Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 11.09.2006, 20:22
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Muutama kommenti:

- itse laittaisin rikkinäisen bogen tilalle ehyen bogen, jos ei ole tiedossa mitään erityistä syytä päästä siitä eroon tai saada jotain muuta tilalle. Boge ilmeisesti toimii huonosti yli 2" jousikorotuksissa, ja ilmapussilla vois saada korkeudensäädön, mutta itse olisin aika vankasti bogen kannalla.

- ainakin -88 3.5 efi on vielä ilman moottoriöljyn jäähdytintä, -90 3.9 efissä öljy kiertää jo syyläri päässä. Jotain hyötyä moottoriöljyn jäähystä varmaan on, mutta kannattaako se vai ei, siihen sun pitää itse vastata. Paljon riippuu osien saatavuudesta ja hinnasta ("tossa hyllyllä olis jo soppelit osat" .. "pitäis ostaa ja maksaa mansikoita").

- mekaanisessa flektissä on omat hyvät puolensa, mutta sähköisen saa pois päältä tarvittaessa (esim. syvään veteen tai mutaan ajellessa) ja se on päällä vain tarvittaessa, eli polttoaineenkulutus pitäis pienentyä hieman. Pyörivää massaa on vähemmän joten koneen pitäis vastata kaaruun pirteämmin, tai näin olen ymmärtänyt joistain kokemuksista.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten