Näytä yksittäinen viesti
  #48  
Vanha 28.12.2020, 12:22
Northern Northern ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.19
Sijainti: Raisio
Viestit: 120
Perusasetus

Joulun iloksi suorittelin mittauksia. Nimittäin rengaskoon mittauksia.

Ruuvasin alle 10x15" -44 vanteet koska ne olivat edes vähän sopivat tähän testailuun ja aloitin tieteellisen pahvinpalan leikkaamisen.

Vanne 27cm ulkokanteille



Vanteen backspace n 10cm, tulee muuten melko julmasti tuo jarrupuristin pihalle vanteesta, mutta näin nyt vaan tulee käymään.



Mittatarkka pahvinpala jossa lukee 41,5cm (vanteen halkaisija) + 2 x 25,5cm (25,5cm pahvinpala) eli yhteensä 92,5cm joka on melko tarkkaan 37x12.5r16 Trepadorin korkeus.



Havainnoidaan että teoriassa se mahtuu ja sehän riittää mulle . Kääntökuulia siis ei tässä ole rajoitettu, ainakaan mun toimesta, ja todella yritteliäs saattaisi koittaa vääntää alle 9060 Mud Trepadorit 38,5x12.5 joiden korkeus Esson paarin mukaan on 95cm. Pienellä käännön rajoituksella sen luulisi onnistuvan, tai tuomalla vannetta vielä pikkuisen ulos. Vanteen leveyshän on tässä jotakuinkin sama kuin 12.5" leveän Trepan n 27cm.



Minkä levyisiä teidän autot ovat? Tästä olisi tämän tyyppisellä offset/vanne combolla tulossa 194cm. Mun XJ on about 190 ehkä, vaikea mitata tarkkaa kun on kumit päällä.



Lisäksi Youtube on perseestä, herättää ostohalua. Amerikan Joella on kaikissa vehkeissä ainakin 37/38/40" tuumaiset laparenkaat ja nyt mittailuiden jälkeen on etuaivoon migreenin lailla tarttunut tärkeä kysymys itselle ja lompakolle....

Soittaisko heti RCV:lle vai vasta sen jälkeen kun on ekat akselit/murrokset ja navat tuhottu?
Vastaa lainaten