Viestiketju: Minne menet, Elisa?
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 19.07.2006, 12:37
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Viestit: 1.237
Perusasetus

Minne menet, Elisa?


Chatin puolella on jonkin verran esitetty kritiikkiä Elisan viime aikojen toimia kohtaan ja onpa minullakin muutama sananen sanottavana. Mitä on Elisa minulle tehnyt viimeisten 4 viikon aikana? Tässäpä listausta minuun vaikuttaneista asioista.

1) Häiriö nimipalveluissa 26.6.2006 klo: 11:00-13:20 (http://elisa.net/tiedotteet/2437.shtml)
2) GSM-puhelut eivät yhdistyneet 26.6. klo: 8.00-10.00 (ei tiedotetta, vaati soiton tukeen, jonotusta 47 minuuttia)
3) Häiriö nimipalveluissa 30.6.2006 klo: 15:20 - 16:30 (http://elisa.net/tiedotteet/2439.shtml)
4) 1.7.2006 Elisa nosti laajakaistahintojaan
5) 8.7.2006 Huomasin, että videopuhelut eivät ole kytketty liittymässäni toimintaan, vaikka niiden kuuluisi Elisan asiakastuen mukaan oletusarvoisesti olla kytkettynä kytkypaketeissa. Soitto asiakastukeen joka ohjasi tekniseen tukeen joka kytki toiminnon päälle. Jonotusta 13 minuuttia.
6) 18.7.2006 3G-verkossa puhelin ei soittanut eikä vastaanottanut puheluita. Soitto tekniseen tukeen 19.7. klo 12.30, vikaa selvitellään. Jonotusta 7 minuuttia.
7) 19.7.2006 Elisa lähetti maksukehoituksen laskusta jota ei ollut ikinä tullut. Soitto asiakaspalveluun joka kertoi että ko. laskutuserän postituksessa on ollut ongelmia. Kehoitusmaksua ei siis peritä, mutta eräpäivään ei muutoksia tullut eli heti meni maksuun 100 euron puhelinlasku. Jonotusta 24 minuuttia.

Ja jottei nyt ihan negatiiviseksi menisi, niin sain juuri äsken tekstiviestin, jossa kerrottin toimipiste jossa kytkypuhelimen ohjelmistoversion saa päivitettyä Tampereella. Tätä asiaa tiedustelin myös soittaessani tekniseen tukeen, mutta sillä hetkellä ei tuki osannut tätä tietoa minulle kertoa. Pisteet siis tästä.

Mutta, jos 4 viikon aikana osuu kohdalle noin monta erilaista ongelmaa, niin herää väkisinkin kysymys irtisanomisten ja ongelmien korreloinnista. Olen kuitenkin ollut Elisan matkapuhelin- ja internetasiakas useiden vuosien ajan eikä mitään suurempia ongelmia ole ollut. Miksi siis nyt?

Muilla vastaavia kokemuksia Elisasta? Tai päinvastaisia? Kaikki kommentit otetaan vastaan. Tilanne on kohdallani siinä mielessä ilkeä, että seuraavat vajaat 2 vuotta olen matkapuhelimen suhteen väkisinkin naimisissa Elisan kanssa eli sitä kuluttajan ainoaa konstia kävellä karkuun ei voi niiltä osin tehdä. Netin suhteen toki voi, mutta paraneeko tilanne sitten muilla operaattoreilla. Samaa vähän kyseli myös Elisan asiakaspalvelija, kun hänelle tilanteen ikävyydestä valitin.

Helpotti, vähän.

Laskos

- Haluan olla Esa -

EDIT: Jonotusajat lisätty.

Edited by - Laskos on 19/07/2006 14:32:42

Vastaa lainaten