Viestiketju: Ranger korotus
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 28.03.2024, 08:36
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Teurastaja Näytä viesti
Kiitoksia avusta.
Mitään täysiveristä maasturia ei ollutkaan tarkotus rakentaa. Mitään polkuja tolla ei tarvitse ajaa, mutta harrastusten takia joudun kulkemaan vähän huonommilla metsäteillä.
Tuo jousilla tehtävä korotus maksaa varmaan luokkaa 1500e ellei jopa enemmän? Jos käyttö on tuollaista, nykyinen alusta on ihan ok niin ehkä itse laittaisin vaan palikat sinne korottamaan nykyistä jousitusta. Etupäässä joka tapauksessa joudut sitten kiristään vääntösauvoja. Jos sitä ei ole aikaisemmin tehnyt niin itse tehnyt niin, että mittaan perän korkeuden ennen mitään operaatioita. Korotus perään ja mittaan paljon se nousi. Mitta kannattaa ottaa kummaltakin puolelta. Sama koskee keulaa ennen tuota operaatiota. Sit tietenkin keulaan tavoitellaan melkein samaa korotusta. Yleensä ei pääse ihan samaan.

Sit tosiaan pulttipyssyllä vaan kiristää niitä vääntösauvoja. Itse usein kiristänyt vielä maksimiin ne niin näkee sen mitan mitä maksimissaan pystyy nostaan. Tuosta lähtee sitten löysäämään niin tietää vähän paljon sitä ulosjoustoakin sinne saa maksimissaan. Vahva suositus käydä ajamassa joku pieni lenkki, koska se keula hieman asettuu siitä samalla. Sit mittailee uusiksi ja säätelee sen vääntösauvan oikeaan korkeuteen. Varmaan tuon voi muullakin tapaa tehdä, mut itse tehnyt sen noin.
Vastaa lainaten