Viestiketju: Patrol 160 (Katumus)
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 21.03.2012, 13:12
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

On se hirmusen kiva, että ei ole tekemisen puutetta. Eilen levis kytkimen pääsylinteri. tai on varmaan ollu jo jonkin aikaan kun kytkin mystisesti kadottanut nesteitä vaikka työsylinterin gummit ym vaihdettu eikä oikeen vuotoakaan ole mistään löytynyt. No eilen sitten löyty vika siihenkin kun pääs nesteen liian loppuun ja aloin pääsylinteristä ilaus hommiin vaan eipäs onnistanu kun aikasempi yrittäjä oli käyttänyt ilmausroppua ulosvetäjänä ja halkassut sylinterin ja kierrteet irti ropun paikalta. Nyt taas auto seisoo odottamassa uutta osaa.

Seuraavaksi pitä alkaa arpomaan noi taka jarrut, että mistä härvelistä ne on tohon istutettu. leimaa jäljellä rapia kuukausi alkaa jo panikkihäiriötä isekeen kun joutuu insille viemään ton toivottavasti osaa ottaa huumorilla

Pitäs alkaa vähän muutenkin rappaileen vanhusta kokoon, mutta työt vei liikaa vapaa aikaa ja vaimo on sitä mieltä, että menossa oleva taloremppa on tärkeempi. asiastahan voi olla kahta mieltä ja minä olen sitä toista.

Noh tärkeintähän on, että sain offipalsta tarrat liimattua taka laseihin niin kehtaa näyttää naapurillekkin
__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten