Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 08.02.2012, 18:31
hunter hdj:n Avatar
hunter hdj hunter hdj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.10
Sijainti: virtasalmi
Viestit: 339
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Oliskohan sulla pakopesä halki hukkaporttiin?

Nimittäin jos syöttöjä lisätty, ja ei nosta hukkaportti tulpattuna enempää kuin 1.2 bar, niin kannattaa tutkia missä vika!

ja jos alkas nostaa enemmän niin pakolämmööt kiinnostas, nuo 1.2 bar lämmöt kiinnostisi!

Vai kuuluuko tämä sarjaan "tein itse, ja kärsin, miksi muiden pitää päästä vähemmällä" nimittäin suurimmalla osalla ei ole noita ahtopainemittaria?

Siis paljonko se todellinen ahtopaine on? halvin mittari maksaa noin 10e...
ja hdj-80 rempat noin x kertaa

Ja jälleen kerran omalla saa.......................

On melko varmasti halki pakopesä pakoputkeen omasta autosta kun oli jo haljennut uloskinpäin.. Valu puikolla ensin hitsailtiin mut hyvin paloi migilläkin pakopesän halkeama umpeen ja toiminut vuoden väliaikainen korjaus. Kesälomalla sit uutta asentelee jos ei nyt CT tösähdä ennen sitä

Ja varmasti käy HDJ kuumana kun turbo ja alkuputkikin on punainen kun hangessa möyryää.. Mut ei haittaa pakolämmöt mua ...

CT 26 aika köpsä ahdin mitä oon noita tutkiskellu niin johonkin päin on ollut pakopesät halki aina ..
Uusi garrett odottelee asennusta kunhan sopiva tauko tulis et sais auton huiliin.
Olen rakennellut erilaisia jälkiasennus Bensa ja Diesel turbo moottoreita iltahommina kavereille ja omaan käyttöön, ahtopaine ei ole uusi juttu...

Rikkihän sen saa HDJ motinkin jos haluaa juu... Hukkiskellot kuntoon Häänrik vaan ettei paineet karkaile mihin sattuu, mut kilon kahta puolen ei viel mitään hätää.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pakopesä.JPG‎
Views:	220
Size:	14,7 Kt
ID:	24802  

Viimeksi muokannut hunter hdj : 08.02.2012 20:12
Vastaa lainaten