Näytä yksittäinen viesti
  #250  
Vanha 07.10.2023, 20:50
Koivunoksa:n Avatar
Koivunoksa Koivunoksa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.04.10
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 286
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hcet Näytä viesti
"Auton vetotavan saa muuttaa, jos muutoksessa käytetään ajoneuvoon soveltuvia,
suurimmalta sallitulta massaltaan vähintään yhtä suureen ajoneuvoon tarkoitettuja
akselistoja, pyöräntuentalaitteita, jousituksen osia ja voimansiirron osia. Muutok-
sessa käytettävien osien tulee kiinnikkeitä lukuun ottamatta olla tehdasvalmisteisia"

Pyydäppä niitä siellä konttorilla lukemaan tuota ja näyttämään missä se vaatimus samasta mallisarjasta on.

Ainoa rajaava tekiä on massa. Käytettävien osien pitää riittää kyseisen auton akselimassoille.
No olenhan minä tätä juurikin sinun sanoilla koittanut katsurille sanoa että näyttäisi minulle missä kohdassa tässä puhutaan mistään mallisarjasta.

Katsuri vain katsoo pää kallellaan, "että pian voisi luulla lirahtavan korvasta laattialle" ilmeellä ja sanoo mulle että näin hän on saanut ohjeistukset heidän neuvon annoltaan.

Tätä ei voi kuin ihmetellä tätä a katsastuksen katsastus miesten teknistä neuvontaa. Toki olen saanut tämän neuvoa antavan henkilön numeron ja soittanut hänelle itselleenkin ja en toki enää ihmettele. Luurissa oli ihminen jota ei voisi vähempää kiinnostaa muutoskatsastukset ja kuulosti että ei olisi viisasta niitä jo valmiita tehtaan versioita mennä muuttelemaan
Vastaa lainaten