Viestiketju: Vinsseistä?
Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 17.08.2009, 22:07
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.225
Perusasetus

warning


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Onkos noilla kelausnopeuksilla käytänössä kuinkakin paljon hyötyä tuolla maastossa vai kerkeekö sitä hitaammallakin pos mättäältä?

8 tai 15m/min?

t.Ismo Ämmä
Juu,asiaa puhuu äijät mun mielestä.Mul on ollu toi sama warni tos nokalla noin 8 vuotta ja pelaahan se.Kertaalleen sen purin tos vuosi sitten,kakkaa oli vähä sisällä.Vaijeria oon aina käyttäny,taidan itekki hommaa narun ens kerralla.Ajan mittaan se vaijeri rispaantuu jos nyt ei oo nii herkkä kolhuille ja kiville.Mut sitä mun piti sanoo et nythän on uuden mallin rele bokseja mis ei oo releitä vaa jotku muut.En tiijä mitä ne on mut on paremman näkönen rakenne.Releitä ei mul oo hajonnu mut korroosio ne pilaa ajan myötä.Toinen tärkeempi ominaisuus ois moottorin virran kulutus.Mun kuus tonnises on samannäkönen moottori ku nois kiinan vinsseis mut uudemmat warnit on paremmal moottoril mikä ei vie virtaa ku puolet vaik on tehokkaampia.Vaijerin ku vetää parikertaa päästä päähän ni akun jännite on alta 11v ja laturi huutaa hoosiannaa.Ja se moottori kärähtää yleensä just sil ali jännitteellä.Warneja on palanu niinku kiinan vinssejäkin.Se vaan kuumenee ja sit poks.Mitään lämpösuojia ei mulla ainakaan oo.Joissain kai on,juu ja nopeus eroja niis kans on,hitaampi monesti ei vie niin paljo virtaa.Ja mikäs kiire siel mettäs on.Seuraavan vinssin ku ostan ni en luultavasti warnii koska se on niin kallis,eikä se ees oo jenkeis tehty vaan missä lie.Moottori on kuulemma joku boschin lisenssi moottori.Taitaa moni halvempi vinssi olla hinta/laatu suhteeltaan parempi.
Vastaa lainaten