Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 02.10.2003, 09:09
KariSalmelainen KariSalmelainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 17.02.02
Sijainti: Ulan Bator, Mongolia.
Viestit: 785
Perusasetus

Onko tämä huijausta ?


Moikka Ilkka,

onko kiinnostusta lisäansiolle?


tässä on kamujen kanssa lähdetty businekseen. Eli kysymys kuuluu lähetkö mukaan. Tosin on hyvinkin mahdollista että olet jo sisällä tai sinua on jo kosiskeltu mukaan. Itse olen 21v. Ikäraja on 18v.

tässä uusin ja tällä hetkellä kuumin ja nopeimmin kasvava business:

Kuopiossa mm. eräs yliopiston matematiikan opettaja lopetti työt tämän takia.

Jos luulet että saisit hommattua väh. kaksi ystävää, tuttua, puolituttua, tuntematonta tai sukulaistasi mukaan suomen ja maailman valloitukseen., niin tämä on kuin sinulle tehty. Tienestit olisi kovat, Jos ja kun tämä nyt pian lähtee jättiläismäiseen kasvuun. Itse saan tämän siirrettyä todennäköisesti, muutamaan euroopan maahan.

tsekkaa tämä www.mywgi.com , mene sisään minun tunnuksella moneymaker82 ja katso esittely, clikkaamalla suomen lippua valkkaat kielen. Nyt on hyvä mahd. lähteä mukaan koska tämä on niin alkuvaiheessa Suomessa(vasta 9000 käyttäjää). Norjassa on jo 200 000 ja siellä alkupään ukot tienaa 75000€/vko . Mikäli luulet että saisit houkuteltua väh. kaksi ihmistä mukaan niin se jo riittää, kun olet saanut ne hommattua, muut tekee sitten työn puolestasi. Kaikki ihmiset jotka tulevat "alapuolellesi" tekee työtä sinulle. Eli mitä useamman saat hommattua, niin sitä paremmin tienaat. Hinta on 200€ tai 600€, sisään pääsee vain jonkun jo sisällä olian suosituksesta/kutsusta.

ainut ehto saada pisteitä(rahaa) että viikottainen lottokuponki on voimassa. (maksaa 6€/vko) Saat 4 kuponkia liittymislahjaksi, eli sulla on 4 viikkoa aikaa hommata ne kaksi ukkelia mukaan. Mutta saat kuitenkin jokaisen alla olevan tyypin tekemistä lottokupongeista 0,22€ eli tossa alhaalla on sanottu että saat ton 1100€ viikossa, jos sulla on vaikka toi 5000 henkä vuoden päästä allasi.

Voin sanoa, että nyt alkaa pian se räjähdysmäinen kasvu myös täällä suomessa. Tämä alkoi Kanadassa 2 vuotta sitten ja levisi Norjaan, sitten tuli Ruotsi ja Suomi, eli koko muu maailma on vielä valloittamatta. Mietihän jos vuoden päästä allasi on 5000 ihmistä, niin olet tienannut jokaisesta niistä 16,5€ liittymispalkkiota = 82500€ + tienaisit joka viikko 1100€ tekemättä mitään(lottokuponki rahoja). Tämän juju on että tämä pitää saada nopeaan kasvuun, eikä kasvun pitäisi pysähtyä. Itse voit hommata niin monta jäsentä kuin huvittaa. Jos saat 4-7, saat myös 10% heidän tuloista. Jos saat 8-11 saat 20% heidän tuloista. Jos saat 12+ niin tienaat 20% heidän tuloista + 10 % seuraavan "sukupolven" tuloista. Itse liityin sunnuntaina, ja Mukaan on lähdössä about 10 kaveriani. 200€ on halvempi hinta ja 600€ kalliimpi. Itse lähdin 600€mukaan, mutta noiden ominaisuuksilla on niin pieni ero ettei väliä. Katso esittely niin siellä kerrotaan paremmin.

Ilmoittele mikäli olet kiinnostunut. Nyt kannattaa lähteä mukaan. Nimittäin ajattele jos kasvu jatkuu samana vaikka 2 vuotta. niin olisit miljonääri jo kahden vuoden jälkeen. Kaikki sukulaiset, tutut ja puolitutut vaan mukaan. Ainut ehto on 200€ alkumaksu ja viikottainen Lotto, mutta senhän saa moninkertaisena takaisin kun rupee porukkaa olemaan alapuolella. Tosiaankin nyt on se vaihe kun tämä alkaa todella levitä. Mietippä jos tämä kasvaa yhtä suuriin saappaisiin kun Norjassa. Eli tulisi vielä 190 000 käyttäjää lisää, ja ne kaikki tulisi sinun alle. Tienaisit pelkästään lottorahoina 41800€/vko, + paljon muita tuloja.

Mutta siinä vähän purtavaa. Muista että 2 ihmistä on minimi, mutta jos hommaat vaikka 10 ihmistä niin saat myös 20% heidän tuloista.


-ozz7pp.. ke?-

Vastaa lainaten