#16
|
|||
|
|||
Lainaus:
Ei taida offipalstalla olla omaa ketjua ko. laitoksesta joten pitänee siirtyä overdriven puolelle jauhamaan... Kiitokset kaikille kommenteista! Case closed. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Navara vinssi | teamwille | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.01.2015 09:34 |
Duudsonit Navara | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.05.2012 19:28 |
Pick-up; hilux vs. navara vs. l-200 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.02.2011 18:51 | |
M: Hilux Kingcab L200 Chevy Dodge P-Up pelti-osat | Jakobson | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2007 09:30 |
M: Hilux-Kingcab-L200 Uusia pelti-osia, ym | Jakobson | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2007 09:11 |