Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2015, 20:37
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Rj70 lelusta maasturiksi.


Tullut vuosien varrella alotettua monia projekteja mutta tuntuu että tämä on ainoa joka on edennyt mukavasti niin laitetaanpa pientä kertomusta tästä.

auto tuli ostettua syksyllä 2013 (kuva1)
autossa oli trailmasterin alusta sekä 33" mutikat + vinssi, palkkihelmat sekä kasa valoja. näillä mentiin puoli vuotta kunnes alkoi RJ:n ajo-ominaisuudet maantiellä häiritsemään niin paljon että auto meni myyntiin ja tilalle tuli king cap.

Offi-innostus alkoi kunnolla vasta king capilla ja pian tajusinkin että RJ olisi pikkasen etevämpi peli kuin king cap.
meni n. 6kk RJ:n myymisen jälkeen kun king capilla offailu sai riittää.
ei muuta kuin takaisin nettiautoon ja kas. oma vanha tuttu RJ:hän se siellä myynnissä ja ei kun kaupoille.
-Ostin auton takaisin samalta hepulta jolle sen myin.

Tästä alkoi harrastaminen. ensimmäiseksi autoon tehtiin kunnon astinlaudat RHS:stä (kuva 2)

Syksyllä 2014 huomasin että maasturissahan pitää olla kunnon snorkkeli ja ei muuta kuin hakemaan imuriletkua ja rasiapora.
Imuriletku katolle ja RS clion ilmanputsari letkun päähän ja kovaa ajoa.
(kuva3)
Seuraavaksi ruvettiin vääntämään nojailukaaria ja samalla auto vaihtoi väriä maastoon sopivammaksi ja asennettiin kemppilukko taakse. (kuva4)

Tällä ajeltiin jouluun asti, ainoa mikä menoa tuntui haittaavan oli RJ:n peräylitys, tankki ja natokoukku. (kuva5)

-Asia päätettiin ratkaista siten että vaihdetiin 35" kumit beadlockeilla ja autosta leikattiin 19cm takapäästä pois, tankki vaihtui ensin veneen tankkiin (sittemmin turvatankkiin) ja natokoukulle ei tehty mitään. (kuvat 6,7) (lyhennyksestä lisää juttua ja kuvia täältä: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=125036)

Nyt auto oli oleva hyvä.
-tosin menopuoli vielä oli hieman heikonlainen avoimen etuperän takia joten tähän päätettiin hankkia arppi.
näillä mentiinkin kevääseen 2015.

keväällä 2015 päätettiin heivata kemppilukko takaata pois ja vaihtaa arppi tilalle. samalla päätettiin tehdä onnettomalle kulkupuolelle jotain.
pakosarja vaihtui peltisarjaan, Imusarja portattiin kanteen ja imusarjan vesikierto hitsattiin umpeen.
Alkuperäinen mehumaija nakattiin mäelle ja asennettiin weberi. Tehoa tuli selvästi lisää nyt jaksaa mennä ylämäkeenkin, tosin kulutuskin kasvoi samalla.
Samalla reissulla tehtiin liuta muita pikkuparannuksia.
(kuva8)

kesän aikana ulkoisia muutoksia ei ole tullut pientä parantelua sitäkin enemmän. (kuva9)
nyt suunnitelmissa on joko koko tekniikan vaihto tai sitten pelkkä välityksien muutos sekä rankka dietti jotta saadaan paino pois.

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	1.jpg‎
Views:	817
Size:	177,5 Kt
ID:	63497   Click image for larger version

Name:	2.jpg‎
Views:	730
Size:	90,9 Kt
ID:	63498   Click image for larger version

Name:	3.jpg‎
Views:	791
Size:	103,2 Kt
ID:	63499   Click image for larger version

Name:	4.jpg‎
Views:	708
Size:	56,5 Kt
ID:	63500   Click image for larger version

Name:	5.jpg‎
Views:	748
Size:	173,2 Kt
ID:	63501  

Click image for larger version

Name:	6.jpg‎
Views:	761
Size:	57,2 Kt
ID:	63502   Click image for larger version

Name:	7.jpg‎
Views:	879
Size:	70,2 Kt
ID:	63503   Click image for larger version

Name:	8.jpg‎
Views:	751
Size:	127,1 Kt
ID:	63504   Click image for larger version

Name:	9.jpg‎
Views:	850
Size:	156,6 Kt
ID:	63510  
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 17.09.2015 20:40
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.09.2015, 18:59
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Autonkuljetus traileri tuli ostettua ja dietti alkoi.
ensimmäisenä takaata lähti n. 50kg työkalulaatikosto ja konepelliltä lifti -70kg

seuraavaksi edestä napattiin akku ja siirrettiin konttiin. nyt takapää -20kg ja keula -50kg
Tämän jälkeen alotettiin varsinainen kevennys, autosta lähti sisälokasuojat edestä (kuva1)

Samalla napattiin konepellistä pintapelti pois. (kuva2)
(pintapelti painaa muuten ihan pirusti arviolta puolet koko konepellin painosta.)
pintapellin tilalle tulee ohuenohut lasikuitukerros
konepellin rungosta on vielä tarkoitus karsia rasiaporalla ylimääräiset pois.
lopputulos arviolta 10-12kg kevyempi

kuvia tulee lisää kun homma etenee.
samalla avarretaan myös etulokasuojia kun ei nuo oikein mahdu pyörimään.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_20150929_124504.jpg‎
Views:	618
Size:	95,8 Kt
ID:	63969   Click image for larger version

Name:	IMG_20150929_144740.jpg‎
Views:	605
Size:	102,0 Kt
ID:	63970  
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.09.2015, 19:45
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Miks ihmeessä sisälokasuojat pois?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.09.2015, 19:50
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

veikkaan et ottaa renkaat kiinni niin rajusti ettei sisä loksuista jää mitään jäljelle että saisi sellaisen ettei ottais kiinni toisaalta kannattaa sinne silti tehdä itse jostain muovista tms muotoilla jonkunlaiset loksut ettei ole kone huone ihan savessa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.09.2015, 17:20
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Miks ihmeessä sisälokasuojat pois?
because race car.
Paino on suht ylhäällä joten keventämällä kaatumaherkkyys pienenee ja kevyempänä akselit kestävät paremmin. Sisälle tulee joko ohut kuitu tai kumi.
-Helpottaahan tuo huoltoakin.

Kiinni ottamisen suhteen Jesse oli melkein oikeassa, jää pari milliä. Autossa on 2" korottavat jouset joiden päällä vielä 1" alumiinilätyt. Tarkoitus olisi avartaa lokareita lisää ja mahdollisesti madaltaa autoa tuon alumiinilätyn verran.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 25.11.2015 17:09
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.09.2015, 17:50
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

mikset nosta koppaa 2" ja sen jälkeen leikkailet lokarin kaaria viel? meinaa ei taida paljoo jäävän varsinkin jos joustoja parantelee niin jossei rajoita sisäänjoustoja aikaisemmin
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.09.2015, 18:10
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
mikset nosta koppaa 2" ja sen jälkeen leikkailet lokarin kaaria viel? meinaa ei taida paljoo jäävän varsinkin jos joustoja parantelee niin jossei rajoita sisäänjoustoja aikaisemmin
koska:
-korinkorotuksella painopiste nousee (kaatuu herkemmin) ja maavara ei kasva milliäkään
lisäksi joustoja ole tarve rajoittaa. päinvastoin.

Lokareiden avartamisessa kun ei ole yhtään negatiivista puolta. ja saattaa olla että nekin tulevat lasikuidusta jos on ns "motii" (suom. motivaatiota).
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 30.09.2015 18:14
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.09.2015, 18:32
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.570
Perusasetus

miks pitää kaaria suurentaa kun on noin pienet renkaatkiei saa suuttua
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 31.10.2015, 19:30
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
miks pitää kaaria suurentaa kun on noin pienet renkaatkiei saa suuttua
Kai ne suuret joustot siellä ajatuksen tasolla pyörii.. alotetaan nyt siitä helpoimmasta eli kaarien avarruksesta. (sisään joustossa jää tällähetkellä kaaren väliin 3mm tilaa)

Homma jatkuu ensiviikolla jolloin ruuvataan 5.29 perävälityksen alle ja katsotaan miten pirssi muuttuu.

Mitäs ihmiset on mieltä ajatuksesta jos heivaisi ton kaasarikoneen askeineen päivineen verkonpainoksi ja laittaisi tilalle jonkun fiksumman ruisku-automaatti yhdistelmän..
ja mistä kannattaisi hommata kardaanillinen jakoloota vai kannattaako lyödä valmis kone + aski + jakis paketti suoraan kiinni.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 31.10.2015 20:03
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 31.10.2015, 20:00
Diskokaveri Diskokaveri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: aa
Viestit: 82
Perusasetus

Mersun turbokutonen kuulosti aika miehekkäältä, jotain sensuuntaista? Ehkä HJ:n kone mahtuis tai joku tuoreempi vois olla vähän köykäsempikin?

kun kattelin se G:n menoa tänään niin ei ne joustovarat, vaan voima, pito ja ajotaito... Oli se aika kyrv***s peli!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 31.10.2015, 20:06
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 389
Perusasetus

1.8t vag kone vois olla hyvä.. Kevyt ja viriosat suhkot halpoja ja paljon saatavilla kone on edullinen hankkia ja kestävyys on hyvä yli300hp tehoille helppo virittää sinne 300-400hp tehoille..
Mietittiin meidän turbo rj jo tuota 1.8t vag konetta.

Viimeksi muokannut dynamics1 : 31.10.2015 20:29
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 31.10.2015, 23:10
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dynamics1 Näytä viesti
1.8t vag kone vois olla hyvä.. Kevyt ja viriosat suhkot halpoja ja paljon saatavilla kone on edullinen hankkia ja kestävyys on hyvä yli300hp tehoille helppo virittää sinne 300-400hp tehoille..
Mietittiin meidän turbo rj jo tuota 1.8t vag konetta.
Tuo voisi olla mutta miten meinasit naittaa auton voimalinjaan? moottori on poikittaiskone kaikissa muissa paitsi passatissa ja siinä on niin ihmeellinen vaihdeloota että sitä ei ainakaan saa sovellettua.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 01.11.2015, 10:01
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 389
Perusasetus

Eiköhän siihen saa sovite laipan tehtyä.. Niinkuin mekin teimme 1.9td ja volvon laatikon väliin.. Tai sitten saa tehtyä a4 vanhoista 95-00 quatrosta laatikko se on oikein päin. Jättää vaan etuvetarin lähdöt pois. Ja laatikko on kestävä. Kerholla juuri kyseinen moottorilla varustettu audi 450hv tehoilla.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 01.11.2015, 14:26
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dynamics1 Näytä viesti
Eiköhän siihen saa sovite laipan tehtyä.. Niinkuin mekin teimme 1.9td ja volvon laatikon väliin.. Tai sitten saa tehtyä a4 vanhoista 95-00 quatrosta laatikko se on oikein päin. Jättää vaan etuvetarin lähdöt pois. Ja laatikko on kestävä. Kerholla juuri kyseinen moottorilla varustettu audi 450hv tehoilla.
jep kardaanillisen jakolootan vaatii ainakin tossa sun viimesessä versiossa.
tosin laitan mielummin bemarin tekniikan kun on tutumpi. =)
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 03.11.2015, 16:53
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Pirssistä lähti konepellistä -18kg ja sisälokasuojista toisesta -9kg ja toisesta -14kg
akku takaluukkuun edestä -20kg
alusyyläri sähköflektillä (sunnusta eikä ylläripyläri riitä jäähyteho vaidhetaan isompaan) -10kg

Tähän mennessä keulasta laihdutettu -71kg

vielä poistetaan turhia sähkökikkuloita ja siivotaan johtosarjaa painoa noista ei juuri lähde mutta selkeyttää huoltoa mutarännissä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	kevyt1.jpg‎
Views:	413
Size:	104,7 Kt
ID:	65054   Click image for larger version

Name:	kevyt2.jpg‎
Views:	374
Size:	100,6 Kt
ID:	65055   Click image for larger version

Name:	kevyt3.jpg‎
Views:	367
Size:	90,1 Kt
ID:	65056  
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

Viimeksi muokannut A.I : 25.11.2015 17:32
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 04.11.2015, 13:08
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Mites se paino vähenee jos siirtää akun taakse?
sehän vaan siirtyy eripaikkaan...
jos akun siirtäis tallin lattialle ni sittenhä se vähenis

niinku artsi sanoki et jos painoo oikeesti haluu pois niin katto ja sivukyljet+ovet helevettiin... vaiks joku rätti pään päälle jos on sokerista tehty
ja siltikin se vehje painaa aikast paljon...
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 04.11.2015, 15:24
Diskokaveri Diskokaveri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: aa
Viestit: 82
Perusasetus

Kui sää vlit olla ilman sähköpenkkejä ja peilejä? Neet sähköherkut on ihan must!
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 04.11.2015, 16:00
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.196
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
Mites se paino vähenee jos siirtää akun taakse?
sehän vaan siirtyy eripaikkaan...
jos akun siirtäis tallin lattialle ni sittenhä se vähenis

niinku artsi sanoki et jos painoo oikeesti haluu pois niin katto ja sivukyljet+ovet helevettiin... vaiks joku rätti pään päälle jos on sokerista tehty
ja siltikin se vehje painaa aikast paljon...
RAtkaisu:Painon pudotukseen.

__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 04.11.2015, 16:42
Diskokaveri Diskokaveri ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: aa
Viestit: 82
Perusasetus

Ongelma ei ole liika paino, vaan väärä teho/ maakosketussuhde

Jos tuntuu ettei eteneminen tavan gummeilla riitä:
https://www.mattracks.com
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 04.11.2015, 19:14
A.I:n Avatar
A.I A.I ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 05.06.12
Sijainti: Salo
Viestit: 877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
Mites se paino vähenee jos siirtää akun taakse?
sehän vaan siirtyy eripaikkaan...
jos akun siirtäis tallin lattialle ni sittenhä se vähenis

niinku artsi sanoki et jos painoo oikeesti haluu pois niin katto ja sivukyljet+ovet helevettiin... vaiks joku rätti pään päälle jos on sokerista tehty
ja siltikin se vehje painaa aikast paljon...
En sanonutkaan että koko autoa on kevennetty 71kg sanoin että keulaa on kevennetty
Olet 100% oikeassa siinä että isot painot on katossa, ovissa ja kyljissä. mutta kuten Diskokaverilla on minullakin jotkut mukavuusvaatimukset ja lämmin koppi on yksi niistä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
RAtkaisu:Painon pudotukseen.


Mulla on tollanen sillipurkki jo katotaa jos innostuis joskus uudestaa..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 05.11.2015, 11:35
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A.I Näytä viesti
because race car.
Nii... kilpa-autothan on yleisesti tooosi mukavia
ei kyllä vaikuta vielä yhtään mihinkään joku lasikuitunen konepelli jos sitä painoa ei ota pois sieltä mistä tartteis...
köykästähän siitä vehkeestä ei saa vaikka mitä tekis... pelkkä runko ja tekniikka painaa jo kahden suzukin verran
joku tollanen vähän jo näyttää kilpurilta:
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 05.11.2015, 12:23
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.709
Perusasetus

Ihan sama kuinka painava se sun auto on, mut mun mielestä on hyvä idea keventää sitä sieltä mistä voi, 100 kiloa on jo paljon vaikka pehmeellä suolla ajaessa, ite ainakin huomannu että jos tuo mun auto joka kuitenkin painaa n.2500 kiloa meinaaa alkaa vajoon suolla niin kun appari hyppää pois vajoaminen yleensä loppuu, toisinaan pitänyt itekin hypätä pois ja antaa auton mennä.

Siitä koneesta niin supran moottorihan tuohon on helppo laittaa.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 05.11.2015, 14:30
ika ika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 31.12.14
Sijainti: Varsinainen Suomi
Viestit: 282
Perusasetus

Meidän tiimin G-Mersuun taidettiin tuolla aiemmin viitata kun moottoreita ehdoteltiin. Mersun 6-pyttyinen turbodiiseli + automaatti on _painava_ setti, jota ei ainakaan vakavissaan kannata ehdottaa tällaiseen kevennysprojektiin.

Meillä jotain vastaavaa kevennysprojektia tulossa talven mittaan. Kaikki mahdollinen paino kannattaa tietty siirtää pois etupäästä. Jos ei voi jotain heittää kokonaan mäelle, niin mieluummin sitten sinne kevyempään takapäähän. Juu - ei olla luopumassa moottorista. Mukavuusvaatimukset siis meilläkin.

PS. Mikä mahtoi olla RJ:n lähtöpaino?
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 05.11.2015, 14:41
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
Ihan sama kuinka painava se sun auto on, mut mun mielestä on hyvä idea keventää sitä sieltä mistä voi, 100 kiloa on jo paljon vaikka pehmeellä suolla ajaessa, ite ainakin huomannu että jos tuo mun auto joka kuitenkin painaa n.2500 kiloa meinaaa alkaa vajoon suolla niin kun appari hyppää pois vajoaminen yleensä loppuu, toisinaan pitänyt itekin hypätä pois ja antaa auton mennä.

Siitä koneesta niin supran moottorihan tuohon on helppo laittaa.
Eihän se painonpudotus koskaan pahasta ole
mutta jos oikeesti tuollasesta malmikasasta haluaa painoa pois niin eihän sinne silloin voi paljon mukavuusvarusteita jättää... subbarikoteloki painaa jo kymmeniä kiloja... saati ne sähkösäätöiset nahkapenkit
aika paljon lähtee painoo kun riisuu sisustan ja kojelaudan pois... lattiamatotkin painaa varmaan toistakymmentä kiloa...
köykänen pitäis olla, ajettavuus ja mukavuudet kuin rollsroycessa ja sitten sillä pitäis vielä ajaa paris-dakar ralli... helppo yhtälö, eikö
tietysti jos ajetaan vaan kilpaa lepa77:n kanssa makkaranpaistolaavulle niin siihen ehkä riittää vähempikin

mites katsastusmies suhtautuu tuollaseen supran myllyyn?
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 05.11.2015, 14:56
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
mites katsastusmies suhtautuu tuollaseen supran myllyyn?
Tottahan se siitä tykkää

Olihan se juur myynnis tarokin mis ol se 1JZ leimattuna, huimat 90 heppaako(vai kW) siin oli papereis ,
kai se riippuu ihan mimmosen katsurin sattuu löytämään tai tuntemaan

Sithää tää ois peli kun semmosen sinne "pellin" alle nakkaat
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä uudeksi (city)maasturiksi? Myös metsään. Rinssi Tekniikka & Jutustelu 17 19.02.2013 10:01
V: Ford farmi maasturiksi mechanic-71 O/M/V Ajoneuvot 0 27.03.2007 22:20
Mikä maasturiksi? legro Tekniikka & Jutustelu 15 06.01.2007 16:48
L200 Maasturiksi L200-01 Tekniikka & Jutustelu 0 05.09.2005 19:19
O: Rj70 Ykä O/M/V Muut 0 27.02.2004 10:37


Sivu luotu: 02:29 (GMT +2).