Näytä yksittäinen viesti
  #31  
Vanha 31.12.2012, 21:46
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja *make* Näytä viesti
Kärkkäisellä on tuollainen halpa puhalluskello myynnissä, tekeeköhän tuollaisella lelulla mitään? jos sellaista vaikka parantelisi, esim: kunnon suutin ja pohjaan se reikäputki.
Tarkoitus olisi vain pieniä paikkoja puhallella, esim kaaria jne.




https://www.karkkainen.com/webapp/wc...hiekkapuhallus
Itse olen puhallellut tuommoisella, ja sillä pienimmällä suuttimella, olikohan 2,4mm? menee muuten herkästi tukkoon, kun ainakin noissa minun hiekoissa on satunnaisesti ollut isompia kiviä.
Ja painetta olen tehnyt 2:lla suoravetoisella pikkukompressorilla, olikohan 1,5 hv kappale?
Ja puhallusteho sen mukainen, ei siis mikään urakkavehje, mutta saa puhallettua ruostekukkaset puhtaaksi, mutta jos pitää puhaltaa esim. kämmenen kokoinen läikkä, niin paine loppuu aivan totaalisesti.
tuossa ei ole tuota reikäputki-modausta, ja hiekan lento heikkenee radikaalisti noin 4-5 kg:n paineessa. Mutta hakkaa 10-0 nuo pikkuset puhaltimet.
Mutta kunhan saan tuon ilmansyötön kuntoon; olisi tarkoitus tehdä liitinboki, mihin saa noiden pikku kompureiden kaveriksi tuon oman voimavirtakompressorin, niin pitäs tuoton alkaa riittämään peltihommiin, massaa ja telittynyttä ruostetta tuolla ei taida kannattaa suuremmin yrittää.

Missä oli ohjeet tuolle reikäputkelle? yritin taannoin haulla, mutta en löytänyt
Vastaa lainaten