Viestiketju: Range Rover Classic
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 18.04.2005, 10:19
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.359
Perusasetus

Kerro nyt vähän minkä ikäistä tai hintaista yksilöä havittelet? Äänieristeiden tärkeydestä vois kyllä päätellä että ei välttämättä ole kiinnostunut ihan -70 luvun alun vehkeistä?

-86 tuli ruisku kolmepuolikkaaseen, -90 kone vaihtui isompaan (3.9), jakoloota vaihtui joskus -88/-89 viskolukolliseen ketjyvälitteiseen.

Ainakin -88 ja -90 on paksuja painavia äänieristysmattoja lattiat täynnä, muistelen että -86 olis kans, ja ainakin mun mielestä tuonikäinen vakiorange on hyvä ja hiljainen ajaa.

Jos käytöautoksi mietit, niin -90 .. -92 on isommalla koneella ja paremmin varusteltu (yleensä ilmastoinnit jne.), ja "isolohkossa" on enemmän voimaa kuin vanhemmassa koneessa. Nämä "uudemmat" on ehkä keskimäärin vähemmän ajettuja, mutta hintalapussa on tietty isommat numerot.

Itse halusin sellaisen, jossa ei oo ABS:ää, ilmastointia tai katalysaattoreita vaikka auto tuli puhtaasti käyttöautoksi, koska suunnitelmissa on joskus ehkä vaihtaa käyttötarkoitusta muutamilla voimansiirron osilla, kun/jos nykyisestä maastoautosta loppuu kori tai runko tai moottori tai jotain mitä ei jaksa/kannata korjata tai uusia. Eli tää mun käyttöauto on 3.9, ja mun mielestä se aunoo pikkumiinus on se viskojakoloota, toimii tiellä hienosti, mutta maastokäyttöön haluaisin ehkä rattailla toteutetun jossa on manuaalilukko tasauspyörästölle, niin pääsee kankealla autolla kikkaileen "käsijarru kiinni, keskilukko auki, etulukko kiinni, ratti linkkun ja happea" tai jotain vastaavaa.

-Paavo

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten