Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2012, 21:14
JarLaa:n Avatar
JarLaa JarLaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Hml, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Kauhea ääni BJ:n voimansiirrosta


Jos olis kesä ja kärpäset, makaisin jo auton alla itse tutkimassa,, mutta tuo lumenpaska työntää luotaan lujaa =) Asiaan.

BJ 40- 80 on siis kyse ja voimansiirto pitää moottorijarrutuksessa kauhean "räminän" tms resonoinnin. Edellyttää nelivedon ja ääni jatkuu, vaikka painaa kytkimen pohjaan. Muuten voimansiirto on kohtuu hiljainen vedossa yms.

Lähinnä siis, onko jollain ollu sama ongelma? Kiitos jos viitsit lukea tämän ja kiitoskiitos, jos jaksat pohtia ja kirjoittaa ajatuksia ja epäilyksiä

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2012, 21:34
ttk ttk ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.06.11
Sijainti: Kauhava
Viestit: 3
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JarLaa Näytä viesti
Jos olis kesä ja kärpäset, makaisin jo auton alla itse tutkimassa,, mutta tuo lumenpaska työntää luotaan lujaa =) Asiaan.

BJ 40- 80 on siis kyse ja voimansiirto pitää moottorijarrutuksessa kauhean "räminän" tms resonoinnin. Edellyttää nelivedon ja ääni jatkuu, vaikka painaa kytkimen pohjaan. Muuten voimansiirto on kohtuu hiljainen vedossa yms.

Lähinnä siis, onko jollain ollu sama ongelma? Kiitos jos viitsit lukea tämän ja kiitoskiitos, jos jaksat pohtia ja kirjoittaa ajatuksia ja epäilyksiä
Itellä Hiace4wd -90 pitää taasen sellaista ääntä että vain neliveto päällä ja ääni alkaa silloinkun sitä huvittaa ja suuri epäillys siirtyy jakolaatikkoo, tiedä sitte korjaantuuko pelkällä jakolaatikon vaihdolla vai pitääkö koko paska vaihtaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.02.2012, 21:42
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

mulla kans patrollissa ilmaantui sama vika mut edellä mainitusta syystä en ole viel ehtiny tutkimaan jospa tänne ilmaantuis vastausta
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.02.2012, 22:03
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.650
Perusasetus

Etukardaanin boorit ja ristikot väljät. Ja ei tarvi olla kuin boori väljä niin rallattaa mukavasti.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.02.2012, 23:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Etukardaanin boorit ja ristikot väljät. Ja ei tarvi olla kuin boori väljä niin rallattaa mukavasti.
Ja helppo testata, jos loppuu kun takavedolla ja napalukot auki, niin tod.näk. tuo boori, toki väljä laakeri perässä/jakiksessa ja jumittava/paska ristikko tekee samanlaisen äänen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.02.2012, 09:03
Ipu33:n Avatar
Ipu33 Ipu33 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.10.11
Sijainti: Rauma, Finland
Viestit: 818
Perusasetus

Itsellä kuuluu myös bj:stä samanlainen ääni, äkkiseltään ei löytynyt kardaaneista väljää joten odotellaan jos joku menee joskus rikki niin tietää mistä ääni on peräisin..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.02.2012, 15:09
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Etukardaanin boorit ja ristikot väljät. Ja ei tarvi olla kuin boori väljä niin rallattaa mukavasti.
Ja/tai etupinjonin mutteri eli laakeri löysällä.

Mutta kuka nyt lunta pelkää ei muuta ku selälleen alle ja kardaania ravistelemaan...

Ja jos se etupinjonin mutteri on tosiaan löystymässä niin ennemmin tai myöhemmin saat tutkia öljyn ja laakerimurskan sävyttämää lunta edellytyksellä että olet vielä hengissä tai muuten vaan tutkimus kunnossa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 22.02.2012 15:11
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.02.2012, 16:26
ahku:n Avatar
ahku ahku ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 356
Perusasetus

Ristikot voi pitää ääntä vaikka ei olis väljää. Mulla oli rasvan puutetta.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.02.2012, 17:34
Akipell Akipell ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.09
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 161
Perusasetus

kolina


tai kardaanin pultit löysällä kardaanista vaihdelaatikon päästä. yhen safarin ajaneena sentin laipat irtitoisistaan. tai napalukot käännettyinä mutta keppi 2wd asennossa. ja taas lentää osia.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.02.2012, 18:08
4x4_88:n Avatar
4x4_88 4x4_88 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 13.12.06
Sijainti: SUOMI
Viestit: 286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akipell Näytä viesti
napalukot käännettyinä mutta keppi 2wd asennossa. ja taas lentää osia.
Mitä sieltä muuten hajoaa? Itse olen joskus ajanut takavetopäällä ja nappikset kiinni.
__________________
BJ40 ´75
http://www.offroadoulu.com/
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.02.2012, 19:05
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.650
Perusasetus

Ei sieltä lennä tai hajoa mitään.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 22.02.2012, 21:33
JarLaa:n Avatar
JarLaa JarLaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Hml, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Onko pahempi, että on napalukot ja takaveto päällä, vai napikset auki ja neliveto päällä? -80luvun lopulla tulli ajettua työkseen HJ 60, jossa napalukot aina päällä, neliveto silloin kun sitä tarvitsi. kai sillä muutaman vuoden aikana 50 tkm tuli ajettua noin, minkään hajoamatta.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 22.02.2012, 21:38
JarLaa:n Avatar
JarLaa JarLaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Hml, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ja/tai etupinjonin mutteri eli laakeri löysällä.

Mutta kuka nyt lunta pelkää ei muuta ku selälleen alle ja kardaania ravistelemaan...

Ja jos se etupinjonin mutteri on tosiaan löystymässä niin ennemmin tai myöhemmin saat tutkia öljyn ja laakerimurskan sävyttämää lunta edellytyksellä että olet vielä hengissä tai muuten vaan tutkimus kunnossa.
Vaihteistoöljy haisee kyllä pysähtyessä, mutta ei se pisaraakaan vuoda lumeen. Joo kai se on alle mentävä, nimittäin tänään 100 km ajettuani rupes jo itsekkin miettimään, et jos se leikkaa kiinni tuolla liukkaalla. Niin muuten takavedolla ei pidä sitä ääntä vaikka olisi napalukot kiinni??
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 22.02.2012, 22:24
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Jos haisee, niin silloin jossain on myös lämmintä!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JarLaa Näytä viesti
Vaihteistoöljy haisee kyllä pysähtyessä, mutta ei se pisaraakaan vuoda lumeen. Joo kai se on alle mentävä, nimittäin tänään 100 km ajettuani rupes jo itsekkin miettimään, et jos se leikkaa kiinni tuolla liukkaalla. Niin muuten takavedolla ei pidä sitä ääntä vaikka olisi napalukot kiinni??
Siis jos vielä ajat sillä, niin käyppä kopeloimassa missä lämmintä/kuumaa!
Normaalisti maantienopeuksissa voimansiirto lämpiää suuruusluokkaa 20-30c,
mutta:

Jos jostain öljy loppu, niin jo yhdessä laakeririssa öljy voi "palaa", ja siitä haju.

Toki jos jo pitempään jatkunut, niin taitaa olla stefa/huohotin vika, ja ripistelee pakoputkelle (tai -sarjalle, jos koneessa öljyvuoto tms)
-> voi olla 2 eri vikaa?
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 23.02.2012, 20:30
Akipell Akipell ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.09
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 161
Perusasetus

kyllä mulla ainakin hajos, kun etuvedon holkki meni itekseen paikalleen kardaanista pultit poikki etuvedon töttörö halki kepin vivustot solmuun. tämä tapahtui tasaisella hiekka tiellä noin 30 kmh vauhdissa.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 23.02.2012, 20:41
Lalli bj40:n Avatar
Lalli bj40 Lalli bj40 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.08.10
Sijainti: Alajärvi Finland
Viestit: 605
Perusasetus

ootko katsonu ettei ole ulos otto päällä kerran kävi itelle niin ja aika rominaa piti ajossa
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 23.02.2012, 20:45
JarLaa:n Avatar
JarLaa JarLaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Hml, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lalli bj40 Näytä viesti
ootko katsonu ettei ole ulos otto päällä kerran kävi itelle niin ja aika rominaa piti ajossa
Juu, ei oo ulosotto päällä.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 24.02.2012, 00:25
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Mikähän tapahtui ensimmäisenä?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Akipell Näytä viesti
kyllä mulla ainakin hajos, kun etuvedon holkki meni itekseen paikalleen kardaanista pultit poikki etuvedon töttörö halki kepin vivustot solmuun. tämä tapahtui tasaisella hiekka tiellä noin 30 kmh vauhdissa.
Mullakin käynyt melkein noin, toki tyhmyyttäni/aloittelijaisuutta olin jättänyt etukardaanin pultit löyhälle, ja kun aikansa möyri, niin laippa irtosi
ja kardaani "lipasi" etuvedon haarukan kopan halki, haarukka ja siirtotangot mutkalla

P.S miten se holkki menee itsekseen paikalle? siis tarkoitat että etuveto kytkeytyy
itsekseen; joskus kun ollut paha paikka, niin olen yrittänyt vetää etuvetoa päälle takasten lipsusuessa, mutta ei mene normi voimilla, ja ei ainakaan huomaamatta.
Alipaine toiminen jakiskin sirklaa iloisesti, ja niin pitkään että molemmat perät pyörii suurin piirtein samaa tahtia

Mutta; ne toyotan kardaanin pultit on "päteviä" pulttikaupasta ei löydy korvaajaa!
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 24.02.2012, 08:42
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Ei välttämättä jurnuta jos ne etukilkkeet rullaa vapaalla, joskus vasta joko veto tai jarrutus vetää väljät , esim. sen pinjonin semmoiseen asentoon että alkaa ääntämään.

Nuo kardaani pultit on kaiketi jotenkin standarti kamaa??? Ja maksaa marmori tiskillä jotain pari egee/pultti/mutteri. (ei miulla mutta pojilla oli etukardaani enää kahella pultilla kiinni tuossa kesällä ja ravisti alle kuudessa kympissä vain hieman).
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 24.02.2012, 09:19
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JarLaa Näytä viesti
Onko pahempi, että on napalukot ja takaveto päällä, vai napikset auki ja neliveto päällä? -80luvun lopulla tulli ajettua työkseen HJ 60, jossa napalukot aina päällä, neliveto silloin kun sitä tarvitsi. kai sillä muutaman vuoden aikana 50 tkm tuli ajettua noin, minkään hajoamatta.
Ite ajelen talvet aina napikset kiinni ihan siitä syystä että silloin se nelikko löytyy tarvittaessa. Ei ainakaan meikäläinen ole tarpeeksi rattimies takaveto sladeihin bertalla.

Etu ja takaperäthän on samat ja kardaani osat on samat joten saman ne kestää pyöriä. Ja omasta kokemuksesta sanoisin että paremmin kestää kaikki ristikot laakerit ym. jos ne pyörii eikä pääse hapettumaan paikalleen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 24.02.2012, 10:30
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.314
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ite ajelen talvet aina napikset kiinni ihan siitä syystä että silloin se nelikko löytyy tarvittaessa. Ei ainakaan meikäläinen ole tarpeeksi rattimies takaveto sladeihin bertalla.

Etu ja takaperäthän on samat ja kardaani osat on samat joten saman ne kestää pyöriä. Ja omasta kokemuksesta sanoisin että paremmin kestää kaikki ristikot laakerit ym. jos ne pyörii eikä pääse hapettumaan paikalleen.
Juuri näin. Ajettaessa napalukot kiinni pelkällä takavedolla ei etupään voimansiirto rasitu käytännössä yhtään, se ei juurikaan välitä momenttia Ja pysyy tosiaan esim. ristikot kunnossa kun liikkuvat.

Suikkamies ei moisia turhakkeita (=napalukkoja) roplaa, tarpeettomat viritykset citymaastureita varten
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 24.02.2012, 18:22
Akipell Akipell ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.09
Sijainti: jyväskylä
Viestit: 161
Perusasetus

no sillein kun kasuun päästää ja painaa uudelleen moottori nytkähtää ja keppi osuu koriin kytkien etuvedon päälle.





Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Mullakin käynyt melkein noin, toki tyhmyyttäni/aloittelijaisuutta olin jättänyt etukardaanin pultit löyhälle, ja kun aikansa möyri, niin laippa irtosi
ja kardaani "lipasi" etuvedon haarukan kopan halki, haarukka ja siirtotangot mutkalla

P.S miten se holkki menee itsekseen paikalle? siis tarkoitat että etuveto kytkeytyy
itsekseen; joskus kun ollut paha paikka, niin olen yrittänyt vetää etuvetoa päälle takasten lipsusuessa, mutta ei mene normi voimilla, ja ei ainakaan huomaamatta.
Alipaine toiminen jakiskin sirklaa iloisesti, ja niin pitkään että molemmat perät pyörii suurin piirtein samaa tahtia

Mutta; ne toyotan kardaanin pultit on "päteviä" pulttikaupasta ei löydy korvaajaa!
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 24.02.2012, 18:33
Lalli bj40:n Avatar
Lalli bj40 Lalli bj40 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.08.10
Sijainti: Alajärvi Finland
Viestit: 605
Perusasetus

kerran oli moottorin kannake kumi hajalla pääs moottori hakkaamaan palopeltiin kuulosti ihan kuin ois jossain voiman siirrossa pahasti vikaa
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 17.02.2013, 11:14
JarLaa:n Avatar
JarLaa JarLaa ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.01.08
Sijainti: Hml, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

No vanhaan palaten jälleen. Tuossa taas BJ:n herättelin ja vein leimallekkin "kuntoarvioon". Oikein konttorille ajaessani mietin, että olikos Bertta näin hirveä ajella. =) No leimasetä sanoit, että sektorivarren nivelessä tolkuton väljä ja yksi paikka korin kiinnityskohtaan.

Noi kuntoon ja eilen leima sitten taas lähes vuodeksi ja ajo-ominaisuudetkin nivelen kiristyksen myötä huippuluokkaa (no siis huomattavasti paremmaksi)

Mutta. Tulipa nyt samalla tarkisteltua kaikki voimansiirron kiristykset. Eli kardaanien pultit yms. Rasvattu nivelet ja öljyt tarkisteltu ja vähän lisäiltykkin. Mutta se ääni josta tämä keskustelu tuli aikoinaan aloitettua...

Se ei kadonnut, joskin ehkä hiukan vaimeni kun etuperässä oli pieni vajaus öljyssä ja sitä lisättiin.
Etuperässä on, kardaanista pyöritettäesä, n. vartin "löysä" eli väljä.

Pitäisikös tuohon nyt suhtautua siten, että se ääni johtuu siitä väljästä ja mitähän sille pitäisi tehdä? Nyt liikutaan täysin epämukavuusalueella itselleni.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 17.02.2013, 11:39
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JarLaa Näytä viesti
No vanhaan palaten jälleen. Tuossa taas BJ:n herättelin ja vein leimallekkin "kuntoarvioon". Oikein konttorille ajaessani mietin, että olikos Bertta näin hirveä ajella. =) No leimasetä sanoit, että sektorivarren nivelessä tolkuton väljä ja yksi paikka korin kiinnityskohtaan.

Noi kuntoon ja eilen leima sitten taas lähes vuodeksi ja ajo-ominaisuudetkin nivelen kiristyksen myötä huippuluokkaa (no siis huomattavasti paremmaksi)

Mutta. Tulipa nyt samalla tarkisteltua kaikki voimansiirron kiristykset. Eli kardaanien pultit yms. Rasvattu nivelet ja öljyt tarkisteltu ja vähän lisäiltykkin. Mutta se ääni josta tämä keskustelu tuli aikoinaan aloitettua...

Se ei kadonnut, joskin ehkä hiukan vaimeni kun etuperässä oli pieni vajaus öljyssä ja sitä lisättiin.
Etuperässä on, kardaanista pyöritettäesä, n. vartin "löysä" eli väljä.

Pitäisikös tuohon nyt suhtautua siten, että se ääni johtuu siitä väljästä ja mitähän sille pitäisi tehdä? Nyt liikutaan täysin epämukavuusalueella itselleni.
Ei välttämättä meinaa vielä mitään. Mutta mites ne välykset ylös-alas suunnassa???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin voimansiirrosta TojoHilux Tekniikka & Jutustelu 2 08.10.2009 23:19
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta P.S-77 Tekniikka & Jutustelu 8 23.10.2006 18:37
Rangen etuakselista/ voimansiirrosta vepele Tekniikka & Jutustelu 17 05.01.2006 21:41
Ihme ääni... Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 6 12.11.2005 18:57
Rangen voimansiirrosta BH50 Tekniikka & Jutustelu 9 19.09.2005 15:44


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).