Viestiketju: Minne menet, Elisa?
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 04.07.2007, 17:16
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Viestit: 1.237
Perusasetus

Nonni. Taas vähän vuodatusta.

Elisalta tuli lasku, nehän tekee just tollasia ilkeitä juttuja, kuten tiedätte. No ei siinä mitään, laskuun oli ystävällisesti lisätty edellisen laskun loppusumma ja maininta että "kun et kerran sitä silloin maksanut niin maksappa nyt, poika". Hassuinta tässä on se, että olin maksanut. Vieläpä noin 2 viikkoa ennen kuin tämä uusi lasku oli ryöpsäisty ulos.

Soitto Elisalle (jonotusaika 16 minuuttia) ja ystävällinen asiakaspalvelija totesi, että "juu kyllä täällä meillä koneellä näkyy että kaikki on kunnossa". Ei näkyny mun koneella. Jatkoi vielä, että "meillä on tässä kevään aikana tehty näitä muutoksia laskutusjärjestelmään...".

Luulisi, että operaattorit ovat vuosien varrella jo oppineet virheistään laskutuksessa, mutta ei sitten kuitenkaan. Välillä laskutetaan liikaa, välillä liian vähän ja peritään parin vuoden päästä niitä pois. Huoh. Harmi kun oon kytköksissä tuon kanssa vielä vajaan vuoden, sitten täytyy varmaan vaihtaa. Vaikka ihan kostoksi.

Niin ja turha kai mainita, että tuo vähän ylempänä kertomani nopeudennosto ei ole vieläkään toteutunut vaikka asiaa on ajettu joka suunnasta. No, eihän siitä ole kuin 5.5 kuukautta kun nopeuden piti nousta. Maksanut olen luonnollisesti koko ajan korkeammasta nopeudesta...

Laskos

- Haluan olla Esa -
Vastaa lainaten