Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 23.04.2009, 14:33
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
kyllä napalukonrunko kannattaa vetää edelleen kiinni pinnapulteilla ja kartioprikoilla. ei kartioprikat oikein toimi kuusiokolopultin kans vaikka olis mikä kovuus.
Tosiaan ku paikollaan olleessa ol 4 poikki ja varanavassa ei ollu ku kahessa pinnapultissa ehjä kierre ni aattelin räplätä kuusiokolopultit tilalle ku niitä tuli joskus ostettua pussillinen.
Aattelin vaan kokkeilla kuin nuo kestää mun käyttöä ku en oo vielä saanu nuita normaalejakaan poikki.
Voihan se ollakkin ettei nuokaan pultit kestä vaikkei ei mulla muutenkaa oo kovin raskas kaasupolin mutta ei se mitn.
Kuulin vaan että tuossa autossa ja akselissa noita pulttiloita olis katkeillu paljonki. Pitänee hommata ne pronssiholkit+stefat ja pestä laakerit että näkee niiden todellisen kunnon.

Ja jos nuo kovatkin pultit katkee sisään, on mulla pari ylimäärästä napaa mitkä voi heittää sitte paikolleen. Täytyy vaan katella pinnapultteja mukkaan. (jos/kun tuo liikkuu)
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten