Näytä yksittäinen viesti
  #365  
Vanha 04.03.2013, 21:36
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis itse asun Oulussa, ja tämä on asemakaava-aluetta jo 40v, siis näitä +- 1000m2 tontteja, ja tuosta minun postilaatikon edestä kulkee tie noin 20:lle omakotitalolle.

Tämä katualue on rakennettu uusiksi vuosituhannen vaihteessa, rasite tielle jo 1900 luvun alkupuolelta... Lunastukset ja korvaukset oma juttunsa....

Siis nyt nuo Lumitraktorikuskit joko peloteltu piloille, taikka sitten ovat ottaneet käkättimeen puhelustani yit:lle(?) siis kerran paloi hihat tuosta keväisestä polanteen poistosta, olisi pitänyt avata kiinteistön pääliittymä "henkilöautolla ajettavaksi", ja pistin varoituskolmion jäätyneen kokkareen taakse piiloon, ja ei näkynyt kuin nurkat pikkuisen. sivukuvasta näkyi että kyseessä oli varoituskolmio, ja tuota illan aikana jäätynyttä jääpalaa oli sen verran, että dopisonin 2" korotussarjalla @ 285/75-16 bfg AT:lla olevalla hj-61:llä päätin pikkasen tasata, ja kun napalukot oli auki, niin jäin kiinni! no nappaskengässä ei tullut ongelmia, napalukot kiinni ja hanaa (naapureissa syttyi valot ja pihalla/liittymässä oli polannetta n. 10cm.

Siis nyt auratraktorit kiertää postilaatikon kannesta mitattuna noin 80cm päästä kannen uloimmasta reunasta mitattuna. Ja postilaatikot on sentin tarkkuudella sijoitettu nimenomaan tuon tien päällysteen leveydelle, olikohan 4,75 metriä. (siis pistin tuon tien kuvan ,siis tiedote kadun varrella asuville tms. sähköpostilla) ja postilta tuli mitat sähköpostilla.

Ja nyt pari viikkoa sitten meinasi palaa taas päreet(hermot), tuo tie oli aurattu 298cm leveäksi, ja tuo 80cm postilaatikon luukun reunasta, ja Osoitteellinen kirje posti oli jätetty roikkumaan laatikon reunaan. siis jos postia ei pysty jakamaan autosta plä plä , ja onko se minun syy, että postia ei jaeta täällä periferiassa, 3km oulun teknologiakylästä, unimogeilla!!!! taikka valmetilla?

Siis tuo "hermojen koitteleminen" johtuu siitä, että ns. perhetapaamisesta tuli kuvat musteruiskulla tulostettuna, toki nuo silmäpussit ja valunut leuka vielä menettelee, mutta se että pappi puristelee päästä ....

Ja tuo on sikäli kiusallista, että tuo tie on lähes tasainen, ja kun tuo traktorin aura on 2.8 metriä leveä, ja se "avaa koko kadun" ensimmäisellä ajolla, niin koko kadun lumet on minun liittymissä (yht 3 kpl), ja kun itse olen ns. ilta ihminen, niin tuo lumi tamppaantuu kivikovaksi jääksi, kun siinä liikutaan.

Siis tuo auran leveys etenemissuunnassa on laskettu aurausleveydessä 298cm, ja renkaiden kulutuspinnan etäisyys ulkoreunasta on 18cm.
Tarkkaan jaksat mittailla
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten