Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.03.2009, 23:19
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikak86 Näytä viesti
Mikä ihme mulla polttaa -86 vuosimallin Blazerissa lohkonlämmittäjän vastusta?? Kesällä vaihtanu koko sarjan uusiksi --> talvella palo vastus ja vaihdoin uuden ku sain takuuseen vanhan ja nyt on taas palanu vastus, vaikka edellisen vaihdosta ei ole ku 3-4kk ???
vastushan palaa aika helposti jos se pääsee lämpiään liikaa esim. jos vesi ei sen ympärillä kierrä riittävän tehokkaasti, tai sitä ei ole tarpeeksi.
missä kohtaa se vastus sulla on siellä lohkossa...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikak86 Näytä viesti
Avuksi tähän selanen että mulla on luultavasti jotain häiskää jäähdytysjärjestelmän kanssa, tai oikeestaan tiedän että on...
hyvä että tiedät, mä voin sen vielä tosta sun seuraavasta lauseesta päätellä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikak86 Näytä viesti

Ja onko sellanen muuten normaalia että kun koneen ajaa kuumaks, pysähty ja antaa käydä paikallaan, niin kahden minuutin päästä puhaltimet puhaltaa sisälle viileää/kylmää ilmaa (ei ole ilmastointia)???
6.2 diesel? oletan.. paisuntasäiliössä ei ole/ei pysy vesi?... lämmintä tulee heti kohta uudestaan kun lähdet ajamaan... vaelteleeko lämpömittari... otappa syylärin korkki auki... minkäs väristä nestettä, olikos vaahtoa korkissa... pistä kone käymään, huokuuko neste yli, rupeekos tuleen ilmakuplia... korkin voi jättää hieman raolleen siten että se ei vuoda nestettä ulospäin mutta paine menee paisuntsäiliöön, tuleekos silloin lämmintä sisälle...?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikak86 Näytä viesti

autoni on täysi romu!! v******a....
86 auto ei ole enää uusi, niissä esiintyy hieman vikoja, etenkin kun on parikymmentä vuotta suomessa väärinkohdellusta jenkistä kyse, tervetuloa kerhoon...
Vastaa lainaten