Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 29.07.2023, 16:18
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

^ Ainiin, olin sen jo unohtanut, niin en tajunnut levikeasiaa edes jännittää siellä konttorilla.
Onhan tuossa periaatteessa ne tehdastekoiset levikkeetkin, niitä on vaan sitten jatkettu rämmäleellä. Ja eikö siinä ollut joku siirtymäaika, että tämän vuoden loppuun mennessä piti olla valmiina jos on ennen sitä lakimuutosta aloittanut levikehommat? En nyt sanatarkasti muista.
No, niin tai näin, niin nyt ne levikkeet on paperilla. Tarkoitus on kyllä nuo jossain vaiheessa tehdä paremmin, kun nythän siellä on alla mätää. Niin kunhan niihin mätähommiin saakka päästään, niin tekeepi sitten samalla nätimmät levikkeet, tai ostaa nätimmät, kuinka vaan.

Noh, nyt sitten seuraava kysymys olisikin, että tänä aamuna tuulessa tuoksui syksy, niin minkähänlaiset talvirenkaat tähän sitten laittaisi? Mulle kelpais kyllä ihan ne samat nastarenkaat kuin viime talvenakin, mutta miehen mielestä ne näyttää tyhmälle kun on nyt niin levee ja korkee auto. Ja mie haluaisin kuiteskin ihan kunnon nastarenkaat, kun täällä on tiet vähän toisenlaisia kuin siellä etelässä.
Niin mikä koko nyt sitten raadin mielestä näyttäis hyvälle ja millä vanteella ja saahan niitä koittaa minulle myydäkin, jos jollain olis sopiva setti myynnissä.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten