Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 02.04.2007, 15:57
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Minkähän mittainen se olisi tuo terrafirman iskari pajalla liedossa? Kokeilin tunkata 3.5T hallitunkilla, mutta en saanut vielä pyörää irti maasta... Ei kellään satu olemaan rampintapaista täällä psavossa päin, jossa voisin mittailla iskareita?


Mukavuuksista:

Webasto ja iso kenno puhaltimella takapenkin alla. Äänieristyksiä on, mitä kummallisemmissa paikoissa... sisälokasuojissakin... Kokeilin ottaa lattian eristeet pois (kun oli aikasen märät) eikä melutaso noussut juurikaan. Kuulosuojaimia ei muuten tässä mallissa enään tarvitse.

Penkkien pehmusteet "kuluu" läpi putkikehikosta, eli tällainen pullukka poika menee ns. raudoilla, niille täytyy tehdä jotain. Oven saranoita olen vaihdellut ahkerasti, lantikkaan kun on myös ilmeisesti asennettu kattoluukku uloskäyntiä varten, etteivät saranat ovissa kuluisi niin paljon WD-40 ja Dinitrol on tuttuja tuotteita, joten aika kuluu mukavasti suolalta suojautuessa...

Tykkään ajella tuolla, se on mulla ihan jokapäiväisessä työ -ja vapaa -ajan käytössä. Eihän defe tietysti ole mukavin maasturi ajella tienpäällä, mutta sopii minulle.

lappalainen savossa
Vastaa lainaten