Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 16.08.2006, 21:21
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Tänne tämä kuuluu.

Hotelli Scandic, Espoo nihitisillantie 1.

Huone 75€/yö ja piti raahata muksulle(poika 4 kk) oma matkasänky sinne, hotellista ilmoittivat että "onhan teillä oma sänky lapselle".
Noh, eipä sitten ollut rafla auki kun tulimme hotelliin su iltana ja eihän se ollut nälkä kun koko päivän ollut autossa.. juu ei vissiin. Noh respaan kysymään jotta mistä saapi ruokaa. Itseään täynnä oleva ikäkulu respaherra osoitti ABC-asemaa ja sanoi että sieltä saa, mutta jos syöte huoneessa niin pitää pakata roskat tiiviisti jottei tule hajuja huoneeseen käärepapereista. Ihmetytti respan käytös.

Minä viivana suden nälkäisenä ruokaa hakemaan ja tällä välin emännys hoksaa jottei ole vaipoille roskista huoneessa, sama ikäkulu herra niuhotten tuo naisten vessasta kanellisen roskiksen josta sen sai [u]hakea</u> respasta. Hieman rupesi harmittamaan respan käytös.

Sitten tuli se osui-ja-uppos tapaus. Toisen yön jälkeen respan naisvirkailija ilmoitti että huoneeseen tehdään välisiivous koska olemme niin monta yötä siellä. No tämä vain passasi ja respan naisvirkailija oli ystävällinenkin. Noh, siinä aamulla kävimme Espoossa, mikä lie iso kauppakeskus olikaan ja poika ei oikein viihtynyt vaan kitisi ja oli levoton. Tuumasimme jotta lähdetään hotelliin huilaamaan joksikin aikaa ja saapi lapsi nukkua kunnon päiväunet. &gt;&gt; hotellille ja huoneeseen ja ei ollut vielä aloitettu siivousta. Nou panik, pojalle rintaevästä, kuiva vaippa ja unten maille ja salamana "ei saa häiritä" lappu oveen jotta poika saa nukkua.
Pari tuntia ja taas menoksi ja lappu pois ovesta jotta siivooja pääsee tekemään työnsä. Kello ei ollut edes puoltapäivää tässä vaiheessa.
Illalla sitten takaisin hotellille ja sama ikäkulu kuukelo taas respassa ja hissillä kun olimme nin kuuluu "[u]hei [u]sinä</u> siellä sen lapsen kanssa</u>". "teidän huoneen ovessa on ollut koko päivän se ei saa häiritä lappu joten sitä huonetta ei ole siivottu.
Noh, tähän totesin respan kuukelolle että siellä ovessa ei ole ollut lappua puolesta päivästä eteenpäin koska emme siellä ole olleetkaan. Respan ukko vaan jankutti että on on koska kerrossiivooja sanoi että siellä on lappu ovessa.
No menimme huoneeseen ja ovessa ei yllätys yllätys ollutkaan lappua, olisikohan pitänyt mennä sanomaan respan kuukelolle että tuuppa kuikka kattomaan. Rupesi vituttamaan ikäkulun kuikelon jankutukset.

Aamulla sitten vain respaan maksamaan lasku ja edelleen sama ikäkulu ukko jankutti meille siitä kyltistä, ei viitsitty edes noteerata koko kääkkää.

Noh, jottei mene ihan valittamiseksi koko itkuvirsi niin aamiaiset olivat hyvät ja salisiivooja(+50 nainen) teititteli puhuessaan, vaikka pyysin ettei teitittelisi, sama koski myös muksuun joka sai osakseen myös teitittelyn sekä kutsumanimen pikkuherra.
Se lämmitti, toisin kuin "minä olen tehnyt tätä ikänirespakääkkä", joka sinutteli maksavia asiakkaita.
Ainakin kun itse olin ravintolakoulussa aikoinaan (priimus, j:kylä -93) niin siellä painotettiin että asiakasta teititellään aina.

Mutta summa summarum:
Hotelli scandic nihtisillantiellä espoossa tli nähtyä kahteen kertaan samalla reissulla, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Niin joo, sen vaipparoskiksen sai sitten käydä tyhjentämässä ihan itse, ja viedä siinä samalla respan roskat kanssa.
Palvelupaikka mikä palvelupaikka.


-- Wannabe OFF-roader --
l-200@offipalsta.com
Vastaa lainaten