Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 04.10.2012, 22:24
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
c tek lienee järkihintaisista paras

sellanen pieni palvellu meillä todella paljon, ja rajuakin kohtelua, lisäks takuut pelaa (kuulemma) hyvin

kaks vuotta sitten sain ISOn Bentonin (BX-5) lahjaks, kiva, tehokas ja ihan ok, mutta 2 kertaa takuuvaihdettu, eli ei ihan älytöntä luottamusta herätä...

eli, c tek (isoin minkä budjetti kestää) ja ei tarvii murehtia


UGH !
Kerrankin PEE:n kanssa samaa mieltä!

Tuossa minun c-tek 7000 multi: on se ongelma, että sekä lataus- että verkkojohdot tuppaa murtumaan pakkasessa; kun tuo laturi oli n.3-4 vuotta, niin kuulin, että takaisin kutsu noista; soitin "kaha"??? ja kysyin, että tuo minunkin laturin piuhat murtuneet, niin antoivat ohjeet postiin, että saa ilmaiseksi lähettää "päivitettäväksi", mutta jäi optio käyttämättä, oli syksyllä niin tärkeä kapine, että ei kerennyt lähettää (Itse sähköpuolen....)
Mutta se ihmetytti; uusille luvataan pakkasta jotain -20, ja minun laturi toimii hyvin yli -30c, toivottavasti tuo tilauksessa olevakin toimii...

P.S tuo minun C-tek 7000 multi jaksaa ladata 7.02A 13.8V volttiin venesatamassa, missä verkkojännite jotain 180v (ulkomuistista)
Ja tuo einhel elektro ei latannut amppeeriakaan! ja mitattuna minun fluke 79:llä
Ja tuo ctek lataa -15 asteen pakkasessa pakkasasennossa tuon 7 amppeeria samaan 13,8, mutta yli 6 amppeeria 14,5v, verkkojännitteellä 230v
Vastaa lainaten