Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 25.01.2011, 10:48
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertura Näytä viesti
Ok, kiitoksia. Täytyykin alkaa rakentelemaan, josko sen joskus saisi valmiiksikin. Onnistuuko teillä noiden yksittäishyväksyntöjen tekeminen? Ilmajousitusta haikailen lähinnä korkeussäädön takia, sekä tietysti sen takia että muilla ei ole samanlaista. Tällä kärryprojektilla ja järjellä ei keskenään ole juurikaan tekemistä, vaikkakin kärryä tultaneen töissäkin käyttämään.
Mä taas olen miettiny, että auton takapäässä ilmajouset vaikka lehtijousien kaverina ei olis hassummat koska niillä pystys säätä korkeuden aina sopivaksi kuormasta riippumatta. Jos pelkkää tasasta kulkua haluaa, mun mielestä toi keinutelihässäkkä vastaa siihen huutoon. Ja renkaissa on ilmaa, isommalla kuormalla nekin rupeaa joustamaan kun taas lehtijouset rupeaa olemaan pohjassa. Pienemmällä kuormalla jouset auttaa.

Mun mielestä kärryn itse tekeminen on kannattavaa vain siinä tapauksessa jos valmiina ei saa sopivaa. Mullakin on tämänlainen projekti menossa eli autolla hinattava iso raepuhalluskaappi

Onko ilmajousikärryssä huomioitu mitä se tykkä oleilla mahdollisesti pitkiä aikoja käyttämättä ja sitten kärryä tarviikin yllättäen talvella kovassa pakkasessa?
Vastaa lainaten