Viestiketju: toimivin älypuhelin?
Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 17.11.2011, 20:55
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

Mulla menossa toinen motorola defy,on ip67 luokan luuri jos se nyt mitään sanoo, vettä ja pölyä kestävä, pudottaakin kestää, ainoa kosketusnäytöllinen mitä tämmönen rähmäkäpylä viittii edes kokeilla. edellinen kävi muutaman kerran lastukuljettimessa muljun seassa ja sitä useammin vesilasissa ihan vaan malliksi kun essolla tuli asiasta puhetta ja epäilyjä, uudemman oon pudottanu mm. 4 metristä sinne lastukuljettimelle, kyljessä näkyy yks naarmu olevan tätänykyä, näyttö ihme kyllä on vielä (kop kop) naarmuton. eka kesti vajaan vuoden mut kesällä unohdin sen auton katolle remppaa tehdessä ja koajolta tullessani ajoin tietysti yli siitä kun se oli sattunut niin sopivasti pihaliittymään putoamaan.

kaiutin tossakin on rautapölylle perso, oon puhaltanu sitä puhtaaksi varmaan parhaimillaan parin viikon välein ja nyt tuntuu taas siltä ettei siitä tahdo kuulla, niissä kuulemma toki semmonen ominaisuuskin on että ne kaiuttimen liittimen kosketinpinnat menettää vähän yhdistyskykyään ja kaiutin käy siksi hiljaseksi.

akku ei kestä päivääkään jos niitä älyominaisuuksia räpeltää kokoajan, 2-3 päivää normikäytöllä.
Vastaa lainaten