Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 30.07.2015, 23:10
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
just kahoin et missä tuo paikka on ni eihän barbie kestä ajaa edes maantietä tuollasta matkaa vai ottaako viipo miun varaosat mäyriksen kyytiin? kai siulla kulukoo yks akselipari, vaihdeloota ja vaihtomoottori+ jotain pientä siinä katolla
No, tuota... hommassahan on monta muuttujaa täällä hetkellä. Ja jossei jeeppi meinaa kestää kasassa, nii aina voi tehä pikku huoltoa. Jätkät sentään rakenti siellä tunturin juurella pajeroon kokonaan uuden takarungon puskista löytyneistä romuista.
Ja älä huoli, sitä kulmarautaa ja vesijohtoputkea, on ihan joka puolella!

Korjatkaa, jos olen väärässä, mut tässä tehdään runnerin kausihuoltoa umban itäpuolella, umbajärven eteläpäässä? :



tämän takia ei tehty safaria tuolle toiselle vuoristoiselle alueelle, vaan ajettiin suoraan revdan kautta hiipinälle.

Ja tosiaan, jos joku ei vielä tienny, niin oon tällä hetkellä saikulla, koska polvi on rikki. Ja se on edelleen rikki, koska erehyin menemään kunnallisen kautta, vaikka vakuutukset ois kattanu yksityisenki. No, katotaan nyt, miten homma hautuu, mut mulla on kaksi plääniä nyt: jos en oo lihanjalostamolla ennen matkaa tai matkan aikana, niin lähen tojotalla (kestihän se viimekski, miksei nyt?) . Muutoin: ei pysty järkkää vammasena!
Vastaa lainaten