Näytä yksittäinen viesti
  #237  
Vanha 04.10.2023, 12:20
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunoksa Näytä viesti
Kertokaapas viisaammat oma mielipiteenne:

Olen tässä haaveillut Ford Transit MK3 muuttamista nelivetomalliksi. Näitähän löytyy goolesta kun kirjoittaa Ford Transit Coynty.

Ideaan toi uutta puhtia uusin ajoneuvolaki jossa vetotavan muutos pitäisi olla ihan simppeli juttu.

Nyt kun sitten mentiin konttorille asiasta pidettiin tunnin palaveri katsastusmiehen kanssa ja se sanoi että palaa asiaan. No meni kaksi viikkoa ja katsuri soitti että minulla pitää heille jotenkin todistaa että näitä county malleja on ollut sarjavalmisteisena eli vähintään yli 500kpl on tehty ja että niitä on tuotu virallisesti eurooppaan. Jos nämä dokumentit toimitan niin voidaan mallisarjan puitteissa muutoskatsastaa nelikoksi.


Minä aloin kyselemään että missä vaiheessa tässä on ollut pueh mistään mallisarjan sisäisestä muutoksesta. Katsuri tähän että tämä on heidän tulkinta laista että näillä ehdoilla voidaan mallisarja sisällä muuttaa nelikoksi.

Tämä nyt jäi tähän malliin katsurin puolelta. Olen tässä nyt koittanut selvitellä näitä todistuksia mutta alkaa näyttää siltä että kyseinen FOrd Transit Coynty on ns "YKSISARVINEN" eli moni kyllä tietää sellaisen mutta mitään todisteita sen olemassa olemisesta ei ole.

Kun tällainen Ford Transit MK3 eli ole ollut nelikkona suomen tuontiohjelmasssa Ford toimesta niin siitä ei löydy mitään tietoa edes Foordilta.

Eli eli. Osaako joku kertoa millä minä vielä katsuria uhkailisin vai onko tässä taas viisain vaihtaa asemaa. (vaihtaisin heti jos ei seuraavalle lähimmälle asemalle olisi yli 100km matka.)
Millä osilla meinasit muutoksen tehdä?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten