Viestiketju: UPOUUSI
Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 09.07.2012, 21:05
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Viestit: 805
Perusasetus

Pari pikku juttua: En halua nyt tässä vastauksessani tuomita ketää/mitään, kysymysten esittäminen on ihan jees kuten FROM sanoi, mutta paikka ja henkilö on mielestäni nyt vähän väärä... Ja en yhtään ihmettele miksi esim. rakentaja ei halua täällä vatvoa asiaa

Ja sitten vielä sellainen juttu, kun luette sitä sääntökirjaa, lukekaa sitä sen lajin kohdalta mihin autoa teette. Jos siellä on viittaus liite J:hin tms. katsokaa sitten sieltä. Painetussa kirjassa (samat sivunro kai nettiversiossakin) OFF-ROAD sivu 217 kohta 2.2.13.6 eroaa kohdasta Liite J sivu 298 kohta 8.3.2.1.1.

@FROM: Ilmeisesti tarkoitat mua, joten jos olen sanonut että se ristikko siellä sisällä on ainoa ongelma ( jota mielestäni/muistaakseni en ole ) OLEN PAHOILLANI ASIASTA, mutta siinä taisi olla myös ongelmana penkkien sijoitus ja kaarien kulma. Näistä mielestäni olen puhunut.

@Mikki:Pikku pointtina vaan on se, että mikäli AKK ei ole muuttanut kantaansa sitten 2010 kun samaa asiaa on viimeksi vatvottu, yksikään trial kilpuri EI OLE LUOKITELTU, EIKÄ TULE OLEMAAN. NE ON YKSITTÄISKAPPALEITA JA LUOKITUSTEN ULKOPUOLELLA. Siksi noi yllämainitut kohdat eroaa toisistaan.

Vastaan tähän nyt vain siksi koska pyydettiin, ja osaltani tämä on tässä.
Numeroni on 040-1634476 jos jotakuta kiinnostaa asian tiimoilta turista.

Hannu Nurminen

Viimeksi muokannut HannuNurminen : 11.07.2012 21:30 Perustelu: Aiheeton päilys poistettu, Anteeksi.
Vastaa lainaten