Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 16.02.2012, 17:17
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Mulla aikalailla hyviä kokemuksia 3.1TD:stä, mutta laatikosta en oikein pitänyt. Siinä on 42RE momentinmuunnin lukittui jossain 120 tietämillä, tosin vaihdot oli pehmeitä. Ite ottaisin ennemmin juurikin se CRD:n laatikon.

Tuo 2.7 kone on aika epäonnistunut tapaus kaikenkaikkiaan, mutta kun sen vinkeet tietää, niin sen kanssa pärjää. Meillä lähti VM-diesel käyntiin lämmitettynä kelissä kuin kelissä. CRD:n kyllä pitäs olla parempi käynnistyjä kuin TD.

Tuo 3.1 on luotettava, kun vaan muistaa ne lämmitys ja jäähdytyskäytöt ennen ja jälkeen ajon. Ennemmin minä luotan siihen, kuin 2.7CRD:hen. Eikä se CRD:kään kyllä mikään pieniruokainen ole, mutta litran puoltoista ehkä vähemmän kauttaaltaan.

Kuitenkin hieman päälle ysin kulutuksilla mentiin maantiellä, kanttiajossa luokkaa nelisentoista ja samoin kärry takana.


Takaluukkukaan ei jäätynyt koskaan, tai korkeintaan hyvin harvoin, kun en semmoista muista.

Neliveto lukkoineen pelasi pirun hyvin ja muutenkin sellainen vehje, että haluaisin vaihtaa tuon Patrollin siihen takaisin. Ajoin Finland offroadtouriakin sillä.

Käytännön ajossa se 4-litrainen ei vie paljoakaan vähempää, kuin 4.7, eli jos bensa-WJ ois oma valinta, ehottomasti isompi kone.



-P-
__________________
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

"Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse"
-Minä-
Vastaa lainaten