Viestiketju: Talvirengas vai ei ?
Näytä yksittäinen viesti
  #65  
Vanha 10.12.2012, 21:34
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Meikäläiseltä tämmönen kaikkien inhoama näkemys.
Ite oon asian ajatellu niin että jos joku eteen tyrkkää tai jollain tavoin törttöilee ei se meikäläiselle niin paha oo... Todennäkösesti sillä vituttaa enemmän ku palkkipuskuri työntyy pirtin puolelle
Samaa mieltä itsekkin jos joku väärin eteen tulee ja ja palkki puskurin sille pirttiin työntää, että toisen puolen ikkunat helisee niin joutaakin poistua autoilemasta.

Olen itse nimittäin sellaisesta kolarista vielä hetken saikulla missä äijä ensin pysähtyi ja sitten torppasi eteen niin lähellä, ettei edes jarruttaa ehtinyt jos kääntymässä oltaisiin oltu olisi pitänyt jo olla kääntänyt, onneksi oli jenkki tila-auto alla niin ei itelle eikä vanhemmille näillä näkymin mitään pahempaa käynyt.
Toisesta osapuolesta en tiedä, muttei ainakaan parin viikon sisällä tapahtumasta ollut menehtynyt.

Hiukan vieläkin katsotuttaa kun ihmiset risteyksiin hullun kiireellä tunkevat, että tuleeko tuo eteen vai kylkeen. Jos kaatokaarellisella ja petäjän nojaus puskurisella maasturilla ajelisin henkilöauton sijaan todennäköisesti en edes hidastaisi nykyiseen kolarin jälkeiseen tapaan risteyksiin
Vastaa lainaten